Guest piggalop

Nu er det pludselig NU!

22 indlæg i dette emne

Godmorgen piger

Så kom dagen, hvor jeg skal giftes med min kæreste gennem 17 år. Da jeg vågnede blev jeg bare glad og helt varm indeni. Hvor bliver det spændende. Jeg har sommerfugle i maven - på den gode måde.

Jeg sidder lige og nyder en hyggestund; min mindste dreng ser Postmand Per, jeg hygger med PC og en kop te og min kæreste og store dreng sover endnu. Snart vil hele huset syde og boble af liv og aktivitet.

I går eftermiddags var jeg nede og få lavet acrylnegle for allerførste gang. Til skræk og advarsel; det gør jeg ALDRIG igen. De havde en helt forkert facon, var alt for lange og der er helt fyldt op med lim under neglen. Min kæreste og jeg var i gang med at klippe dem og file dem i den rette facon, så det ser egentlig fint ud nu. Det der driller er limen under neglene. Det gør decideret ondt. På venstre pegefinger har limen fået et stykke hud med, så der er "hul" i huden på fingerspidsen under neglen :cheerleader3:

Ellers er jeg sådan set klar. Efter frisørens anvisning vaskede jeg hår i går aftes. Det er vist noget med, at det er nemmere at sætte håret op, hvis der er dannet lidt hårfedt. Jeg er vant til at vaske hår hver morgen, så jeg skal lige vænne mig til det "morgenhår" ;)

God dag til I andre 26. april brude. Det bliver en fantastisk dag :thumbsupsmileyanim:

Bettina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Et kæmpe stort tillykke med dagen.

Jeg håber I får en helt fantastisk dag. Vi blev gift sidste år, og når vi tænker tilbage på DAGEN, ville vi ønske vi skulle holde sådan en dag igen.

Nyd dagen, den går alt for hurtig.

Knus

JannieD

0

Del dette indlæg

Også herfra et stort tillykke med i dag! Jeg håber i får en rigtig dejlig dag!! Dejligt at du kan tage det så roligt forresten! Det tror jeg ikke at jeg kan så spændt jeg allerede er!! (Jeg skal giftes om mindre end en uge)

Tak for din advarsel om akrylneglene, jeg skal selv ind og have ordnet negle på onsdag. Tror dog at jeg nøjes med egne negle der bare skal shines lidt op :thumbsupsmileyanim:

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihhh hvor bliver det bare en spændende dag for jer :cheerleader3:

Med hensyn til neglene har jeg fået lavet mange gange og det må simpelthen være fordi hun ikke har været god nok hende der har lavet hende plus hun ikke har været bevidst om hvad du ønskede af form. Jeg har aldrig lim under neglene og ingen problemer med dem. Man skal bare ikke putte hænderne i for varmt vand for så kan de godt falde af. Kan kun anbefale man prøver stedet af engang inden bryllupet så man ved det er som ønsket på den store dag.

Håber du får en fantastisk dag trods negle problemer :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer