Malene1207

Thomas og Malene

401 indlæg i dette emne

Sidder her og er super sund med en gulerod..... og hvad kommer op på min skræm mens jeg ruller gennem din tråd????!!!

EN SUPER LÆKKER KAGE

Guleroden er pludselig ikke spor interessant mere og heller ikke den tomat der ligger og griner af mig i posen...ØV, jeg vil have kage!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sidder her og er super sund med en gulerod..... og hvad kommer op på min skræm mens jeg ruller gennem din tråd????!!!

EN SUPER LÆKKER KAGE

Guleroden er pludselig ikke spor interessant mere og heller ikke den tomat der ligger og griner af mig i posen...ØV, jeg vil have kage!!

Tak skal du ha,

Og i morgen går jeg igang med endnu en kage.. den du har set var kun en prøve kage.. , nu skal vi holde familie fødselsdag på søndag... :bearhug::cheerleader3:

og den skal jeg nok også sørge for at få lagt billeder ind af.. , ihh det er så sjovt og spændende når man går i gang med en kage.. ( okay lød jeg bare en smule kage-nørde agtig... :lol: )

Jeg burde nok hælde mod guleroden.. men kage smager jo så godt.. what to chose, what to chose

:kiss: Malene

Redigeret af Malene1207
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:bearhug: til mig for ikke at se det, det er jo din mærkedag i dag :cheerleader3::thumbsupsmileyanim:

:cheerleader3::cheerleader3: 350 dage :cheerleader3::cheerleader3:

Hej Jannie, :bearhug:

Tak skal du ha.... :bearhug: , der er jo stadig lang tid til.. så må jeg fejre det lidt for hver gang der er en mærkedag....

om 8 dage har du jo også en slags mærkedag..... :bearhug: ( jeg er lidt i at så snart tallet er rundt .. så er det er form for mærkedag) :unsure:

VI ses snart hos Maya

:bearhug: Malene

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

og lige et billed af kagen indeni..

Kagen består af lyse bunde, 1. lag er jordbærmousse med halve jordbær stykker i.

2. lag er chokolade creme med bananer i. det smagte skønt :unsure:

Næste gang ( 2. august holder vi vores fødselsdag, så her byder endnu en mulighed for at lave en prøve kage), prøver jeg med nogle andre bunde... og der vil jeg dække den med noget andet end MMF.

post-33980-1215522257.jpg

post-33980-1215522263.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Muuuuuuuuuuuuuums, hvor ser det lækkert ud!!! :cheerleader3::):cheerleader3:

:bearhug:

Nu har du snart fødselsdag!!! :denmarkflag:

Ja juhu.. så bliver jeg 26.... , indtil videre ender dagen dog med at stå på have arbejde..., , ved ikke helt endnu om manden vil lade mig tage til lyngby til globryllup... , men hvis jeg "får " lov prøver jeg at komme til lyngby bare for en kort stund.

Men 4 dage er jo også ensbetydende med at vi nærmer os jeres store dag...., utroligt at tænke på at du har været i gang de sidste 5 år... og om 4 dage er hele forberedelsen og plnalægningen forbi.. utroligt men også lidt sørgeligt.

:unsure: Malene

0

Del dette indlæg

Muuuuuuuuuuuuuums, hvor ser det lækkert ud!!! :cheerleader3::):cheerleader3:

:unsure:

Nu har du snart fødselsdag!!! :bearhug:

Ja juhu.. så bliver jeg 26.... , indtil videre ender dagen dog med at stå på have arbejde..., , ved ikke helt endnu om manden vil lade mig tage til lyngby til globryllup... , men hvis jeg "får " lov prøver jeg at komme til lyngby bare for en kort stund.

Men 4 dage er jo også ensbetydende med at vi nærmer os jeres store dag...., utroligt at tænke på at du har været i gang de sidste 5 år... og om 4 dage er hele forberedelsen og plnalægningen forbi.. utroligt men også lidt sørgeligt.

:pokey: Malene

Uuuuuuuuuuh! Du er meget velkommen på lørdag :):denmarkflag::)

Ja, det er lidt sørgeligt, men også okay... Det måtte jo komme en dag :)

:kiss:

0

Del dette indlæg

Hej Malene

Tusind tak for i går - det var rigtig hyggeligt at være sammen med dig igen.... - og vi ses igen om 5 dage ()():):loveboard:

Håber du fik pigerne ned på jorden igen... - men de havde jo også ventet længe... - hvor var de søde, at de også ville til bryllup, have fine kjoler på - og skulle giftes :biggrin:

0

Del dette indlæg

Nå men, som mange har fundet ud af var vi jo en del Zillaer til globryllup hos Malene i lørdags, og overværede at Malene og Mark sagde JA til hinanden... :shopping::shopping::shopping:

Kæmpe stort TILLYKKE SKAL DA OGSÅ LYDE HERFRA

Her fik jeg også taget en del billeder.., de skal dog lige minimeres for at der er plads til dem herinde.. og så skal i nok få lov at se lidt fra i Lørdags

:shopping: Malene

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Malene

Tusind tak for i går - det var rigtig hyggeligt at være sammen med dig igen.... - og vi ses igen om 5 dage :shopping::shopping::shopping:

Håber du fik pigerne ned på jorden igen... - men de havde jo også ventet længe... - hvor var de søde, at de også ville til bryllup, have fine kjoler på - og skulle giftes :shopping:

Ihh Maya, det er jo som altid hyggeligt i dit selskab :griner:- ..... Ungerne kom ned igen, men de kunne ikke lige forstå at Thomas skulle være der for at jeg kunne blive gift, for Thomas skulle jo ikke have kjole på... :griner:-

Til tider kunne det være sjovt at se hvad der foregår inde i børns hoveder.. for sikke nogle historier og hvilken fantasi de har.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Billederne skal "læses" fra højre mod venstre

Det var en meget smuk vielse, og undervejs var der et flot og gåsehuds givende indslag.. med en sanger... som sang Love me tender...

det optog jeg en del af, men det fylder for meget til kunne ligges ind her øv, (så Malene hvis det har interesse må vi lige finde ud af at få det overført til dig)....

Her ses så Hr. og Fru. FynboBredahl

post-33980-1216038794.jpg

post-33980-1216038817.jpg

post-33980-1216038864.jpg

Redigeret af Malene1207
0

Del dette indlæg

Det begyndte at regne til slut da vi sad inde i kirken, så da Hr. og Fru. skulle ud var der lige lidt ventetid der var jo ingen grund til at gå ud og blive sjaskvåd...

Så igen lidt billeder af de forskellige zillaer som var mødt op til dagen.

post-33980-1216040559.jpg

post-33980-1216040646.jpg

post-33980-1216040652.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer