marmari

Maria og Jesper 08.03-2008

479 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

åååhr er det ikke optaget så vi kan høre??? -HAHA-:cheerleader3: dejlige billeder :cheerleader3::cheerleader3:

Hmm, joeh...Det blev faktisk båndet, sammen med nogle andre ting - desværre ikke talerne :cheerleader3: Ved ikke hvorfor alle de andre slap, og så bliver jeg optaget :griner:-

iiih sæt ind på u tube og link - vil høøøøøre :griner:-:toot:

0

Nå, men vi var nået til den der famøse sang......

Må jeg gerne være dobbeltmoralsk og sige at 3. gang er lykkens gang??

Denne her sang var fra "den pukkelryggede" Dvs min mor og hendes side af familien (det var nu vist mest hendes værk)

Og jeg må tilstå, at jeg i al beskedenhed synes at min familie er noget kun bedre til det der med sangene end Jespers -HAHA- Jeg kan altså ikke gøre for det, men sådan er det bare. (det sagde Jesper i øvrigt også bagefter at han var enig i) - i øvrigt var den heller ikke ret lang, 4 eller 5 vers, så folk ku lissom bedre overskue den ;)

lalalala

post-31425-1206775167.jpg

Derefter kunne toastmasteren meddele at det var sidste indslag, og at vi havde 20 min til at spise dessert, inden der skulle danses brudevals (klokken var allerede over 23.00 - time sure flies, when you're having fun :toot: )

post-31425-1206775176.jpg

Dessertbuffeten bestod af tiramisu, romfromage, to slags is (vanillie og chokolade) og tartufotorta (en italiensk "trøffel" kage med kikseagtige bunde)

nuii det var godt :griner:- (ja, det var det hele jo, men jeg er jo lidt af en hund efter dessert :cheerleader3: )

0

Årh, glemte helt... :griner:-

Der var også lige en lille tale fra min veninde, Benedicte.

Hun er jo min veninde af en årsag, men hun "tumler" lidt med nogen ting ind i mellem, og kan fremstå noget egocentreret på folk.

Hun fortalte da også mest om at hun savnede mig i Roskilde, og at hun var rigtig ked af at vi nu skulle så længe til USA - Jesper følte sig faktisk lidt anklaget, men med hende, er man bare nødt til at lade den "fise igennem".

Jeg kunne da heller ikke dy mig, da der kun kom et "Maria længe leve" for at sige "hva' med Jesper?" - for jeg har da bestemt planer om at han skal lisså længe leve som mig :toot:

0

Annonce ♥

Smuk smuk par og bryllup - nyder at læse andre beretninger!!

Havde det selv sådan med sange, men vi skrev på vores hjemmeside at vi frabad os sange. Min mand er døv, så der var ingen grund til at han skulle føle sig udenfor!! :griner:-

Tillykke med jeres bryllup og ægteskab!

0

Og SÅ kl 23.45 var det tid til brudevalsen.

Vi havde jo fået et bånd med fra vores dansetime, hvor tempoet var sat ned fra de normale 60 takter i minuttet til 40 takter i minuttet - men båndet ku ikke spille, så man ku høre det, så vi var nødt til at bruge versionen på jukeboxen, som de GARANTEREDE os for, ikke var særligt hurtig...

nummeret findes...

post-31425-1206776523.jpg

...Starter, og vi skal til at gå i gang...

Problemet er bare, at det er den hurtige version, der er på jukeboxen - Jesper står ret fortabt og prøver at tælle i det langsomme tempo, og kan ikke rigtig forstå at det ikke virker -HAHA-

post-31425-1206776532.jpg

Jeg må sige til ham at så må han sQ bare dreje rundt, for vi kan da ikke bare stå der!

Så det ender alligevel med at være maria, der fører, og lige pludselig, er den der også - i en hel omgang! :toot:

post-31425-1206776545.jpg

Så brudevalsen kikser på det groveste, fordi klappen går fuldstændigt ned for Jesper, han kan ikke høre takten i musikken, kjolen er i vejen det hele er forkert og vi har smidt 600 kr ud på en dansetime (der gik det ellers rigtig godt!)

Men det er der jo ikke noget at gøre ved nu, andet end at grine af det :griner:-

(det er i øvrigt også blevet optaget)

0

Annonce ♥

Det er virkelig superfantastisk sådan at få små doser af dit skønne bryllup hver dag... I LOVE IT!! Og kom lige med et link eller noget til din sang... Hvor er den desuden fin - den er fluks smidt i inspirationsmappen med "sange jeg kan vælge at synge, hvis jeg vælger at synge"...

Ha en dejlig dag, Maria...

0

Årh så lavede jeg lige en Ying med tåre i øjenkrogen...altså hvor flot at du stillede dig op og sang en sang for din mand. Det er totalt respekt fra min side -HAHA-

:bearhug: Det er nr 2 udtryk jeg får opkaldt efter mig! :cheerleader3:

Ååååh, Maria-pigen..... :griner:-

Sikke dejlige billeder!!! Har den dyyybeste respekt for at du sang for Jesper... Helt fantastisk, at sådan noget kan lade sig gøre uden at man bryder sammen i gråd!! (det er jo så nok også bare mig, der er lidt ekstra følsom... :cheerleader3: )

og så synes jeg altså også, at det med brudevalsen er lidt sjovt... :cheerleader3: Må ligesom Mie nok indrømme at det samme med garanti vil ske til vores bryllup... :griner:- men det er da bare charmerende! :toot::cheerleader3:

tak for de dejlige billeder, søde!! sikke en dejlig beretning at kaste sig over!! :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Hej Maria

Tusind tak for den flotte beretning - det er jo næsten som at være der selv :toot:-HAHA-

Det er så dejligt at du vil dele det med os :griner:-

Og for en der ikke har været til (og nok heller ikke kommer til) en masse bryllupper før vores eget, så er det da bare endnu mere skønt.

Man får jo ligesom lidt mere ide om hvordan det hele foregår...

Selvom det kan være svært at se når man ind i mellem får tårer i øjnene af at se hvor fantastisk et bryllup I har haft :cheerleader3:

Hilsner fra Mette, som glæder sig til at se endnu mere...

0

Hej søde Maria...

Det er bare en fantastisk bryllupsberetning. Jeg er dybt beæret over at få lov til at deltage i dit bryllup - dog på sidelinjen.... :griner:-

At læse om dit får mig bare til at glæde mig endnu mere til mit eget..

Dejligt at din familie ikke kommer ved vildt lange sange.... lidt trist med venindens tale, der for andre end de nærmeste.... men ikke lang tid til at spise den lækre dessert, men I kom forhåbentlig godt igennem den...

Lidt trist at jeres bånd ikke virkede. men det kan gå alt for enhver af os andre, så det skal I ihvertfald ikke være kede af...

knus

0

Annonce ♥

Efter valsen (hvis man da kan kalde det det :thumbsupsmileyanim: ) dukkede der lige uanede mængder af ris frem fra folks gemmer. Jeg havde for en sikkerheds skyld fjernet sløret.

Men gommen slap ikke...

Jespers svigerinde, Anni, havde kun en kommentar: "Puuh, du har sure tæer!"

post-31425-1206824475.jpg

Ved ikke, hvorfor de skal på ørerne? :huh:

post-31425-1206824485.jpg

Og her er så beviset (oveni riset) for at min mand ikke kan gøre sine hoser grønne hos andre kvinder :cheerleader3:

post-31425-1206824496.jpg

0