Malene1207

Thomas og Malene

401 indlæg i dette emne

Er der nogen som kan hjælpe mig med at få lavet billeder mindre.. , men stadig så folk kan gå ind og trykke på den og få billede op i oprindelig størrelse...??

Kan nemlig se at der er flere som har billeder lagt ind i deres tråd hvor der er en sort kasse foroven hvor der står at billedet er blevet reduceret med ...x%... , når jeg laver billederne mindre går jeg ind og låser dem fast i en anden størrelse ( og derved ødelægger jeg det jo lidt for andre vis de vil bruge noget af det jeg ligger ind

Hmm håber ikke det var alt for kringlet

malene

Jeg ved, hvad du mener, men har desværre ingen idé om, hvordan man gør det, så kassen er der og man kan se billedet større, hvis man trykker på den. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Inspiration til Bordopdækning

Dugene være i latte istedet for blå, derudover forestiller jeg mig at teltpælene bliver draperet med hvidt stof/tyl for at skabe en let/luftig stemning, samtidig med at det skjuler de alufarvet pæle...

post-33980-1218716439.jpg

Redigeret af Malene1207
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ihhh hvor er der bare mange smukke muligheder. Er vild med dine inspirationsbilleder

Tak skal du ha Pernille,

Kender du det, i lang tid har jeg siddet og set alle de super fede ideer i andre har fundet til jeres tema.. og jeg har bare ledt og ledt.. og lige pludselig har jeg fundet noget som jeg er rigtig glad for og som jeg føler vil sætte et personligt præg på vores bryllup...

med hensyn til kagerne tænker jeg at man vil kunne bruge det der belgiske chokolade som hedder Guylian ( ved ikke om det er stavet rigtigt) hver chokolade er nemlig formet som muslinge skaller, søstjerne osv.

Tror det kan blive rigtig godt :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her kommer så lidt billeder af mine små indkøb her fra BK

Først noget perlemors papir, og perlemors hjerter

hej malene..

Jeg er helt forelsket i dette perlemors papir :D Hvor kunne jeg evt finde noget? panduro i lyngby havde intet..

Redigeret af tahenen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej malene..

Jeg er helt forelsket i dette perlemors papir :D Hvor kunne jeg evt finde noget? panduro i lyngby havde intet..

Hej Carina

Det jeg har lagt ind her er noget jeg har købt igennem en herinde på BK.,

Jeg har dog før købt perlemors papir i Panduro inde i byen, ved Nørreport st.

Derudover er et forslag at du går ind og ser på cchobby...

Du kan evt. se her

Redigeret af Malene1207
0

Del dette indlæg

hej malene..

Hej Carina

Det jeg har lagt ind her er noget jeg har købt igennem en herinde på BK.,

Jeg har dog før købt perlemors papir i Panduro inde i byen, ved Nørreport st.

Derudover er et forslag at du går ind og ser på cchobby...

Du kan evt. se her

Og ellers Tutein og Koch i Farvergade i Kbh - super service og stort udvalg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak fordi du lagde hus til en rigtig hyggelig dag :thumbsupsmileyanim::ilovebryllupsklar:

Skulle det være en anden gang..., næste gang kan det jo være at vi langsomt er kommet i gang med det kreative.., var lige inde og se din hjemmeside med kager...., ihh hvor er de bare fine..., og hvor har du bare ustyrlig mange!!!!

Thomas var lidt vild med dem med brysterne.... de var ret fine.

Malene

0

Del dette indlæg

Rigtig fin strandinspiration du har fundet...

Der er også en anden brud herinde med strandtema (desværre kan jeg ikke huske navnet).½

tak skal du ha, jeg har længe ledt og ledt efter det som lige var DET ... og nu hvor jeg har fundet den røde tråd (tror jeg da) så skal det nok blive nemmere at finde lige det som vil passe til vors tema...,

Hvis du kommer på , hvem der også har stranden som tema.. må du endelig sige til.. inspiration kan man aldrig få for meget af... :thumbsupsmileyanim:

Malene

0

Del dette indlæg

Hej søde

Tusind tak for en dejlig dag... - skønt at se dig igen...

Har været et smut hos lægevagten, og tåen er allerede i bedring.

Håber vi ses snart igen.

Maya

Ihh og i ligemåde jeg nyder jeres selskab det er bare så hyggeligt! :ilovebryllupsklar: det har været en skøn dag med lækker mad og godt selskab :thumbsupsmileyanim: , godt at hører at du kom til lægevagten.., for at humpe rundt i morgen havde nok ikke været den bedste løsning med dine 3 dagplejebørn i hælene....

Med hensyn til ny dato..., så kan det være at vi skal prøve at stable noget på benene i slutningen af september... så er jeres bryllup jo også veloverstået.. og så har du tiden.. , hvad synes du??

Vi ses snart igen....

Knus

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer