lii

Udfordring: Jeg gifter mig med.....

32 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hmm lidt svær opgave, men jeg kaster mig ud i det!

Jeg gifter mig med Ronni fordi han er min bedste ven, den jeg kan dele alt med, både sorger og glæder. Han er den roligste og mest tålmodige mand og kan sagtens holde mit til tider hysteriske temperament ud. Han har de smukkeste blå øjne som kan se lige igennem mig. Desuden laver han jo nogle ganske søde og smukke børn. -HAHA- Jeg gifter mig af kæmpestor kærlighed til ham, men også lidt af praktiske årsager fordi vi har købt hus og har de to lækre tøser Freja og Sif. Jeg har lige siden starten af vores forhold vidst at han skulle være far til mine børn og at vi skulle giftes en gang i fremtiden. :badgirl:

hov, det blev til 3½ linie og jeg kunne sagtens have fortsat....

Majbrit som skal giftes om 4 uger.... :biggrin:

0

Del dette indlæg

Jeg gifter mig med Søren:

fordi jeg elsker ham af hele mit hjerte og ikke kan forestille mig et liv uden ham,

fordi det vil gøre mig stolt og lykkelig at kunne kalde ham min mand i stedet for min kæreste (gennem 7 år), og

fordi han er min bedste ven, min vidunderlige elsker og min sjoveste kammerat - og bliver en fantastisk far!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:biggrin: Den er da nem....Jeg gifter mig med Bjarne fordi han sagde ja!

Se det er straks lidt sværre at skulle skriver på kun 3 linje hvorfor jeg friede til ham. -HAHA-

Bjarne får mig til at føle mig som den jeg allerhelst vil være, på både godt og ondt.

0

Del dette indlæg

Uha...

Jeg gifter mig med Rasmus:

Fordi han er min soulmate, vi griner og græder sammen, han er mit liv og jeg er hans. Fordi når han kigger på mig smelter jeg indeni, han har mit hjerte i sine hænder, og jeg ved at han passer på det mere end noget andet. Fordi jeg elsker ham, og jeg ved at han bliver den perfekte far til vores børn. Fordi han er min bedste ven, og intet kan ændre på det. Jeg elsker Rasmus, forever and ever!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det sødt dét I har fået skrevet!

Here goes: Jeg gifter mig med Søren fordi jeg elsker ham og aldrig stopper med det. Fordi jeg vil blive gammel med ham og dele resten af livet med ham. Fordi han er min bedste ven, det smukkeste menneske jeg har kendt, fordi jeg begærer ham og fordi han får mig til at elske mig selv. Fordi han er min eneste ene og mit livs kærlighed.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan godt lide jeres svar på trådstarters spørgsmål :)

Jeg giftede/gifter mig med Keld, fordi han er en sindig jyde med begge ben på jorden.

Fordi han er en romantiker, praktiker, god til at dele de huslige opgaver med mig. Fordi han er manden jeg elsker højt og inderligt og kan se os gamle i hver sin gyngestol, mens vi taler om vores liv sammen i lyst og nød.

Mange hilsner fra

Rikke Marie

0

Del dette indlæg

Jeg gifter mig med Daniel fordi:

Han gør mig hel, han er min soulmate mit modstykke og min ligemand.

Jeg elsker ham af hele mit hjerte, vi er stadig forelskede og vil være det resten af vores liv.

Jeg vil ALDRIG undvære ham for noget i verden :balloons:

Som sagt i de andre indlæg kan man jo blive ved.....sikke en dejlig fornemmelse i maven at få det ud på skrift :)

Fed tråd :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jamen har jo mange af de samme grunde som andre har skrevet. Vi gifter os fordi vi elsker hinanden og ikke ønsker at leve uden hinanden. Men det kan man jo også sagtens gøre uden ægteskabet. Så hvorfor så gifte sig, fordi vi gerne vil hylde vores kærlighed til hinanden og selvfølgelig af praktiske årsager for at sikre hinanden. :-)

Men i Henrik fandt jeg min soulmate, og ham vil jeg slet ikke give slip på, derfor vil jeg gerne giftes med ham. Jeg kan slet ikke forstille mig et liv uden ham, og kan ikke forstå, hvordan jeg kunne leve inden jeg mødte ham :-)

0

Del dette indlæg

Jeg vil også være med!

Jeg gifter mig med Josh fordi hans væsen og særligt hans øjne giver mig en indre ro der ikke kan sammenlignes med noget andet :biggrin:

Jeg gifter mig med ham fordi jeg ikke kan forestille mig et liv uden ham :)

Jeg gifter mig med ham fordi tanken om hvor højt jeg elsker ham får mit hjerte til at slå hurtigere :rolleyes:

Iih, du har helt ret SnubleFugl, det giver da en skøn fornemmelse i maven at få det nedfældet! Nu glæder jeg mig endnu mere :balloons:

0

Del dette indlæg

Jeg gifter min med min kæreste fordi vi er som skabt for hinanden, vi elsker hinanden vildt, kan ikke undvære hinanden. Vi mødte hinanden for snart 4½ år siden og har været sammen 24 timer i døgnet siden, kan bare ikke undvære hinanden. Han er og bliver min Prins på den hvide hest og jeg vil ALDRIG miste ham og jeg ved han har det på samme måde for mig :balloons: Og tilsidst gifter vi os, fordi for os er det det ultimative i et forhold, hvor man elsker hinaden så højt, at blive gift og sige ja til hinanden :biggrin:

Knuz Anette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg gifter mig med andreas fordi:

At han er den jeg ønsker at tilbringe resten af mit liv med, han er min bedste ven som jeg stoler 110 % på..

Han har gjort mig til den jeg er idag og det elsker jeg ham overalt på jorden for..

Vil ikke undvære en eneste dag med ham. Og glæder mig til at dele resten af mit liv med HAM :balloons:

0

Del dette indlæg

Uha - jeg har jo lang tid til brylluppet endnu men har da skrevet den sidste linie i talen og den siger det egentlige meget godt.

Intet i mit liv er fuldkomme uden jeg har delt det med D...

Ok lyder lidt corny men sådan er det altså det er jo derfor vi skal giftes... :):thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::ilovebryllupsklar::cheerleader3::rolleyes::bearhug::badgirl:

0

Del dette indlæg

Jeg gifter mig med Sune fordi:

- han er den eneste der nogensinde har kunnet få mig til at føle mig så tryg, så smuk, så elsket.

- fordi han bringer alt det bedste op i mig og kan tackle mig når jeg er mit værste selv.

- fordi jeg aldrig har elsket nogen så ubetinget.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer