tinaclemens

De dumme drømme

21 indlæg i dette emne

:) :fløjt: :cheerleader3:

Jeg er ved at blive tosset i øverste etage.... drømmer hver nat om vores bryllup

ALT går galt ALT

drømmer bla...

har sorte sandaler på :bearhug: knapt så pænt til hvid kjole...

alle har sange med og ingen personlige taler kun dumme sange...(vi har frabedt os sange)

mit hår er ikke sat

kommer 1 time forsent i kirken pga børnene ( altid svært at komme ud af døren til tiden med 2 børn :bearhug:

får ikke det mad serveret vi har bestilt

bordet er ikke dækket( næsten det værste)

min mand er høne fuld allerrede ved forretten :bearhug: :smolf:

JEG KUNNE BLIVE VED....

Har i det også sånn? ellers tror jeg må søge læge... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi kan bruge den her tråd til at skrive de der drømme i... Når man ser dem på skrift kan man ofte grine af dem. Desuden så er det tit sådan at har man først drømt om et uheld, så er det helt sikkert at det IKKE sker fordi man vil være opmærksom på at det ikke sker. En af mine veninder blev gift i lørdags, og hun glemte sin brudebuket hjemme da de kørte til kirke!!!! heldigvis opdagede en af serveringsfolkene det, og kørte efter dem, og hun var også selv kommet i tanke om det så hun fik den ved kirken inden hun gik ind og der var ikke sket nogen skade. Vi må hellere øve os i at se det værste der kan ske i øjnene, og så sige... jamen hvor galt kan det gå... :)

jeg kan godt lægge ud med en tosset drøm om bryllup...

drømte at jeg stod op på bryllupsmorgenen og kom til at tænke på at jeg ikke havde fået reserveret tid ved frisør :bearhug:

heldigvis kom min "kloge" mor på råd... hun kendte nemlig en frisør som i forvejen havde 3 brude den morgen så hun kunne helt sikkert også tage mig ... nu var hun jo oppe :bearhug: sikkert mor... hehe...

andre som har nogen mærkelige drømme de lige vil lufte :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Godt at høre jeg ikke er den eneste med det "problem". Jeg har drømt at jeg er på vej til kirken og jeg så kommer i tanke om at jeg har glemt at sende invitationer ud eller at jeg helt har glemt at vi skal giftes og derfor hverken har fået sørget for kjole lokaler mm. Ja de kommer i mange variationer de drømme !!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh gud hvor jeg kender det. Har haft så mange drømme hvor alt går galt. Drømte at vi havde glemt at hyre serveringspersonale, og at jeg først opdagede det på selve dagen. Også at jeg havde glemt at lave både dekorationer og bryllupskage, og at der ikke var tid til at komme til frisør og få lagt min makeup. Uha - det er forskellige variationer over det her, og det er nok en gang ugentligt det kommer...

0

Del dette indlæg

jeg skal først giftes til aug. 2009 og det er allerede gået galt så mange gange i mine drømme. det mærkelige er at jeg bliver total overrasket i min drøm og prøver at forklare folk at vi ikke skal giftes endnu og dog står jeg der og skal giftes, uden at have planlagt noget som helst, intet og der er ingen der ligger mærke til os, det er så mærkeligt. men rart at høre at jeg ikke er den eneste. det er nok vores evige trang til at have kontrol over alt, der gør at det går total galt i vores drømme.

0

Del dette indlæg

Hejsa :bearhug:

Ja, det kender jeg sørme også! Så sent som i nat, drømte jeg at de eneste gæster som kom, var nogle børn fra den børnehave jeg arbejder i og et par pædagoger + at vi kun sagde ja og præsten glemte at forkynde os som ægtefolk og derfor blev vi ikke gift... hmmm... og jeg rendte bare forvirret rundt for at få min kæreste til at blive og præsten til at vie os ordentligt!

Mange andre nætter drømmer jeg om min kjole, at den ikke passer, eller ikke når at komme frem så jeg er nødt til at giftes i hverdagstøj - jeg er våd af sved når jeg vågner!

Knus en meget drømmende Mathilde :-)

0

Del dette indlæg

jep jep jeg kender det alt for godt! Det handler altid om at jeg ikke når at blive færdig, ingen makup, ingen opsæting af håret, jeg må skifte til kjole uden for kirken og alle ser mig i min kjole inden jeg kommer ind. Total katastrofe. Men jeg tænker altid om morgenen at det jo heldigvis bare var en drøm.

Jeg vil også sige at du nok har lidt stress, og måske nogle uløste problemer/ting som du så prøver at løse i drømmene.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hihihi, jeg kender dem også :bearhug: Og de er bare ALT for virkelige! Og den forvirrede og fortvivlede følelse holder til langt op på formiddagen ;)

Jeg har dog kun haft to af dem, og det er nok begrænset, hvor mange jeg kan nå at få nu :sm:

Til gengæld har jeg haft en del drømme om at Hans Jørgen er gået fra mig og bare slet ikke vil kendes ved mig! Puha, DE drømme er OGSÅ grimme!

Men det er heldigvis kun drømme - og så ligger han alligevel lige dér lige ved siden af mig, så jeg kan putte mig ind til ham! :kiss:

0

Del dette indlæg

Kan kun tilmelde mig de dumme drømme.

Bare i nat drømte jeg at vi havde glemt at lave en bordplan og der var ingen bordkort.

Derudover var der opstillet borde i andre lokaler, så gæsterne ikke kunne se noget som helst.

Generelt er det bare om ting jeg er bange for at glemme.

Heldigvis er det bare drømme :bearhug:

Knus Nathasia

0

Del dette indlæg

Nu kan jeg rolig sige til den kommende mand, at jeg ikke er ene om at drømme sådan.

Han kigger meget mærkeligt på mig, når jeg fortæller, at jeg i løbet af natten ikke nåede at komme i tøjet, at han var fuld, svinede mig til og ikke ville giftes med mig.

Det var vist den nat, hvor jeg hylende vækkede os begge :cheerleader3:

En anden nat var alt kaos, der var ikke husket på noget som helst, og vi måtte køre tilbage, efter alt det vi havde glemt.

Det resulterede i, at han så mig før kirken, og vejret var så dårligt og stormende, at et træ væltede ned over bilen med os i.

Tak tøser, så skal jeg altså alligevel ikke spærres inde :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg har inden for den sidste uge haft to nye variationer af mine "bryllupsmareridt". Jeg drømte én nat at jeg havde holdt brylluppet, og alt var gået fint, men at jeg var blevet så fuld til festen, så jeg intet kunne huske fra vielsen og frem. GYS! I nat drømte jeg så at jeg var helt vildt ked af det til brylluppet, og at min mor hele tiden skældte ud. Jeg måtte ikke have lov at sidde ved siden af Søren til festen, og alt var bare skidt.

Åha... Det kræver altså noget energi alle de drømme.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hehe.. ja det er frygtelig at man er så ... hys om det .... Min hjerne har også bare gallopperet afsted en periode nu her... og sån har det været nogle gange! Mit problem er så lidt anerledes - da jeg simpelthen ikke kan sove! Jeg spekulerer og diskuterer inden i! Så næste dag, når jeg har fået alt det jeg har tænkt på, skrevet ned, går der igen lidt tid, hvor jeg har ro på... Tænk hvordan det blir i ugen op til :):ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg

Hejsa.

Ja hold da op, jeg drømmer også et par gange om ugen om brylluppet - mit handler altid om at der er så mange ting jeg ikke når at jeg går glip af hele dagen. Den sidste drøm, der kom min mand og jeg først til middagen om aftenen og jeg var gået glip af hele dagen (dog var vi blevet gift alligevel uden at være der....hmmm...)

Jeg er helt våd af sved når jeg vågner *GG*

Det er jo bare så stor en dag, det er nok derfor!!

//Mathilde.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ork ja, jeg har også de særeste mareridt - du får da gerne en beskrivelse her (så jeg er sikker på at de ikke går i opfyldelse).

Jeg drømte at kjolen var blevet væk - det var lige før det gik i opfyldelse, for da jeg skulle ned og have den rettet til havde forretningen rendt rundt og ledt efter den i 2 timer (de var kommet til at sætte noget udenover papiret med mit navn på) - men de fandt den da.

Så drømte jeg at kl. var 17.30 på vores bryllupsdag og vi var stadig ikke kommet i tøjet.

Dernæst drømte jeg at festen var totalt mislykket og at svigermor var blevet plørefuld.

Senest drømte jeg at min mor syntes det var for dårligt at vi ikke skulle have forret og derfor havde bestilt det uden vi vidste det. Dét - sammen med en forfærdentlig masse indslag - gjorde at vi kl. 21 stadig ikke var kommet igang med hovedretten.

Jeg er sikker på, at der nok skal nå at komme endnu flere mareridt her den næste uges tid.........

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer