malenepovlsen

kjole prøvning

29 indlæg i dette emne

:thumbsupsmileyanim:

Jeg har været ude og prøve kjoler idag, det var spændende! er kommet til at lave indlægget to gange :cheerleader3:

jeg har forelsket mig i denne kjole

den hvide er også okay,men er ikke så vild med den som den anden..hvad synes I om dem???

post-29806-1209147099.jpg

post-29806-1209147109.jpg

Redigeret af malenepovlsen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tag den sorte, tag den sorte!

Det skrev jeg også i den anden tråd, du lavede *griner* Den er bare helt vildt flot til dig! Så modigt, hvis du tør! :cheerleader3:

det tør jeg sagtens :thumbsupsmileyanim:

det er bare lidt træls den ikke var i en str jeg kunne passe da det er list svært at sammen ligne dem da den ene passer og den andenstår åbnen i ryggen

0

Del dette indlæg

Syntes den sorte er helt vild fed... Tro du kommer til at ligne en million i den rette størrelse!!!

Er ikke så meget til den hvide, syntes den klæder dig, men også lidt for kedelig syntes jeg!!

altså jeg mener hvid du her mod på den sorte (og det har du jo) så er den hvide for kedlig..

:cheerleader3: hmm var der andre end mig der forstod det?? :thumbsupsmileyanim:

Knus Gitte

0

Del dette indlæg

Syntes den sorte er helt vild fed... Tro du kommer til at ligne en million i den rette størrelse!!!

Er ikke så meget til den hvide, syntes den klæder dig, men også lidt for kedelig syntes jeg!!

altså jeg mener hvid du her mod på den sorte (og det har du jo) så er den hvide for kedlig..

:cheerleader3: hmm var der andre end mig der forstod det?? :thumbsupsmileyanim:

Knus Gitte

det kan du tror jeg gjorde, jeg er bare så vild med den sort, der var bare ingen andre kjoler der var helt det samme at have på efter jeg havde haft den på, det skal bare være min, så får lidt travlt, da den skal købes i år og vi slet ikk ar sat en dato for det eller har sparet nogle penge sammen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har været ude og prøve kjoler idag, det var spændende! er kommet til at lave indlægget to gange :cheerleader3:

den hvide er også okay,men er ikke så vild med den som den anden..hvad synes I om dem???

Den sorte klæder dig helt sikkert bedst. Og hvor er den flot på dig og så anderlades.

0

Del dette indlæg

Den sorte klæder dig helt sikkert bedst. Og hvor er den flot på dig og så anderlades.

jeg kan heller ikke få den ud af hovedet er bare så vild med den, den var bare lige mig og må bare eje den, viste at den ikke skulle være som alle andres kjole

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

WOW!! Jeg er så helt vild med den hvide!!! :cheerleader3:

Men hvis jeg tager de helt objektive briller på, kan jeg godt se, at den sorte er bedst til dig :thumbsupsmileyanim:

Hvor er de fra???

den hvide er en La Sposa

den sorte er en Sincerity

og de er prøvet i kennedy i jyllland

0

Del dette indlæg

Tag den sorte!!! Den er bare SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ flot og det lyder også som om, det er den, der "fangede" dig.

:D 123nna

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes den hvide er flottest til dig dig for jeg synes ikke at den sorte klæder din krop-den virker for voldsom og du ser slankere ud i den hvide.-du må undskylde hvis jeg er for ærlig :thumbsupsmileyanim:

det er du ikke, men den sorte er heller ikke lukket den var kun en alt for lille str og den hvide passede, det var den str jeg skulle have! måske derfor =)

0

Del dette indlæg

Jeg synes den hvide er flottest til dig dig for jeg synes ikke at den sorte klæder din krop-den virker for voldsom og du ser slankere ud i den hvide.-du må undskylde hvis jeg er for ærlig :cheerleader3:

det er du ikke, men den sorte er heller ikke lukket den var kun en alt for lille str og den hvide passede, det var den str jeg skulle have! måske derfor =)

Ja det kan selvfølgelig godt være derfor-ja så er det jo lidt svært at bedømme men jeg synes nu at den hvide er smukkest-lidt romersk gudinde agtig :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer