AnnaPerenna

Prale-tråden

27 indlæg i dette emne

HEJ piger!

Her kommer liiiige en praletråd!!!

Jeg valgt i sep. månede sidste år at gøre min bachelor færdig på 2 år istedet for tre.. I oktober ringer partiet så for at høre om jeg vil være kandidat og kører valgkamp og 2 semestre på en gang i november. Ved eksamen i januar var jeg jo HAMMER nervøs for om jeg bestod med så meget ekstra arbejde + valgkamp og SØRME om jeg ikke fik 12 i den sidste eksamen! Jeg har så knoklet på i dette semester, og så finder jeg ud af jeg kan få dobbelt SU når jeg bliver færdig før tid PLUS jeg har fået skattepenge tilbage. Wooohoo! Mit studiejob går SUPER, solgte lige et musselmalet stel til 9.000 kr til een kunde den anden dag!! Og ja så for det ikke skal være løgn har jeg fået en date med den SØDESTE og mest ambitiøse fyr fra mit 6.semester hold som jeg virkelig glæder mig til..

Jeg er sååååååå glad!!

Anna

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Taaaak søde piger! troede jeg ville få liiidt på snuden over at være så kæp høj så MANGE tak!!

Jamen man skal åbenbart kysse mange frøer.. Wien-turen med Andreas var FED men jae.. Andreas er jo 32 og et helt andet sted i hans liv..

Anna

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes det er total fedt at du lige lukker op og ser højt og flot på den FORBANDEDE Jantelov. Det er jo helt på sin plads, at du praler - og tror jeg taler for langt de fleste herinde - vi er også stolt af dem som klarer sig godt - og DET GØR DU! Cudoes til dig!! :thumbsupsmileyanim::cheerleader3: :cheerleader3:

Kram Heidi

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Taaaak søde piger! troede jeg ville få liiidt på snuden over at være så kæp høj så MANGE tak!!

Jamen man skal åbenbart kysse mange frøer.. Wien-turen med Andreas var FED men jae.. Andreas er jo 32 og et helt andet sted i hans liv..

Anna

True, true...du skal bare nyde at date :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg synes det er total fedt at du lige lukker op og ser højt og flot på den FORBANDEDE Jantelov. Det er jo helt på sin plads, at du praler - og tror jeg taler for langt de fleste herinde - vi er også stolt af dem som klarer sig godt - og DET GØR DU! Cudoes til dig!! :thumbsupsmileyanim::cheerleader3: :cheerleader3:

Kram Heidi

Arj Heidi, hvor det varmer det du skriver her!!! Arj TAK for det!!!! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

MUHAHAHAHAHA! Du fik mig lige rykket rundt i min grundvold! :hug::griner:-

Jeg havde IKKE lige fået med, at du har en tråd for DIG SELV - troede, det kun var kommende brude, der var herinde, så jeg løftede liiiige øjenbrynene over det med, at du skulle på date :cheerleader3: ;) Det forstod jeg ikke helt...

Men NU forstår jeg! :cheerleader3::thumbsupsmileyanim:

Og det med at prale? Ja, det skal du endelig blive ved med! :cheerleader3:-HAHA-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
MUHAHAHAHAHA! Du fik mig lige rykket rundt i min grundvold! :cheerleader3::cheerleader3:

Jeg havde IKKE lige fået med, at du har en tråd for DIG SELV - troede, det kun var kommende brude, der var herinde, så jeg løftede liiiige øjenbrynene over det med, at du skulle på date :bearhug: ;) Det forstod jeg ikke helt...

Men NU forstår jeg! :shopping::thumbsupsmileyanim:

Og det med at prale? Ja, det skal du endelig blive ved med! :thanks::cheerleader3:

HEHE! :cheerleader3: Arj sorry men hvor er det sjovt.. Neeej jeg have en kæreste da jeg startede herinde med det gik forbi for snart 7-8 mdr. siden ;)

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du da ikk kæphøj eller noget andet, du er SUPER dygtig :griner:- KÆMPE tillykke med det hele smukke!!

Skønt det går godt!!

knus

Hejsa

Det er da ikke pral, det er da "bare" en opdatering af din situation lige nu ;o)

Dejligt det bare kører for dig.

:cheerleader3::thumbsupsmileyanim::cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3::shopping::cheerleader3::bearhug::cheerleader3::thanks::cheerleader3:

Taaaak tøser! :denmarkflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim: hold da op hvor du bare ikke praler nok!!!Jeg sidder her og får sved på panden bare af at læse hvad du alt har gang i ...og når!!! Det er forøvrigt ikke pral, når det er noget man har opnået - så er det blær!!! :cheerleader3:
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
HEJ piger!

Her kommer liiiige en praletråd!!!

Jeg valgt i sep. månede sidste år at gøre min bachelor færdig på 2 år istedet for tre.. I oktober ringer partiet så for at høre om jeg vil være kandidat og kører valgkamp og 2 semestre på en gang i november. Ved eksamen i januar var jeg jo HAMMER nervøs for om jeg bestod med så meget ekstra arbejde + valgkamp og SØRME om jeg ikke fik 12 i den sidste eksamen! Jeg har så knoklet på i dette semester, og så finder jeg ud af jeg kan få dobbelt SU når jeg bliver færdig før tid PLUS jeg har fået skattepenge tilbage. Wooohoo! Mit studiejob går SUPER, solgte lige et musselmalet stel til 9.000 kr til een kunde den anden dag!! Og ja så for det ikke skal være løgn har jeg fået en date med den SØDESTE og mest ambitiøse fyr fra mit 6.semester hold som jeg virkelig glæder mig til..

Jeg er sååååååå glad!!

Anna

SÅDAN..du er bare en pige med ben i næsen..dejligt..solen skinner på dig. NYD DET...!!!! jeg plejer at sige, efter regn kommer solskin ;o)

sig mig lige..maler du ?? hallo..du sender lige en mail..DET må jeg altså se.... SKYND DIG :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
:griner:- hold da op hvor du bare ikke praler nok!!!Jeg sidder her og får sved på panden bare af at læse hvad du alt har gang i ...og når!!! Det er forøvrigt ikke pral, når det er noget man har opnået - så er det blær!!! -HAHA-

Haha tak for ordforklaringen :cheerleader3: hehe :toot:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer