Catalina

Se min kjole!

21 indlæg i dette emne

Så er min kjole endelig ved at være færdig! Der mangler nu kun et par småting, såsom sløjfen som skal på kjolen, sløret og boleroen som heller ikke er helt færdige. Men er den ikke blevet flot?? Jeg synes at min søster har gjort et smadder godt arbejde og kan ikke vente til jeg skal have den på om en måned. Læg også mærke til det flotte slør som hun har syet til!

post-28629-1206906746.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hold da op - den er blevet rigtig flot - hatten af for dem som kan sy!! :)

Kan du ikke tage et billede tæt på, så man kan se stoffet lidt bedre, jeg kan huske at jeg så et billede af stoffet, da du havde købt det. Det er lidt svært at se på helfigurs billederne. Sløret er også helt vildt flot, jeg kan godt forstå at du er glad!

Tillykke med kjolen! -HAHA-

0

Del dette indlæg

Hold da op - den er blevet rigtig flot - hatten af for dem som kan sy!! :boohoo:

Kan du ikke tage et billede tæt på, så man kan se stoffet lidt bedre, jeg kan huske at jeg så et billede af stoffet, da du havde købt det. Det er lidt svært at se på helfigurs billederne. Sløret er også helt vildt flot, jeg kan godt forstå at du er glad!

Tillykke med kjolen! :)

Blonde stoffet ser sådan her ud, det er det samme som er brugt til sløret. Selve kjolen er lavet af elfenbens farvet satin -HAHA-

post-28629-1206909629.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer