Malene1207

Thomas og Malene

401 indlæg i dette emne

Velkommen til min planlægningstråd - dejligt at du gad at kigge forbi

Der er fri hapsning af idéer og inspiration, hvis du finder noget du kan lide!

GRUNDET GRAVIDITET ER BRYLLUPPET RYKKET TIL 2011/2012 , VIL GERNE HAVE MIN FIGUR TILBAGE INDEN JEG GÅR OP AF KIRKEGULVET

:bearhug: Forløbig lyder den magiske dato på ____________, vi er blevet borgerligt viet d. 20.02.08

Vi havde derefter talt om at holde det store bryllup d. 20.08.2008 ( hvilket havde været en fed dato), gemalen blev dog i tvivl om det var nok tid til forberedelse. Så jeg gav mig og datoen er så blevet d. _____________ hvilket faktisk er lige omkring vores 8 års kæreste dag... :) Med hensyn til tiden kan jeg da godt se nu, at det nok var en meget god idé..

Datoen er ændret.. forklaring her #394

Thomas er blevet spurgt om hans ønsker for brylluppet, for selvom det er mig som kommer til at stå for forberedelserne til vores bryllup, så ser jeg da gerne at han også bliver glad for det valgte..

Så når det nu ikke interesser ham så meget, så er det jo godt at jeg har alle jer zillaer.... :thumbsupsmileyanim:

Her følger så min beskedne liste, der er ikke så meget der endnu er fastsat, så meget er idéer og drømme. Der vil løbende bliver indsat billeder.. Billeder har jo en tildens til at falde i rigtig god jord hos jer zillaer ! :cheerleader3:

Det kan være en fordel hvis i bruger index´et.., så er det ihvertfald nemmere at finde rundt.

HVEM ER VI

Det kommende brudepar:

Jeg er udd. Pædagog, Thomas er IT Konsulent og vi er henholdsvis 27 og 32 år

Vi er lige flyttet til Ølstykke, hvor vi har købt hus. Her bor vi sammen med vores 2 små piger Laura på 4½ og Emma på snart 6 år.

Forlovelsesringene: her #169

DE FYSISKE RAMMER FOR DAGEN

Kirken: Den var booket, men da datoen er ændret så skal der bookes påny. Datoen bliver _______________ (håber jeg det kan lade sig gøre) se Ølstykke Kirke her # 181 det er blevet Ølstykke Kirke da det et ønske Thomas har haft fra starten da det er her vi nu hører til..

Reception/ Feststed: I vores have, her opsætter vi et stort telt.. Vi vil gerne have at det er afslappet og at ord som Hyggeligt, Festligt og Sjovt skal være det som betegner dagen.

Inspiration til borddækningen her #30

FARVETEMA

Vi har valgt at vores primære farver kommer til at svinge i nuancespektret Crémehvid/Ivory, Latte og Mocca evt. med et strejf af Guld. Da vi holder det i haven herhjemme vil Grøn og Lyserød komme indover i små doser. Ønsket er at det bliver enkelt og elegant. Vi har tænkt os at lade et STRAND TEMA fører den røde tråd.

Inspiration til Brudebuketten: her #55

Inspiration til Bordpynt/opdækning: her #28

Blomsterfarverne til festen:

ALT TIL VORES STRAND TEMA:

Blandet inspiration her

Min Første hjemmelavede kreation: Lys/Borddekorationer her #285

BRUDEN

Kjolen: Lidt inspiration starter her #2 , drømmekjolen #14, her #302

Har købt kjolen, så snart jeg får den hjem kommer der billed på af mig i den.

Diademet:

Smykkerne:

Lingeri:

Strømpebåndet: her

Udgangspunkt for frisuren: her # 36 og her # 72

Udgangspunkt for makeuppen: her

Håret får jeg ordnet her det er en veninde som ejer salonen :cheerleader3: , derudover har en anden veninde tilbudt at ordne mine negle... så de poster er der styr på :cheerleader3:

GOMMEN

Drømmetøjet til Thomas: her

Sko: Det ordner Thomas selv.

Knaphulsblomst: Enten creme farvet eller lyserød blomst., har endnu ikke bestemt hvilken blomst der skal indgå i temaet.

VIGTIGE PERSONER PÅ DAGEN

Brudepiger: Min lillesøster og moster

Blomsterbørn: Vores 2 piger Emma og Laura (OG DEN LILLE NY)

Forlover: Thomas har valgt sin barndomsven Michal, vores bedste ven og "weekend barn", ja hvad kalder man ellers en som flytter ind om fredagen og tager hjem søndag aften. (han skal dog være så velkommen.

Toastmaster: Ikke fastsat endnu, men bliver højstsandsynlig en af gutterne

KAGEN

Udgangspunkt for bryllupskagen: her

Min Prøvekage: her #106 og her # 134

Vores topfigurer: her

ALT DET KREATIVE

Invitationerne: Inspiration her # 176

Invitationsteksten: Er jeg ikke helt nået til

Gaveæsker: inspiration med sommerfugle her #73

Forskellige Digte om indholdet: her

Indholdet i æsken: her

Bordplan:

Gæstebogen: Inspiration her

Fotograf: Kender en "fritids"fotograf og overvejer lidt om vi skulle hører ham ad. Synes det er svært at finde den helt rigtige og så til en god pris.

Hvordan man får taget gode billeder: her #170

Musik: Toastmaster eller en anden laver en Playliste.

FORSKELLIGE SMÅ INDKØB

Mine Indkøb:her # 98 og her # 132 og min lille lysserøde sag her #277

Indkøb til strand tema: her # 284, her #303

BILLEDER FRA NOGLE HYGGELIGE ZILLA -DAGE

31. Maj: Zilla Krea dag hos Jannie: her #159

20. Juni: Asti test zillahyggedag hos Perle: her

12. Juli: Globryllup "Malenes": her

18. Juli: Zillahygge, Astitest og Kreadag hos Maya: her

17. August: Brunch og kreadag hos Mig, vi nåede ikke kreadelen: her

20. September: Globryllup "Maya": her og her

REJSEN GÅR TIL

Bryllupsrejsen går til --> ???.

Det må være nok for nu - I skal være mere end velkommen til at ligge billeder og andre idéer ind i tråden.. Inspiration kan man aldrig få for meget af....

En "lille" liste til mig selv, så jeg har styr på hvor langt vi er kommet..

Kirken:aflysning af den første dato, mangler stadig at booke den nye dato.

Invitationer: Har fundet en masse gode idéer og super inspiration herinde, så er langsomt ved at prøve mig frem .. for at finde lige netop VORES invitation.

:) Malene :)

Redigeret af Malene1207
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ret vild med den øverste af kjolerne, selve det at man kan se de to forskellige lag farver som den har, de passer også ind i vores tema,

Min kjole skal være lidt kortere ( uden for meget slæb, da vi holder det i haven), men kunne rigtig godt tænke mig at finde en kjole som er tofarvet

post-33980-1211752049.jpg

post-33980-1220456417.jpg

Redigeret af Malene1207
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej og velkommen til. Skønt med flere 2009 brude.

tillykke med det kommende bryllup, også selvom I allerede er viet :cheerleader3::bearhug:

Glæder mig til at følge din planlægning.

Super smuk kjole inspiration :cheerleader3::cheerleader3:

Tak for velkomsten, her er bare så hyggeligt :thumbsupsmileyanim:

Jeg forestiller mig at min kjole kommer til at have ærmer, men kan jo hører på jer andre at den slags kjole man forestillede sig at man skulle have ikke altid er den men ender med at købe i sidste ende... :carrot:

Min klare favorit kjole er en kjole fra Agape... filen er for stor... og ved ikke lige hvordan jeg gør den mindre..., når det lykkes ligger jeg et billed ind

Malene :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim: Velkommen.

Flotte kjoler du kigger på. For at gøre en fil mindre kan du bare højreklikke på den og sige send til email - så skulle din pc gerne spørge om den skal gøre filen mindre, det siger du ja til og når så filen viser sig i mailen, gemmer du den nye, mindre fil.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej malene og tillykke med din tråd :thumbsupsmileyanim:

Regner med at vi ses på lørdag til zilla krea-dag?? Du kan se mere i tråden "zilla kreadag d. 31. maj" under "Skal vi mødes".

:pokey:

Jannie

Hej Jannie,

Ja det bliver jeg da nød til... har endnu ikke lavet de store kreative ting.. men håber da på at kunne få en masse fed inspiration fra jer andre.... :unsure: jeg vil ihvertfald meget gerne komme. :smolf:

Li´såvel med at jeg nok også ender med at snuppe lidt fra din tråd... det er nogle rigtige fede STD kort i har fået lavet.. :bearhug:

Vi må også snart i gang.. det skal lige passe med at folk skal på sommerferie når vi skal holde bryllup... det kan vi ikke ha -HAHA- det ville være sur -HAHA--HAHA-

:blink: Malene

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej malene og tillykke med din tråd :unsure:

Regner med at vi ses på lørdag til zilla krea-dag?? Du kan se mere i tråden "zilla kreadag d. 31. maj" under "Skal vi mødes".

-HAHA-

Jannie

Hej Jannie,

Ja det bliver jeg da nød til... har endnu ikke lavet de store kreative ting.. men håber da på at kunne få en masse fed inspiration fra jer andre.... :pokey: jeg vil ihvertfald meget gerne komme. :smolf:

Li´såvel med at jeg nok også ender med at snuppe lidt fra din tråd... det er nogle rigtige fede STD kort i har fået lavet.. -HAHA-

Vi må også snart i gang.. det skal lige passe med at folk skal på sommerferie når vi skal holde bryllup... det kan vi ikke ha :) det ville være sur :bearhug::)

-HAHA- Malene

Du hugger bare med arme og ben, det samme har jeg gjort :bearhug:

STD kortene er fra vistaprint og var et af deres mange tilbud. Vi betalte kun porto og kom af med 50 kr. Billigt :blink:

Cool at du kommer, sender jer alle en PM med adresse når vi når lidt tættere på :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim: Velkommen.

Flotte kjoler du kigger på. For at gøre en fil mindre kan du bare højreklikke på den og sige send til email - så skulle din pc gerne spørge om den skal gøre filen mindre, det siger du ja til og når så filen viser sig i mailen, gemmer du den nye, mindre fil.

Hej Karen,

Nu har jeg prøvet at højreklikke, og " send til email", men da jeg ikke har en outlook email kan jeg ikke få lov til at sende noget.. ( jeg har ikke adgangskoden fra min internetudbyder som den ber´om for at kunne oprette en profil)

Er der andre muligheder for ar gøre billedet mindre??

Malene

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Og lige et til i lidt større...

(og nu du var så flink til at påpege min meget håndarbejds-agtige syning, må jeg da også liiige gøre opmærksom på, hvor mange gange man kan køre de her ærmer gennem hovedretten, hvis man bare er lidt upåpasselig ;))

post-32022-1212268252.jpg

Redigeret af Diddeskalgiftes
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Malene,

Drønhyggeligt at møde dig i går!

Du skal være velkommen til at få gode ideer i min tråd - det kan jo være, der var noget, du kunne bruge.

Jeg smider lige lidt kjoler ind til dig. Du vil jo gerne have nøjagtig samme slags kjole, som jeg også gerne ville have - men jeg endte (som 99% andre) i en kjole, der var fuldstændig andet end det, jeg ønskede.

Men derfor er jeg da stadig spændt på, hvad du ender i... :cheerleader3:

post-28894-1212347112.jpg

post-28894-1212347134.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Malene,

Drønhyggeligt at møde dig i går!

Du skal være velkommen til at få gode ideer i min tråd - det kan jo være, der var noget, du kunne bruge.

Jeg smider lige lidt kjoler ind til dig. Du vil jo gerne have nøjagtig samme slags kjole, som jeg også gerne ville have - men jeg endte (som 99% andre) i en kjole, der var fuldstændig andet end det, jeg ønskede.

Men derfor er jeg da stadig spændt på, hvad du ender i... :thumbsupsmileyanim:

post-28894-1212347112.jpg

post-28894-1212347134.jpg

Hej Catrine, i lige måde.. det var jo super hyggeligt..

Jeg har tænkt mig at gå ud og prøve kjoler med ærmer, og først derefter nok blive overbevist om at det åbenbart slet ikke er mig...

Synes godt det kan være svært at finde pæne kjoler med ærmer...

Men synes klart at det er nogle rigtig flotte kjoler du har sendt..

malene

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Og lige et til i lidt større...

(og nu du var så flink til at påpege min meget håndarbejds-agtige syning, må jeg da også liiige gøre opmærksom på, hvor mange gange man kan køre de her ærmer gennem hovedretten, hvis man bare er lidt upåpasselig ;))

Det er bare super at du lige ville ordne billedet for mig.. Tak Didde, og tak for en hyggelig lørdag i selskab med nogle dejlige zillaer

Det med ærmerne igennem maden.. ja det har du nok ret i.. men har jo lov til at drømme.. denne herlighed af en kjole koster hold fast.... 24000 kr... godt nok i norske kroner.. .men 24000, det er ikke lige det beløb jeg har afsat til min kjole...

Men super flot synes jeg altså at den er,

Malene

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer