Bowmo

Chalotte og Thomas 11 Oktober 2008!!!

707 indlæg i dette emne

Hold da op, Chalotte! :cheerleader3:

Det er da godt nok en turbo-planlægning du har gang i lige nu. Og du ser bare ud til at have styr på det :cheerleader3:

Kan godt forstå at spiren satte dig lidt i tvivl om det hele. Det er da godt nok også en omvæltning der vil noget.

Men hvor er det super at det hele bare flasker sig alligevel :thumbsupsmileyanim:

Jeg ville have haft det ligesådan og have lidt svært ved at finde glæden frem midt i chokket/overvejelserne om hvad så/bryllupsplanlægning.

Det er dejligt at høre at du nu kan begynde at glæde dig lidt over det hele :griner:-

Din datter ser bare SÅ sød ud i den fine kjole :biggrin:

Forresten: du skal da vist ind og have ændret din dato (i navnet på tråden) :biggrin:

Tusind tak for dine søde ord... Jeg må så tilstå at maven vokser så forbasket hurtigt at jeg begynder at tvivle på om kjolerne passer når tiden kommer... det er jo ulempen ved at det er 3. gang... kan være det ender med den med snøreryg i stedet for blondesagen :biggrin: Men ja bare jeg får en kjole på er det vel i orden :hug:

Tak for opmuntring og trøstende ord... og ja ... det sidste skal vist også rettes :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nååårh så er det vist ved at være blærerækketid :denmarkflag: Invitationerne ligger færdig pakket i kuverterne men inden da skulle jeg jo liiiige have fotograferet en lille blærerække.

FIN BLÆRERÆKKE................. :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super flot blærerække :denmarkflag::denmarkflag::bearhug:

Det er nogle virkelig flotte invitationer! :denmarkflag: Kan godt lide at de er enkle, selvom de har hjerter og lidt pynt :cheerleader3:

Glæder mig til at se hvad du finder ud af med kjolen. Snøreryg lyder da også flot!

He he, det første jeg så da jeg kom herind, var at du havde rettet datoen :carrot:

Det er godt nok snart du skal giftes nu :bestwishes:

0

Del dette indlæg

Super flot blærerække :denmarkflag::bearhug::bestwishes:

Det er nogle virkelig flotte invitationer! :denmarkflag: Kan godt lide at de er enkle, selvom de har hjerter og lidt pynt :cheerleader3:

Glæder mig til at se hvad du finder ud af med kjolen. Snøreryg lyder da også flot!

He he, det første jeg så da jeg kom herind, var at du havde rettet datoen :carrot:

Det er godt nok snart du skal giftes nu :cheerleader3:

Huuh ja det er godt nok snart nu.... Ja snøreryg er da vildt flot og jeg elsker da også kjolen, men var nok begyndt at indstille mig på at skulle have blondekjolen på :o Den eneste der er helt afskrevet er den fine cremefarvede, men sådan kan det jo gå...

Og ja selvfølgelig skulle den dato da også rettes... ellers tror jeg bare jeg kan hvile på laurbærrene... eller noget :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Sikke fin din datter er i kjolen :denmarkflag:

...og flotte invitationer! Så har du også klaret det! Det går så superhurtigt hos dig! :denmarkflag:

Ja det tør siges... idag skal jeg en tur til Aalborg for at shoppe lidt... kjoler til de andre brudepiger, gæstebog og hvad jeg ellers kan finde på fra listen :denmarkflag: Min søde søster kommer herned og så skal vi mødes med Thomas ude i Aalborg et sted... han vil gerne hvis vi vil hjælpe ham med at finde tøj og der er vi jo så heldige at vi vandt det gavekort til tøj til ham på et tidspunkt til noget bryllupsmesse :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke fin din datter er i kjolen :denmarkflag:

...og flotte invitationer! Så har du også klaret det! Det går så superhurtigt hos dig! :bearhug:

Ja det tør siges... idag skal jeg en tur til Aalborg for at shoppe lidt... kjoler til de andre brudepiger, gæstebog og hvad jeg ellers kan finde på fra listen :bestwishes: Min søde søster kommer herned og så skal vi mødes med Thomas ude i Aalborg et sted... han vil gerne hvis vi vil hjælpe ham med at finde tøj og der er vi jo så heldige at vi vandt det gavekort til tøj til ham på et tidspunkt til noget bryllupsmesse :cheerleader3:

FEDT, at I har vundet gavekort! :denmarkflag: Håber, at I finder noget flot tøj til ham. :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Det ser rigtig flot ud til dig med blond hår. I hvert fald på det billede, du har lagt ind :denmarkflag:

:bearhug::bestwishes: Hvor er prinsessen bare fin og hun har garanteret ikke noget i mod at få en kjole til. Det ville jeg i hvert fald ikke have.

Skønt med invitationerne og sørme også ændring af datoen. Det bliver så godt søde :denmarkflag::denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Det ser rigtig flot ud til dig med blond hår. I hvert fald på det billede, du har lagt ind :denmarkflag:

:bearhug::bestwishes: Hvor er prinsessen bare fin og hun har garanteret ikke noget i mod at få en kjole til. Det ville jeg i hvert fald ikke have.

Skønt med invitationerne og sørme også ændring af datoen. Det bliver så godt søde :denmarkflag::denmarkflag:

Årrrh det er så dejligt at komme herind og se at du har skrevet... jeg bliver i så godt humør af din positivitet... det er jo et skud ren energi!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Var på sygehuset i går til scanning så vi kunne finde ud af hvor langt jeg er henne... jeg var ikke så langt henne som jeg egntlig troede, sådan mavens størrelse taget i betragtning... Jeg er idag 8 uger og 6 dage henne så det betyder termin den 14 marts... Jeg er jo så så enormt heldig at fordi jeg ikke var så langt henne får jeg jo så 3 ultralydsscanninger i stedet for kun 2... det er da fedt! så igen den 4 september skal jeg afsted for de kunne jo ikke lave nakkefoldscanningen når jeg ikke var så langt henne :cheerleader3: Min søster snakker allerede om at gå fuldstændig shop amok... så det bliver skægt tror jeg!

Bryllupsrelateret er invitationerne helt klar nu med frimærker på osv, så nu skal de bare finde en postkasse :cheerleader3:

/Chalotte

0

Del dette indlæg

Var på sygehuset i går til scanning så vi kunne finde ud af hvor langt jeg er henne... jeg var ikke så langt henne som jeg egntlig troede, sådan mavens størrelse taget i betragtning... Jeg er idag 8 uger og 6 dage henne så det betyder termin den 14 marts... Jeg er jo så så enormt heldig at fordi jeg ikke var så langt henne får jeg jo så 3 ultralydsscanninger i stedet for kun 2... det er da fedt! så igen den 4 september skal jeg afsted for de kunne jo ikke lave nakkefoldscanningen når jeg ikke var så langt henne :pokey: Min søster snakker allerede om at gå fuldstændig shop amok... så det bliver skægt tror jeg!

Bryllupsrelateret er invitationerne helt klar nu med frimærker på osv, så nu skal de bare finde en postkasse :cheerleader3:

/Chalotte

Ihhh hvor spændende og cool med 3 scanninger i stedet for :cheerleader3::cheerleader3::7himmel: Det bliver det smukkeste vinterbarn ()():blink:

0

Del dette indlæg

Var på sygehuset i går til scanning så vi kunne finde ud af hvor langt jeg er henne... jeg var ikke så langt henne som jeg egntlig troede, sådan mavens størrelse taget i betragtning... Jeg er idag 8 uger og 6 dage henne så det betyder termin den 14 marts... Jeg er jo så så enormt heldig at fordi jeg ikke var så langt henne får jeg jo så 3 ultralydsscanninger i stedet for kun 2... det er da fedt! så igen den 4 september skal jeg afsted for de kunne jo ikke lave nakkefoldscanningen når jeg ikke var så langt henne :oops: Min søster snakker allerede om at gå fuldstændig shop amok... så det bliver skægt tror jeg!

/Chalotte

Ihhh hvor spændende og cool med 3 scanninger i stedet for :cheerleader3::7himmel:()() Det bliver det smukkeste vinterbarn :pokey::pokey:

Smuk!!!??? hehe det er jo vores afkom - det bliver da en lille rynket havenisse :cheerleader3: men det bliver VORES havenisse :blink:

0

Del dette indlæg

Var på sygehuset i går til scanning så vi kunne finde ud af hvor langt jeg er henne... jeg var ikke så langt henne som jeg egntlig troede, sådan mavens størrelse taget i betragtning... Jeg er idag 8 uger og 6 dage henne så det betyder termin den 14 marts... Jeg er jo så så enormt heldig at fordi jeg ikke var så langt henne får jeg jo så 3 ultralydsscanninger i stedet for kun 2... det er da fedt! så igen den 4 september skal jeg afsted for de kunne jo ikke lave nakkefoldscanningen når jeg ikke var så langt henne :oops: Min søster snakker allerede om at gå fuldstændig shop amok... så det bliver skægt tror jeg!

/Chalotte

Ihhh hvor spændende og cool med 3 scanninger i stedet for :cheerleader3::7himmel:()() Det bliver det smukkeste vinterbarn :pokey::pokey:

Smuk!!!??? hehe det er jo vores afkom - det bliver da en lille rynket havenisse :cheerleader3: men det bliver VORES havenisse :blink:

En lille SKØN havenisse

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Var på sygehuset i går til scanning så vi kunne finde ud af hvor langt jeg er henne... jeg var ikke så langt henne som jeg egntlig troede, sådan mavens størrelse taget i betragtning... Jeg er idag 8 uger og 6 dage henne så det betyder termin den 14 marts... Jeg er jo så så enormt heldig at fordi jeg ikke var så langt henne får jeg jo så 3 ultralydsscanninger i stedet for kun 2... det er da fedt! så igen den 4 september skal jeg afsted for de kunne jo ikke lave nakkefoldscanningen når jeg ikke var så langt henne :hug: Min søster snakker allerede om at gå fuldstændig shop amok... så det bliver skægt tror jeg!

/Chalotte

Ihhh hvor spændende og cool med 3 scanninger i stedet for :7himmel:()():blink: Det bliver det smukkeste vinterbarn :oops::hug:

Smuk!!!??? hehe det er jo vores afkom - det bliver da en lille rynket havenisse :cheerleader3: men det bliver VORES havenisse :pokey:

En lille SKØN havenisse

Nemlig!!! :cheerleader3::pokey:

0

Del dette indlæg

Var på sygehuset i går til scanning så vi kunne finde ud af hvor langt jeg er henne... jeg var ikke så langt henne som jeg egntlig troede, sådan mavens størrelse taget i betragtning... Jeg er idag 8 uger og 6 dage henne så det betyder termin den 14 marts... Jeg er jo så så enormt heldig at fordi jeg ikke var så langt henne får jeg jo så 3 ultralydsscanninger i stedet for kun 2... det er da fedt! så igen den 4 september skal jeg afsted for de kunne jo ikke lave nakkefoldscanningen når jeg ikke var så langt henne :hug: Min søster snakker allerede om at gå fuldstændig shop amok... så det bliver skægt tror jeg!

/Chalotte

:oops:

Herhjemme bliver det krøllebøller, når vi får børn

0

Del dette indlæg

/Chalotte

:oops:

Herhjemme bliver det krøllebøller, når vi får børn

Ahhhhhh små krøllebøller er da bare lækre...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

BLONDERET????? Har du fået farvet hår søde?? Jeg vil se billeder

hehe det skal du ikke ønske dig :7himmel: det er jo samme grimme garn - bare i en anden farve nu :cheerleader3:

Det kan du da ikke bare sige. Jeg vil super gerne se før og efter billeder. Elsker billeder :cheerleader3::cheerleader3:

Hmm nu får vi se om jeg kan få taget nogle billeder

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer