Bowmo

Chalotte og Thomas 11 Oktober 2008!!!

707 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Uhhh vi blev poltet igår :balloons: det var smadder hyggeligt til trods for at vi ikke var så mange. Vi (pigerne) var 4 afsted og mændene var 8 stk.

De kom kl. 8 om morgenen og så spiste vi morgenmad sammen allesammen. Herefter skyndte mændene sig afsted.

Vi andre sad og nød en ekstra kop kaffe inden vi kørte... Først kørte vi til Aalborg hvor de tog mig med til en negletekniker og fik fransk manicure. Jeg havde jo fortalt min søster at det ville jeg spare bort og hun syntes så åbenbart at det skulle jeg ikke... Det var rigtigt dejligt og jeg har fået rigtig flotte negle nu. Herefter ja nu vi lige var i gågaden i Aalborg skulle vi da lige shoppe. Jeg fik købt det flotteste undertøj som jeg skal have på til brylluppet... så er det nemlig også på plads...

Herefter skulle vi ud at spise. Vi fandt en café i Jomfru Ane gade hvor vi mødtes med mændene og spiste... Og sikke et syn der mødte mig da Thomas kom ind ad døren... Han var så grim at i tror det var løgn... Jeg vidste godt de ville klæde ham ud i dametøj og de havde da også lånt makeup af mig til at sminke ham med, men for pokker hvor var han grim...

Sorte kondisko, grønne uldne lange militærstrømper, en kjole der var syet af et gardin og nervøst velour og en skjorte med isyede bryster, en sort paryk og en rød hat med pailletter og sorte fjer og ja så var der makeuppen.... Huuuuh de havde smurt blå eyeliner på hans øjenbryn, røde kinder og læbestift på læberne og øhh ved siden af så det lignede at hans mund var eet stort forkølelsessår.... Niiice!!! og så havde de udstyret ham med en buket blomster som han så skulle fri til mig med på cafeen... det var lidt sødt synes jeg :loveboard:

Bagefter skulle vi ud at bowle eller det vil sige at vi måtte ikke være med - vi skulle være teamledere og vælge dem vi ville have på vores hold og for den af os der så tabte ville der blive en konsekvens sagde de (de havde så ikke lige helt fundet ud af hvad den skulle være)... Mit hold vandt selvfølgelig :thumbsupsmileyanim: Vi måtte ikke spille med fordi jeg har dårlig skulder og derfor synes de heller ikke at Thomas skulle have lov...(han var dog lige med de sidste 10 minutter)

Efter det tog vi hjem til os igen og hyggede os til folk tog hjem (nogle overnattede)

Det var en vildt hyggelig dag sammen med de mennesker vi gerne ville se og lige i min ånd, graviditet og skulderen taget i betragtning... og Thomas havde også hygget sig stort :loveboard: Så det var jo perfekt!!!

Der kommer billeder af kjolen i morgen formiddag :balloons: altså min kjole :loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åhr, det lyder bare som en super hyggelig polter :loveboard::loveboard:

Skønt med gode venner som har forstået at ramme de ting som ville give jer en dejlig dag :thumbsupsmileyanim:

Har du forresten ikke et billede af dig i den nye kjole, Chalotte?

Er simpelthen så nysgerrig efter at se den :loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Waaauuuw!!! Hvor ser du bare godt ud Chalotte :loveboard:

Det kan da godt være at du ikke smiler, men på en eller anden måde så stråler du altså helt vildt alligevel :loveboard::thumbsupsmileyanim:

Er helt vild med din nye kjole.

Synes du ser bedre ud end i nogen af de andre kjoler du har sat billeder ind af (selvom du også var pæn i dem) :balloons:

Og din mave ser da bare så fin ud i den :loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak skal i have... jeg er altså også monsterglad for den :loveboard:

Og ja KUN 5 dage nu....Nu tæller jeg pludselig kun på en hånd.... puuha som tiden går!!! Vi er gudskelov nogenlunde klar og jeg tror ikke der bliver nogle panik sidste sekunds opgaver, men ja hvem ved :loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er du vimmer du er hot hot hot i den kjole. Den sidder så flot på dig og din mave ser helt lille-bitte ud. Den er virkelig et hit og jeg kan godt forstå, hvis du flyver af glæde over kjolen :loveboard::balloons::balloons::balloons:

Skønt polterabend og sødt af dem at huske din skulder og give dig manicure :loveboard::loveboard:

Tak :thumbsupsmileyanim:

Og ja det var dejligt at der blev taget hensyn til både mave og skulder... der var ingen der var "slemme" mod mig men bare ren hygge hele vejen igennem -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Igår fik vi lavet de sidste æsker færdige og de sidste par bordkort så det står pakket og klart til fredag hvor vi skal op og pynte :loveboard:

Jeg kan stadig ikke samle mig om at få gjort det sidste herhjemme til trods for at der faktisk kun er 4 dage tilbage... Skræmmende at have sådan en "gå kold" periode så tæt ved brylluppet, men omvendt alt det vigtige er ordnet på nær kagen :loveboard: Såååh alt kommer nok til at gå er jeg sikker på :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Selvfølgelig søde, gør du det. det bliver en fantastisk stor dag:) for jer søde. weeee hehe. det bliver så stort manner... :loveboard: :loveboard:

4 små dage tilbage søde.. weeee. :thumbsupsmileyanim::loveboard:

Redigeret af Tina Gamst
0

Del dette indlæg

Puha så nærmer den store dag sig med hurtige skridt, Hvor må du være spændt endelig at få din store kærlighed og blive hans kone. Stort held og lykke i dit kommende ægteskab. Må du få en dejlig dag og alle jeres drømme gå i opfyldelse.

Du er meget smuk i den kjole.

Hilsen Anette :loveboard:

0

Del dette indlæg

:loveboard: Endnu flere gode nyheder :thumbsupsmileyanim:

Jeg har jo lavet en fotomontage til Thomas som jeg gerne ville vise ham men ja med alle de ting der skulle bruges herunder projektor, lærred osv havde jeg skudt en hvid pil efter det... Men jeg tog mig lige sammen og ringede til feststedet for at høre... og sørme jo ... det havde de det hele til så det var jo perfekt. Skal så bare selv have bærbar med men der låner jeg bare Thomas' :loveboard:

Sååååh det ender med at jeg får brug for alle 3 dele jeg har lavet... Sangen jeg har skrevet til ham bliver fremført i kirken... Til festen holder jeg så en kort tale og viser ham montagen :balloons: det er da super det hele kan lade sig gøre... :loveboard:

Jeg har lige været nede og få lavet en prøveopsætning... Det bliver ikke helt som jeg havde tænkt det for det var mit hår for kort til, men det bliver stadig rigtig flot og jeg glæder mig til at se det hele sammen på lørdag :balloons:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer