marmari

Maria og Jesper 08.03-2008

479 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Første taler var min far. Havde ellers ikke troet han ville holde tale.

Han bød Jesper velkommen i familien, og truede med at hans "mafiakontakter" (som jeg kan afsløre er helt og aldeles fiktive, men han ER jo fra Sicilien ;) )ville komme efter ham, hvis han ikke passer på mig :thumbsupsmileyanim: og gav os teksten til den sang trompetisten spillede i kirken.

post-31425-1206648785.jpg

og så snakkede han lidt om at kæmpe for tingene sammen.

post-31425-1206648795.jpg

Maria og Jesper længe leve...

post-31425-1206648807.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jaja, skal nok skal nok.

Skulle jo bare lige til salmesang med Anne her i eftermiddags, så gi hende skylden ;)

nå, men hvor var vi...

Jeg undskylder rigtig mange gange :cheerleader3: Kan du tilgive mig Mie? :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Derefter var det mors tur

Hun kunne jo så fortælle at hun havde været giftesyg på mine vegne ENDNU længere end jeg selv - men dog først efter at Jesper var sikkert inde i billedet.

Han fik lidt røg og gode råd med på vejen, til hvordan datteren kan "tumles" :thumbsupsmileyanim:

post-31425-1206649354.jpg

nogen blev vist lidt rørte...

post-31425-1206649366.jpg

0

Del dette indlæg

3. taler var så gommen.

Han startede med at minde min mor om, at hun, da vores forhold var forholdsvist nyt, havde sagt til Jesper, at hvis der skulle ske et "uheld" (hvis jeg skulle blive gravid) Så ville han ikke høre ét ondt ord for det.

...Gad vide, hvad jeg har fundet??...

post-31425-1206650030.jpg

Omtrent her, har han så lige kaldt min far en gris (...altså praktiske gris, fra de tre små grise)

post-31425-1206650040.jpg

Og så sagde han da også nogen vældigt søde ting til mig :thumbsupsmileyanim:

post-31425-1206650048.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og hvis det undrer nogen, at vi ikke har været oppe på stolene endnu, så bemærk lige fraværet af bestik på bordene, på de ovenstående billeder. Det blev taget ud sammen med tallerkenerne, så vi kunne tage noget rent, når vi gik til buffeten.

I sådan et tilfælde, havde kysseklokker nok været ganske praktiske :cheerleader3:

Der var så blevet sat en forretsbuffet frem, med masser af forskellige italienske lækkerier :thumbsupsmileyanim:

post-31425-1206650706.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer