Guest toxp

Pia & Poul - den 23. maj 2009

765 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Puha kan godt forstå, at det er lidt deprimerende med alt den kriminalitet. Godt det er et meget bedre sted, I skal på ferie sammen.

Super idé med bordplanerne. Det kan jeg sagtens se for mig :loveboard::loveboard:

Ja de er ikke allesammen lige civiliserede herovre - det sidste jeg læste var en gut, der var blevet dræbt fordi nogle ville have hans mobiltelefon... Behøver jeg at sige, at jeg ikke har ur, smykker eller andre synlige værdier på mig...

Jeg tror, at tager ideerne fra en af de amerikanske bordplaner - men det kommer lidt an på, om jeg kan finde et velegnet Pariskort + om jeg synes, at jeg har nok lækre billeder af Poul og jeg i Paris til, at der er et til hvert bord :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Helt fantastisk bordplansideer, helt vildt :loveboard: Man sidder jo helt og overvejer nyt tema :balloons:

- Sød ny ticker du har fået dig :loveboard:

Taaaaak søde :balloons::)-HAHA-

Det kan da være, at du kan snuppe noget af ideen fra bordplanerne uden at ændre tema... prøv at goggle "table plans", så popper den op et eller andet sted. Mener, at den hedder tableplans.net... Om ikke andet, så er det meget underholdende, hvad kreative hjerner kan finde på - men det ser vi jo selvfølgelig herinde dagligt :thumbsupsmileyanim::loveboard::balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fed bordplan inspiration søde :loveboard:

Taaak - søde, har et par ideer til, hvordan jeg kan praktisere det - så må jeg se, om mine tegneevner rækker langt nok :thumbsupsmileyanim:

Altså med det romantiske tema kan det ikke gå helt galt!! Synes den er flot den kage men surt at stativet er så dyrt... Cool idé med de bordplaner - det bliver da spændende om folk kan finde deres plads hehe

Nej, jeg håber også, at den røde tråd, kan holde lidt samling, på mit ellers ikke altid lige strukturerede hoved :loveboard:

Jeg har lidt en plan om, at bordene skal opkaldes efter de 6-8 største attraktioner i Paris: Triumphbuen, Eiffeltårnet, Louvre, Notre Dame, Sacre Cour etc. etc. Så kan jeg nemlig sætte skilte på bordene og dermed linke til bordplanen - så ved de i det mindste, hvilket bord de skal gå efter :balloons: Kan godt være, at gamle tante lilla stadig ikke kan finde ud af det - men så var hun nok faret vild uanset, hvilken løsning jeg havde valgt :loveboard:

0

Del dette indlæg

Fed bordplan inspiration søde :loveboard:

Taaak - søde, har et par ideer til, hvordan jeg kan praktisere det - så må jeg se, om mine tegneevner rækker langt nok :thumbsupsmileyanim:

Altså med det romantiske tema kan det ikke gå helt galt!! Synes den er flot den kage men surt at stativet er så dyrt... Cool idé med de bordplaner - det bliver da spændende om folk kan finde deres plads hehe

Nej, jeg håber også, at den røde tråd, kan holde lidt samling, på mit ellers ikke altid lige strukturerede hoved :loveboard:

Jeg har lidt en plan om, at bordene skal opkaldes efter de 6-8 største attraktioner i Paris: Triumphbuen, Eiffeltårnet, Louvre, Notre Dame, Sacre Cour etc. etc. Så kan jeg nemlig sætte skilte på bordene og dermed linke til bordplanen - så ved de i det mindste, hvilket bord de skal gå efter :balloons: Kan godt være, at gamle tante lilla stadig ikke kan finde ud af det - men så var hun nok faret vild uanset, hvilken løsning jeg havde valgt :loveboard:

Hmm, nu du tænker på at opkalde bordene sådan, så fik vi, da vi var i Paris sidste sommer, et kort, hvor de største attraktioner rent faktisk var afbildet/tegnet på kortet... Det var rigtig sødt, i stedet for det bare var en rød ring eller navnet bare stod der... Og hvis du kan være heldig at greje sådan et kort (tror desværre, vores er røget i skraldespanden), så kunne du jo lave et stort billede af attraktionen på bordet i stedet for bordnummer, og så lave små find-din-plads-kort til gæsterne, hvorpå der er et billede af attraktionen, og evt. en ganske lille beskrivelse af attraktionen... Så kan folk finde deres plads vha. billeder, som de fleste vel kan? (Så bør selv evt. børn kunne finde deres egen plads, hvis de er gamle nok til at spille vendespil eller billedlotteri)...

Det vil selvfølgelig tage lidt tid at lave det, men bare en lille tanke, ud fra dine ideer...

0

Del dette indlæg

Fed bordplan inspiration søde :bestwishes:

Taaak - søde, har et par ideer til, hvordan jeg kan praktisere det - så må jeg se, om mine tegneevner rækker langt nok :bestwishes:

Nej, jeg håber også, at den røde tråd, kan holde lidt samling, på mit ellers ikke altid lige strukturerede hoved :bestwishes:

Jeg har lidt en plan om, at bordene skal opkaldes efter de 6-8 største attraktioner i Paris: Triumphbuen, Eiffeltårnet, Louvre, Notre Dame, Sacre Cour etc. etc. Så kan jeg nemlig sætte skilte på bordene og dermed linke til bordplanen - så ved de i det mindste, hvilket bord de skal gå efter :bestwishes: Kan godt være, at gamle tante lilla stadig ikke kan finde ud af det - men så var hun nok faret vild uanset, hvilken løsning jeg havde valgt :)

Hmm, nu du tænker på at opkalde bordene sådan, så fik vi, da vi var i Paris sidste sommer, et kort, hvor de største attraktioner rent faktisk var afbildet/tegnet på kortet... Det var rigtig sødt, i stedet for det bare var en rød ring eller navnet bare stod der... Og hvis du kan være heldig at greje sådan et kort (tror desværre, vores er røget i skraldespanden), så kunne du jo lave et stort billede af attraktionen på bordet i stedet for bordnummer, og så lave små find-din-plads-kort til gæsterne, hvorpå der er et billede af attraktionen, og evt. en ganske lille beskrivelse af attraktionen... Så kan folk finde deres plads vha. billeder, som de fleste vel kan? (Så bør selv evt. børn kunne finde deres egen plads, hvis de er gamle nok til at spille vendespil eller billedlotteri)...

Det vil selvfølgelig tage lidt tid at lave det, men bare en lille tanke, ud fra dine ideer...

Tak for tippene, jeg har prøvet at arbejde lidt videre med det du skriver - jeg har fundet de kort du refererer til rundt omkring på nettet - men er nok nødt til at tegne selv (eller få andre til det), da jeg synes, at det bliver for meget med alle attrationer, veje, metrostationer etc på et kort... Desuden vil jeg helst kun have de aktuelle attraktioner med...

Jeg har manipuleret lidt med et af dem, for at illustrere, hvor jeg gerne vil hen...

post-33530-1223414521.jpg

Så er det jo let, som du også skriver, at sætte et billede på bordene i stedet for et nummer :bestwishes: Jeg tror ikke, at jeg vil lave find din plads med kort, men simpelthen skrive enten via pile eller direkte på kortet (det skal nemlig være stort :bestwishes: ), hvor folk skal sidde. Vi holder børnefrit bryllup, så der er et hensyn, der ikke skal tages :bestwishes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak det varmer med et kram. Sad og småtudede på den lokale internet-cafe i går, der var det godt nok surt - men nu er der kun 6,5 uge tilbage og jeg kan snart begynde at tælle ned i stedet for op. Og ellers så har jeg jo jer, og det er superdejligt!!!!

Jaaa du har helt sikkert os... :bestwishes: og du skal da ikke være ked smukke :bestwishes:

Jeg har også fedtet lidt rundt med vores monogram, som jo ellers lå fast i mine øjne - men som kæresten måske syntes var lidt for traditionelt og med for mange krummelurer - så derfor et nyt bud på, hvad det kunne ende med...

post-33530-1222314746.jpg

Så nu er det jo lige, at jeg meget gerne vil have kommentarer og ideer.

Er det en god eller dårlig ide med Paris-temaet??

Er monogrammet for "kedeligt", "mærkeligt - you name it - eller er det helt i orden??

Hvad kan vi ellers gøre udover kagen for at holde vores tema?? Det skal jo helst ikke være alt for gennemtrængende - bare diskret i baggrunden og selvfølgelig gennemført!!!

Det er bare en super super fed ide...

Monogrammet er os bare super fedt... det der lidt "skæve" og ikke krummelure noget - det kan jeg rigtig godt lide... :)

HOV HOV HOV - jeg vil ikke ligge og fedte rundt nede på side 2 og 3....

:bestwishes:

Skynder mig og hive dig frem.. :bestwishes: du fortjener ikke og ligge deromme bagved :bestwishes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak det varmer med et kram. Sad og småtudede på den lokale internet-cafe i går, der var det godt nok surt - men nu er der kun 6,5 uge tilbage og jeg kan snart begynde at tælle ned i stedet for op. Og ellers så har jeg jo jer, og det er superdejligt!!!!

Jaaa du har helt sikkert os... :bestwishes: og du skal da ikke være ked smukke :bestwishes:

Jeg har også fedtet lidt rundt med vores monogram, som jo ellers lå fast i mine øjne - men som kæresten måske syntes var lidt for traditionelt og med for mange krummelurer - så derfor et nyt bud på, hvad det kunne ende med...

Er monogrammet for "kedeligt", "mærkeligt - you name it - eller er det helt i orden??

Hvad kan vi ellers gøre udover kagen for at holde vores tema?? Det skal jo helst ikke være alt for gennemtrængende - bare diskret i baggrunden og selvfølgelig gennemført!!!

Monogrammet er os bare super fedt... det der lidt "skæve" og ikke krummelure noget - det kan jeg rigtig godt lide... :)

Skynder mig og hive dig frem.. :bestwishes: du fortjener ikke og ligge deromme bagved :bestwishes:

Tak søde :bestwishes: :bestwishes: :toot:

BK - redder virkelig mine ellers meget kedelige og ensomme aftener - det er så dejligt!!!!!!!!

Er ked af, at jeg ikke kan komme til Zilla-træf på i hjembyen Odense - men det må jeg have til gode :toot:

0

Del dette indlæg

Hej,

tak for den søde hilsen i min tråd :bestwishes:

Ej, hvor lyder det altså som om det er et fedt tema I har gang i :):bestwishes:

Glæder mig til at følge din planlægning

mht. mine sko, vender jeg tilbage når jeg har undersøgt hvor det er jeg har købt dem :bestwishes:

Mange tak :bestwishes: :bestwishes: :bestwishes:

Kan være jeg lige bruger lidt af arbejdstiden her fredag på at google - min mor har lovet at hente pakker på posthuset, hvis jeg får dem sendt til dem i stedet for hjem (kan ikke nænne at kæresten skal rende på posthuset hele tiden, bare fordi jeg går ebay-amok :bestwishes: ) :carrot: :carrot: :carrot:

0

Del dette indlæg

Spændende bordplansinspiration. Glæder mig til at se hvordan du får inspirationen brugt!! Tror uanset at det bliver rigtig godt og gennemført!!

Ja jeg skal til at sætte tempo på det kreative arbejde, når jeg er hjemme igen - heldigvis kun tre ugers arbejde og så to dejlige ugers ferie tilbage :bestwishes:

Faldt lige over nogle charms da jeg søgte til mig selv på ebay :)

Det kan være du kan bruge dem.... (jeg overvejer nogle til på risposerne... Hvis jeg kan finde nogle der passer :bestwishes: )

post-30921-1223651385.jpg

Det er fundet Her

Tak søde :bestwishes:

Jeg kan bruge alt, der lugter lidt af Paris for tiden!!! Jeg kan bare ikke finde ud af, om jeg vil lave risposer eller ej...synes nemlig lidt, at sæbeboblerne er ufatteligt fine - men det er ikke lige blevet vendt med kæresten endnu (han siger sikkert også bare ja skat:) ) :bestwishes:

Redigeret af toxp
0

Del dette indlæg

Tak søde :bestwishes: :bestwishes: :toot:

BK - redder virkelig mine ellers meget kedelige og ensomme aftener - det er så dejligt!!!!!!!!

Er ked af, at jeg ikke kan komme til Zilla-træf på i hjembyen Odense - men det må jeg have til gode :toot:

Det er godt og høre BK kan holde dig med selskab.. :toot: Herhjemme er denne BK og den anden bk og facebook næsten altid åben ;) og ja er får tiden ved at brodere en lille dug-ting-noget til henriks farmor i julegave ;)

Åhh du skal ALTID være velkommen her på fyn :17:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer