marmari

Maria og Jesper 08.03-2008

479 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej Maria...

Nogle super lækre billeder.

Jeg forstår godt at I ikke kom over på broen... ikke noget værre end at få mudder på kjolen.... først på dagen..

Hold da op den bryllupskage ser enormt lækker ud... smily der slikker sig om munden.

I kan da ikke lade gæsterne vente alt for længe...

kan du så se at få komprimeret nogle flere billeder... :cheerleader3:

du kan ikke lade os zillaer vente alt for længe... :thumbsupsmileyanim:

Knus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Alle (undtagen nevøerne) var meget begejstrede for kagen - her er det mine kollegaer, der har spist sig mætte og glade :cheerleader3:

post-31425-1206545720.jpg

Men de kunne alligevel ikke nedlægge den helt. Det er hvad der blev tilbage, og som vi nød i 4 dage efter :cheerleader3:

post-31425-1206545728.jpg

Vi besluttede os for ikke at fryse toppen, da vi jo alligevel er i USA om et år, og det ville nok blive lidt besværligt at transportere den over på tøris. Så vi køber da bare en ny en i miniformat, når den tid kommer :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Her havde vi så bedt fotografen stille lys og baggrund op, så vi kunne få taget nogen billeder af os selv og gæsterne, men oh skræk! Den baggrund han havde med, var nærmest batikfarvet i sådan en rigtig 70'er brun farve, så vi fik hurtigt omarrangeret nogen møbler, så vi kunne få et stykke med væg som baggrund i stedet.

Her har han leget lidt med lys og farve - Selvom det egentlig bare var et "kiks", synes jeg det er et af de fedeste billeder, vi har fået fra ham, sådan lidt skævt og uopstillet.

post-31425-1206551782.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her havde vi så bedt fotografen stille lys og baggrund op, så vi kunne få taget nogen billeder af os selv og gæsterne, men oh skræk! Den baggrund han havde med, var nærmest batikfarvet i sådan en rigtig 70'er brun farve, så vi fik hurtigt omarrangeret nogen møbler, så vi kunne få et stykke med væg som baggrund i stedet.

Her har han leget lidt med lys og farve - Selvom det egentlig bare var et "kiks", synes jeg det er et af de fedeste billeder, vi har fået fra ham, sådan lidt skævt og uopstillet.

post-31425-1206551782.jpg

Fedt billede :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hej

Tillykke med brylluppet og tak fordi vi andre må følge den store dag.

:thumbsupsmileyanim:

Lige et spg.

den flotte bryllupskage er det ikke den Betty kage som folk herninde på BK snakker okm og hvis det er hvem har så bagt den ????

Betty kage???

Aner det ikke!

Kagen er fra Faunø bageri i Nørre sundby...

Den kreative bagkvinde hed Berit...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Nååå... Din stakkels mor - det kan du da ikke nænne?!

Du blir altså NØDT til at fortsætte med de smukke billeder fra din skønne dag... Det er såååå fantastisk at kigge med... Hvor ser I bare virkelig dejlige og glade ud!

Igen: Stort tillykke! Glæder mig til jeg om 500 dage (det er jo ingenting - nærmest bare jeres halvandet års bryllupsdag) kan slutte mig til den glade samling af gifte mænd og kvinder og forhåbentlig får en ligeså dejlig dag som jeres... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer