marmari

Maria og Jesper 08.03-2008

479 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Da første håretape var overstået, mente Lene, at det var på tide at gå i gang med makeuppen.

Det gjorde jeg så, mens hun satte perler på hårnåle

post-31425-1205132272.jpg

Der spartles og males :cheerleader3:

post-31425-1205132283.jpg

Prøv at se dum ud for en 5'er...

post-31425-1205132292.jpg

Læg i øvrigt lige mærke til den genstridige tot til venstre (jeres højre), som var meget tæt på at NÆGTE at lægge sig ned - jeg var helt elektrisk :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og så måtte jeg også hellere lige komme i noget andet tøj, inden der blev monteret slør og kjole

Var lidt i tvivl om jeg havde lyst til at tage de næste billeder med, men hva' pyt, man bliver jo kun gift en gang i livet (og så er stilen også lissom lagt til det bliver jeres tur til at vise billeder :cheerleader3::cheerleader3: )

Det var jo også trusserne, der var mit "something blue"

post-31425-1205132683.jpg

og så på med strømperne...

post-31425-1205132698.jpg

Og så var der dømt krise, for da jeg skulle hægte strømperne i korsagen, manglede de bageste stropper. a1252.gif

Jeg kunne meget tydeligt huske at de ganske bestemt var der forrige gang jeg prøvede kjolen, for der havde Henrik indstillet dem til den rigtige længde. Men kunne så ikke huske om de havde været der om torsdagen.

Vi ledte og ledte, men de var der bare IKKE! :cheerleader3:

Så jeg måtte nøjes med at have strømperne hægtet foran. Man kunne jo heldigvis ikke SE det, men absolut irriterrende alligevel!

Så mor må tale med store ord, når hun afleverer skørtet i morgen, så jeg kan få stropperne til en anden god gang.

0

Del dette indlæg

Præcis kl 12.30 kom min far.

Han var lige ved at ødelægge det hele, for da han så mig, begyndte han at hyle, og så var jeg også meget tæt på at gå i gang.

Jeg blev bare SÅ glad da jeg så buketten! Den var bare smukkere end jeg kunne have forestillet mig! :cheerleader3:

Det var en rigtig fin idé, med at putte små rosafarvede roser ned mellem de store cremefarvede! Stort 13 tal (nårh nej, nu hedder det jo 12) til Jesper og Blomsterdamen :cheerleader3:

Min smukke buket i sin kasse

post-31425-1205134210.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ÅHHH Maria... Beretning allerede!? Hvor er det FEDT!! :cheerleader3::cheerleader3:

Jeg skal på arbejde nu - er der noget der hedder beretningslæsningsfri?? Ikke? Det BURDE opfindes...!!

Nå - jeg må læse videre i morgen - der skal jeg heldigvis kun i skole og DER har jeg min computer lige ved mig...!!

:cheerleader3: for din beretning indtil videre - SKØNT og detaljeret... Glæder mig til at læse videre enten i morgen eller måske sent i aften (kan man lade være??)

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Gæt i øvrigt, hvad jeg har fået til morgenmad i dag?

(udover et kæmpe stykke vandmelon og lidt yoghurt)

intet bedre, når man kigger billeder og skriver beretning...

:griner:-

:blink:

:oops:

:loveboard:

:rolleyes:

:bearhug:

:fløjt:

post-31425-1205135609.jpg

:cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Der var bare enormt meget bryllupskage tilbage - mere om det senere - og det er næsten synd at lade det gå til spilde :cheerleader3:

Tror faktisk jeg vil ringe til bageren og takke for den lækre, flotte kage og høre hvor længe det er "sikkert" at gemme den...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh smukke Maria

Jeg vil have mere!!!!!!

Hvor er du god ved os at du allerede giver os beretning med masser af billeder du er bare for sød!

Det ser ud til at dagen startede godt, glæder mig som et lille barn til at høre om resten af dagen!

PS: Hvor er det dig en skøn og hjælpsom familie du har!!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

post-31425-1205135609.jpg

Der var bare enormt meget bryllupskage tilbage - mere om det senere - og det er næsten synd at lade det gå til spilde :cheerleader3:

Tror faktisk jeg vil ringe til bageren og takke for den lækre, flotte kage og høre hvor længe det er "sikkert" at gemme den...

SER LÆKKERT UD - bliver helt sulten :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Så har jeg fået frokost (nej, ikke bryllupskage denne gang, men rester fra middagen :cheerleader3: ), og kan fortsætte et lillebitte stykke endnu.

Vores "hobbithul" lå på 2. sal, og opgangen var udstyret med en smal, stejl trappe, så det gik kun langsomt nedad :cheerleader3:

Først far med blomsten (han er vist blevet lidt rystet :cheerleader3: )

post-31425-1205147676.jpg

Og så bruden forsigtigt klatrende nedefter.

post-31425-1205147690.jpg

Skulle have haft fat i kjolen med den anden hånd, for jeg manglede lidt et gelænder :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er Maria og far klar til at køre mod kirken. Det viste sig jo hurtigt, at sådan en kjole med ringe i skørtet, bestemt IKKE er beregnet til bilkørsel :cheerleader3:

post-31425-1205148204.jpg

Men selvom Det tog noget tid at få mig pakket ind i bilen, var vi afsted i RIGELIG god tid, så min far og jeg, var lige ude på en lille sightseeingtur i Ålborg/omegn.

Kl 12.52 besluttede vi så, efter at have holdt lidt på vejen op til kirken og gemt os bag hækken, mens en enkelt gæst lige rendte afsted, at nu kunne vi godt køre op til kirken.

post-31425-1205148215.jpg

Vejret så jo ud til at være dejligt, men det stormede lidt på toppen, så da jeg steg ud af bilen, var jeg nær blæst væk :cheerleader3:

Heldigvis stod Lene klar med lakken, så vi lige kunne få rettet lidt på en flyvsk hårtot.

Vi nåede også at lægge mærke til den fine brudekaret.

post-31425-1205148226.jpg

0

Del dette indlæg

Min mor må have taget dette billede af Jesper og forlover Poul da hun kom ind i kirken.

Man kan lige ane den søde præst, Heine, i baggrunden.

post-31425-1205148742.jpg

Poul ser lidt træt ud, men han var også fløjet over fra KBH om morgenen - Jesper havde været ude og hente ham i lufthavnen kl 10.30

Desværre bliver det her det sidste billede for nu.

Har ikke fået komprimeret flere selv, og vil gerne vente på dem fra fotografen, så jeg kan holde på kronologien - de næste vi selv har er nemlig fra ankomst til receptionen.

Men tak for jeres søde kommentarer, og fordi i så ivrigt følger med :cheerleader3:

Men jeg har også mange andre gøremål.

Er nemlig ved at vaske tøj (jeeh) og skal have lavet lister med hvilken gave fra hvem osv...

So much to do, so little time...

Men jeg håber da at vi når at få billederne inden vi drager på bryllupsrejse om en uge :cheerleader3:

(kan lige afsløre, at turen går til Fuerteventura - en af de Kanariske øer :cheerleader3: )

Redigeret af marmari
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer