Guest sysserpigen

Hvad ønsker i jer i morgengave!!!

50 indlæg i dette emne

Annonce ♥

tja jeg har ikke sagt nogle ønsker højt - for da jeg bragte emnet på banen,lød han ikke til at morgengave var nødvendigt.... :cheerleader3:

og jeg må inderømmme jeg har ikke lyst til at få en påtvunget gave - men vil heller have en gave som giveren/han virkelig har lyst til at give...

0

Del dette indlæg

tja jeg har ikke sagt nogle ønsker højt - for da jeg bragte emnet på banen,lød han ikke til at morgengave var nødvendigt.... :cheerleader3:

og jeg må inderømmme jeg har ikke lyst til at få en påtvunget gave - men vil heller have en gave som giveren/han virkelig har lyst til at give...

Nej, der er ikke meget ved at få en gave, hvis man føler at den er påtvunget. Vi har nu også snakket om, ikke at give noget som helst - men er alligevel blevet enige om, at lidt skal der være. Jeg får taget billeder til ham og så tror jeg også han skal have noget andet. Egentlig havde vi snakket om, at holde os under 1000, men vi har lige siddet og kigget billeder af nogle ringe jeg måske kunne ønske mig, og der er vi MEGET højt oppe i pris. Så jeg håber virkelig på noget inspiration herfra :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har ikke tænkt mig at ønske mig noget.. Jeg har det nok lidt sådan, at hvis jeg skal have en morgengave, så skal det være, fordi han har et eller andet, som han gerne vil give mig. :cheerleader3: Jeg synes, at ønskeseddeler hører sig jul og fødselsdage til. (Nå ja og så selve festen selvfølgelig..)

Men jeg regner med at kigge efter et ur til Kim.

Janne.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har ikke tænkt mig at ønske mig noget.. Jeg har det nok lidt sådan, at hvis jeg skal have en morgengave, så skal det være, fordi han har et eller andet, som han gerne vil give mig. :cheerleader3: Jeg synes, at ønskeseddeler hører sig jul og fødselsdage til. (Nå ja og så selve festen selvfølgelig..)

Men jeg regner med at kigge efter et ur til Kim.

Janne.

Iiih sådan her ar jeg det også.. Jeg bryder migheller ikk om tanken om man ønsker sig noget..

Jeg tror måske jeg kunne finde på at købe C:S:I colelction til min mand, for det var det vi altid så da vi boede i vores første lejlighed sammen (1. vær.) det signalere OS så meget.. ellers måske nogle manchetknapper med vores monogram ( i så fald får han det om morgen inden vi skal i kirken ;) )

0

Del dette indlæg

Hmmm...jeg ønsker mig som sådan heller ikke noget i morgengave - det må være op til ham, og jeg tror også at han er ved at finde på noget spændende...jeg må i hvert fald ikke altid se hvad han sidder og laver på computeren ;)

Vi snakkede en gang om at give hinanden en hundehvalp...men det er lidt usikkert om vi når at købe hus inden bryllupsdagen. Men man kunne jo bare have den til gode :cheerleader3:

Jeg pønser lidt på at købe nogle billetter til ham til en Real Madrid-kamp på hjemmebane...men tror det bliver lidt halvpebret...

Redigeret af Chrisling
0

Del dette indlæg

Vi har aftalt at give hinanden en gave som kan bruges på selve dagen. Min kæreste får et guld lommeur og jeg har fået et klaver. Faktisk skulle jeg have øreringe men min kæreste overraskede mig forleden - så jeg har allerede fået min gave... :cheerleader3:

Jeg kan godt forstå at han har givet dig gaven inden, det havde været lidt besværligt for ham, at skulle give dig gaven om morgenen ;) - og måske også lidt besværligt for ham at skjule det for dig indtil :cheerleader3:

Dejlig gave :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmmm...jeg ønsker mig som sådan heller ikke noget i morgengave - det må være op til ham, og jeg tror også at han er ved at finde på noget spændende...jeg må i hvert fald ikke altid se hvad han sidder og laver på computeren ;)

Vi snakkede en gang om at give hinanden en hundehvalp...men det er lidt usikkert om vi når at købe hus inden bryllupsdagen. Men man kunne jo bare have den til gode :cheerleader3:

Jeg pønser lidt på at købe nogle billetter til ham til en Real Madrid-kamp på hjemmebane...men tror det bliver lidt halvpebret...

Man kan ofte købe billige flybilletter og/eller flybillet og hotel på www.flyprice.dk. Kan ikke huske havde billetterne til en kamp koster, men det var vist ikke så galt. Men nu sad vi bevares heller ikke på de allerbedste pladser.

0

Del dette indlæg

Hmm... jeg ved ikke rigtig om vi skal give hinanden morgengaver. Men hvis vi ender med at skulle/ville det, så tror jeg at jeg vil se efter et ur til manden eller en ipod. Skulle jeg selv finde på noget at ønske mig, kunne det være en flybillet til Paris, hvor jeg gerne vil med på den traditionelle tur med veninderne. Men egentlig håber jeg han selv finder på noget.

0

Del dette indlæg

Prøv DBU jeg tror ikke det er så slemt endda. Vi var i Madrid og se Danmark-Spanien sidste sommer og biletterne kostede ca. 200 kr. stk. så vidt jeg husker.

Jeg tror min kæreste skal have et ur i morgengave.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg ønsker mig en kattekilling :thumbsupsmileyanim: men den får jeg nok ikke for vi har to i forvejen og en hundehvalp og to heste... men man kan vel altid håbe :cheerleader3:

Åhhh - endnu en ekstrem dyreelsker. Jeg er også selv helt tosset med dyr, men bor stadig i en lille lejlighed, så endnu er det kun blevet til en kat :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

ja syntes jeg mangler lidt dyr endnu.. min ene kat blev aflivet (havde faktisk tre på et tidspunkt) og blev nød til at aflevere en af mine heste (her havde jeg også tre) så jeg syntes jeg fortjener en lille nuttet killing :cheerleader3: men kan ikke helt forklare kæresten det.....

0

Del dette indlæg

ja syntes jeg mangler lidt dyr endnu.. min ene kat blev aflivet (havde faktisk tre på et tidspunkt) og blev nød til at aflevere en af mine heste (her havde jeg også tre) så jeg syntes jeg fortjener en lille nuttet killing :cheerleader3: men kan ikke helt forklare kæresten det.....

ALTSÅ mænd - der er så meget de ikke forstår :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ved slet ikke, om vi giver hinanden noget, men hvis vi gør:

- Til ham, har jeg overvejet specielle manchetknapper

- Jeg vil ikke give en ønskeliste, det skal komme fra hans hjerte....

- Jeg regner ikke med noget (Michael er ikke det mest romantiske) - tror slet ikke han tænker over det, hvis jeg skal være ærlig...

- Men HVIS han gør, vil jeg stille - inde i mig selv - ønske mig en flot ring, der matcher vielsesringen - evt. m. 2 hjerter/sten i som symboliserer vores dejlige børn, en buket hver måned (så er den heller ikke så dyr på en gang), årets juleuro fra Georg Jensen, øhhhhh

- Jeg vil sige, at egentlig har jeg ikke så mange "ønsker", da jeg ikke føler jeg mangler noget. Om morgenen d. 21/9-08 er jeg endelig blevet (kirke)-viet til min dejlige kæreste/mand igennem 16 år 2 dage og nogle timer :cheerleader3: - det er egentligt gave nok for mig....

Så lige pt har jeg tænkt over det, men intet er besluttet endnu...

0

Del dette indlæg

Jeg ønsker mig ikke noget, og regner heller ikke med at få noget. Jeg spurgte ham om han måske kunne tænke sig at jeg fik taget nogle billeder, men han synes det ville være lidt spildt for han kan jo ikke hænge dem op, og desuden har han jo "the real thing" at se på til hverdag og det vil han hellere.

Vi skal overnatte på et fint hotel på vores bryllupsnat - vores eget hus bliver fyldt op med alle mulige overnattende gæster. Tror nok at det ophold mere eller mindre er vores morgengave til hinanden.

0

Del dette indlæg

vi har endeligt beslutte at vi ikke giver hinanden morgengave, eller retter han har beslutte at det gøre vi ikke. Men jeg giver ham nu noget alligevel, har også bestilt det, vi skal op til Rebil Bakker på et comwell hotel, hvor vi skal høre noget om jagt forskellige steder i verden ( tommy er jæger og vil vildt gerne på jagt i udlandet, og jeg ser ham næsten ikke når jagt sæsonen går ind) og der skal vi også smage vildt og vin der høre sig til.

Jeg ønsker mig ikke noget specilet af ham, hvis det var at han skulle give mig noget, er bare glad for at vi bliver gift og at vi har vores dejlige datter

knus louise

0

Del dette indlæg

Uhh ville også gerne have en killing, men vi har allerede tre katte, så manden har sagt stop (hvilket jeg "naturligvis sagtens kan forstå") :thumbsupsmileyanim:

Jeg giver ham bourdoar billeder, hvis jeg vel et mærke får tabt mig i god tid :thumbsupsmileyanim:

Har ellers ikke tænkt så meget over det, for min kommende husbond er super til at finde gode gaver :birthday:

0

Del dette indlæg

Jeg vil ikke give ham en ønskeseddel.... han er heldigvis selv god til at finde på gode gaver....og jeg ønsker noget der kommer fra hans hjerte, ikke fra en dum ønskeseddel... er helt sikker på han nok skal finde noget der bare er helt perfekt til mig.....

Selv overvejer jeg (nu hvor jeg er kommet så godt igang med at tabe mig) at få lavet et boudoir billede til ham.....meeeen skal lige have løftet selvtilliden lidt mere før jeg gennemfører det!!! Men jeg ved at det kunne han rigtig godt tænke sig!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer