marmari

Maria og Jesper 08.03-2008

479 indlæg i dette emne

Som om de bare stod og ventede på at vi var færdige med at slæbe, dukkede de andre op, netop som vi havde sat den sidste stol på plads :thumbsupsmileyanim:

Svigermor gik så i gang med at få lysene i stager

post-31425-1205091804.jpg

Far tegner og fortæller til køkkenmedhjælperen (Bemærk i øvrigt i forgrunden - en fotopremiere - de to ruller med hver 25 m velour, som jeg slæbte hele vejen op at strøget i århus, en under hver arm!)

post-31425-1205091816.jpg

Min mor, Jesper og svigerfar, går i gang med dugene.

post-31425-1205091830.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Så kører vi videre. Vi havde et lille uheld med resten af roserne i en rundkørsel, da der var blevet fjernet en kasse, som holdt dem stående :cheerleader3: Det var LIGE ved at udvikle sig til en krise, fordi alt vandet væltede ud på bagsædet, hvor min mors, tantes og mormors fine aftenkjoler lå f15.gif

Men helsigvis var det kun lige en anelse af mors kjole, der blev våd, så vi reddede dem, men bagsædet plaskede af vand, og jeg måtte sidde med roserne resten af vejen.

Det kom der lige dette sjove billede ud af.

post-31425-1205093023.jpg

Vi kørte ud til far og Lotte og fik en velfortjent frokost.

post-31425-1205093032.jpg

Og nu vil jeg slutte for i dag og gå ind til min mand :cheerleader3::thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Så er jeg klar til at fortsætte beretningen. Jeg har taget fri i dag, men stakkels Jesper måtte op kl 6 og afsted på job :cheerleader3:

Fra frokost kørte vi ud på feststedet. Lottes forældre havde sluttet sig til os til frokost, og tog også med derud, og der var jo masser at gå i gang med.

Bordene var blevet stillet op torsdag og havde fået duge på + mine organzaduge, som jeg faktisk fik meget positiv respons for, da de gav en superfin "finish" :cheerleader3:

post-31425-1205129129.jpg

Min far i fuld gang med at kokkerere, her åbnes vin til saucen.

post-31425-1205129154.jpg

Jespers forældre tog kartoffelskrællertjansen

post-31425-1205129162.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Kl 20, kunne vi sætte os ned til en velfortjent aftensmad, som min far "sådan bare lige" fik ordnet oven i al den anden madlavning

post-31425-1205130636.jpg

Dækket op til fest

post-31425-1205130646.jpg

OG kaffe

post-31425-1205130655.jpg

Og så kørte vi ellers hjem for at sove.

Var totalt smadret, men var alligevel begyndt at blive lidt spændt, så kunne slet ikke sove alligevel.

Desuden snorker min mor! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hey!

Skal til møde i KBH her kl. 10 og nu skal jeg altså i bad, så godt at der lige er lidt pause! Deeeeejligt at læse om det hele og bygge spændingen op... Det vilde er, at selvom der næsten er ½ år til jeg skal giftes, sidder jeg bare med de største sommerfugle i maven.

Dejligt at læse :cheerleader3:

Knus fra Cathen

0

Del dette indlæg

Og det bringer os frem til...

Lørdag:

Havde sovet max 5 timer (ligesom de to foregående nætter :cheerleader3: ), men kl 6.30 Kunne jeg altså ikke ligge stille i sengen mere. Min mor snorkede lystigt videre, som hun havde gjort HELE natten, så jeg var en anelse træt b285.gif

Men stod op, og fik lige kradset et par ord ned til min tale (jeg er åbentbart ikke tilhænger af at forberede det alt for godt :cheerleader3: )

Gik derefter i et laangt bad.

Og så sad vi ellers og hyggede med morgenmaden

post-31425-1205130995.jpg

Skulle lige dokumentere at min mor skam dokumenterer :cheerleader3:

post-31425-1205131007.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer