marmari

Maria og Jesper 08.03-2008

479 indlæg i dette emne

Sødeste Maria (og Jesper) :pokey:

Kæmpe stort tillykke med brylluppet i lørdags.

Ville SÅ gerne have været med til globryllup med de andre zillaer, men kunne bare slet ikke lige få det passet ind - øv.

Sikke skønne billeder og herlig beretning indtil nu.

Nyder hvert øjeblik - det er næsten som at være der selv... :bearhug:

Som Dolphin skriver så er jeg altså også ret vild med det billede, hvor du tager strømper på :cheerleader3:

Så kæmpe :bearhug: til dig fordi de billeder også kom med i beretningen : )

Det er faktisk et af de rigtig gode, søde, totalt brudehumør skønne billeder :cheerleader3:

Den bryllupskage ser altså bare for guffer ud... uhm ...

Glæææder mig til flere billeder og mere beretning...

Tine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ØV ØV, logger ind på din tråd i håb om du forsætter din beretning .... Og så INGENTING :cheerleader3:

Sorry, men venter jo stadig lige på billederne fra fotografen.

Han sagde han ville skynde sig, men alt er jo relativt, alt efter om man spørger den utålmodige brud, eller fotografen. :loveboard:

Håååber CD'en ligger der en af dagene, så jeg kan nå at fortsætte lidt inden vi drager på bryllupsrejse :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Sorry, men venter jo stadig lige på billederne fra fotografen.

Han sagde han ville skynde sig, men alt er jo relativt, alt efter om man spørger den utålmodige brud, eller fotografen. :cheerleader3:

Håååber CD'en ligger der en af dagene, så jeg kan nå at fortsætte lidt inden vi drager på bryllupsrejse :fløjt:

Tro mig - du er ikke den eneste, der hååååber det! Hele BK er inde flere gange om dagen for at kigge i din tråd - vi er sultne og vil vil FODRES! :cheerleader3::loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Maria...

SUPERT med beretning fra både din dag før brylluppet og Jespers...

Godt at farmand var der til at sørger for, at Jesper kom i kirken..

Ja tid er relativt.. specielt når det er en brud og så fotografen....

Håber vi når at se dem inden I drager afsted, vi er jo nogle hungrende zillaer.... :thumbsupsmileyanim:

Jeg er også træt af, at jeg ikke kunne komme til globryllup... Det passede ikke rigtig med pengepungen og tiden desværre.

Knus

0

Del dette indlæg

Æv! Noget tyder på at billederne ikke når frem før vi tager afsted :)

Og tro mig, I er IKKE de mest utålmodige i denne her sag :thumbsupsmileyanim: Ærger mig sådan over at jeg ikke fik fotografen til at give mig en dag, hvor billederne ville være klar, så jeg kunne begynde at maile efter dem, men i virkeligheden lyder en uges leveringstid jo meget rimeligt (udenfor zillaverden i hvert fald :biggrin: ) ...selvom - hvor lang tid kan det dog tage at lægge dem på en cd, stoppe dem i en kuvert og sende afsted??? :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det ærgeligt, at vi skal være ude af døren om 20 min, og jeg ikke har været i bad endnu...

...for vi har fået billeder!!! :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Der er over 600 billeder fra fotografen, så der er noget at gå i gang med.

Vi har ikke engang nået at se dem allesammen endnu. -HAHA-

IIIIIIIIIIIIHHHHHHHHHHHHHH BILLEDER!!!!! :td::td::sm:(y)

Vil det sige vi ikke når at se dem???? :sm:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det ærgeligt, at vi skal være ude af døren om 20 min, og jeg ikke har været i bad endnu...

...for vi har fået billeder!!! :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Vi har ikke engang nået at se dem allesammen endnu. :td:

AAAAAAAAAJJJJJJJJJJJ.... Kan vi nå et enkelt måske? Aj - det ville bryde kronologien... Så har vi da i hvert fald noegt at glæde os til!! :td:

0

Del dette indlæg

Vi har ikke engang nået at se dem allesammen endnu. -HAHA-

Weeee, billederne er kommet :td::td::sm:(y)

Hvornår tager I afsted? Er det idag?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er jeg ENDELIG klar til at fortsætte lidt endnu.

Men det tager altså seriøst lang tid at sortere og komprimere alle de billeder!

Nå, men jeg fortsætter sådan nogenlunde hvor jeg slap.

Først nogen af fotografens detaljebilleder fra kirken...

Detalje fra bilen

post-31425-1205620487.jpg

Endnu en. Er vild med at han har fanget genskinnet fra flagene :thumbsupsmileyanim:

post-31425-1205620496.jpg

risposer...

post-31425-1205620509.jpg

og kirkehæfterne

post-31425-1205620520.jpg

Og så er vi vist ved at være klar til at komme videre...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg bliver lige nødt til at komme med en lille tilføjelse her, som jeg først kom i tanker om igen i går (1/4)

Mens vi stod ude i våbenhuset, og klokkerne var begyndt at ringe bedeslagene (som indikerer, at nu skal vi lige strax til at gå ind) Begyndte min fars lomme (mobiltelefon) at ringe :thumbsupsmileyanim:

Det viste sig at være forkert nummer, og han fik slukket i en fart, men tænk hvis han havde glemt den tændt og den var begyndt at ringe midt i det hele...PINLIGT!

Jaaah! :thumbsupsmileyanim:

post-31425-1205621701.jpg

Der smiles

post-31425-1205621714.jpg

Og så de sidste trin op til den ventene gom.

post-31425-1205621729.jpg

Tænk at det allerede er over en uge siden at vi stod dér! Tiden går bare sindssygt hurtigt!!!

Redigeret af marmari
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer