lii

Nå... mad...

31 indlæg i dette emne

Se, vores fabelagtige tilbud på kr. 150,- pr. kuvert fra ham, vi kender, som jo har meldt fra, er jo væk....

Så nu skal vi igang med at finde noget andet. Men jeg synes da godt nok, det er dyrt! Vi fik et tilbud på 450,- pr. kuvert!!!!! Det er jo helt tosset!

Så jeg kunne bare godt tænke mig at høre, hvad I skal give. Ikke selve jeres menuer, bare priserne :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Se, vores fabelagtige tilbud på kr. 150,- pr. kuvert fra ham, vi kender, som jo har meldt fra, er jo væk....

Så nu skal vi igang med at finde noget andet. Men jeg synes da godt nok, det er dyrt! Vi fik et tilbud på 450,- pr. kuvert!!!!! Det er jo helt tosset!

Så jeg kunne bare godt tænke mig at høre, hvad I skal give. Ikke selve jeres menuer, bare priserne :)

Er det fra et cateringfirma? Er det for tre retter? Det lyder lidt dyrt ja.

Vores egen kok - min søsters kammerat - laver forret og buffet som hovedret for cirka 250 kroner pr person. Men vi har bestilt dyrere råvarer. Dertil bryllupskagen til cirka 2.500 kroner fra en bager.

Redigeret af Perle!
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det fra et cateringfirma? Er det for tre retter?

Nej, det er fra en kok, der ville komme og stå i køkkenet. Muligvis ville han have serveringspersonale med, men det er godt nok for dyrt alligevel :)

Ja lidt. Men hvis nu han bare er den rette og laver drømmemaden - kan man jo overveje det. Måske nogen herinde kan hjælpe med at finde en kok.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg synes godt nok at under 200,- kr pr kuvert lyder billigt. Kan slet ikke forstå at det kan gøre for de penge. Hvad er det for noget mad I skal have til de priser?

Vores pris er godt nok inkl lokaler, servering, blomster og øl, vin og vand ad libitum, men vi giver også 650,- (for en fireretters menu) og det synes jeg er en meget fair pris.

Jeg tror prisen kommer meget an på hvad man skal have og hvor i landet man bor...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øj, her kom da lige en masse bud! Tak for det :)

Kan godt høre, at den vennepris, vi i sin tid fik, var RIGTIG god - måske derfor, han sprang fra? Hmm....

Der var én, der spurgte, hvad det da var for noget mad, siden det kunne gøres så billigt, og vil da bare lige nævne, at han havde foreslået

torsk til forret,

strudsefilet og lammekølle som hovedret med diverse tilbehør som buffet,

diverse forskellige bær-desserter og

minestronesuppe til natmad.

Men det blev jo så ikke til noget. Og jeg nægter at få oksesteg, flutes, is osv, eftersom jeg er allergisk overfor det. Så det SKAL jo være temmelig anderledes.

BOI, jeg har dig stadig i tankerne :)

Redigeret af lii
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ja mit mad lyder på receptionsmad: forskellige små retter og snacks... laver selv det meste om fredagen... bryllupskage til 70 pers... får den lavet af en proffesionel, med vennerabat til 2300 kr, og jeg kommer selv med noget til den (har en have med rabarber osv, som jeg godt kunne tænke mig skulle i kagen så hvorfor ikke spare der og få noget økologisk hjemmelavet tænker jeg;0))

vi skal ikke have nogen forret fordi vi får så meget til receptionen... hovedret lyder på helstegt pattegris med mand og grill og diverse (3000 kr for 60 personer) ved ikke om vi fik noget venne rabat der?

tilbehør er stegte kartofler (går ud på en øko gård og graver op selv.. så parer vi også lidt der, og får total friske kartofler... dertil skal vi have kinakål og gulerødder stegt i honning... det er jo i sig selv ikke særlig dyrt...

desserten er hjemmelavet appelsin is i i en appelsinskal... laver dem selv så de bare skal serveres... de koster heller ikke for megete jo... så kendedr vi nogen der har en chokolade fabrik så vi laver selv noget chokolade til desserten og overtrukne jorbær og banan med chokolade som vi fryser og så er der sunde is til ungerne til receptionen... (tænkte det var en god ide i august) og jorbærne har vi selv i haven... derfor lyder vores mad budget kun på 150 kr per. person... så har vi lagt et ca. budget på 4000 til drikkevarer og 4000 til pølsevogn der kommer til natmaden og ca. 4500 til personale så tager vi det hele med render det op i 365 kr. pr. perrson... og dertil teltet i haven til festen er 120 oveni... så 500 i alt per person...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi får forret (fiskebuffet), hovedret og natmad for 210,- pr person - det er absolut vennepris - med rabat. Desserten skal være bryllupskage, som min onkel skal stå for - han er konditor og skal kun have for materialerne. :thumbsupsmileyanim:

Vi sørger selv for alle drikkevarer.

Dorte.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det her er vore menu som jo som før skrevet koster 425 pr.person:

"Carpaccio" af laks med olivenolie marinade parmesan & pinjekærner

Ristede grønne asparges med rucola & krydderurter

Koldhævet landbrød & økologisk smør

***

Grillstegt sommerbuk med vildtsauce af kirsebær

Blomkål & gulerødder ristede med timian & ærter

Nye danske kartofler vendt i Læsø salt og persille

***

Rabarber consomme´ med jordbær & mynte

Vanille iscreme og sprød rabarber ”Tarte Tatin”

Glæder mig rigtig meget-håber at det smager så godt som det lyder :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer