Malene1207

Thomas og Malene

401 posts in this topic

Annonce ♥

Min Første kjoleprøvning..

Min lillesøster kom hjem til os i går, og vi fik lige talt om hvad vi skulle bruge vores fredag på.. Forslaget faldt på at vi da kunne tage ud og prøve kjoler...

Så i dag tog vi til Virum , da jeg har været forvirret over hvad der klær mig bedst så prøvede jeg 4 forskellige slags kjoler.. ( altså med forskelligt snit osv.)

Prøver lige at finde billeder af de 4 kjoler jeg prøvede.. ( måtte ikke taeg billeder... og hun ville ikke fortælle mig hvilket mærke kjolerne var.. så leder lige efter lidt model billeder..

:thumbsupsmileyanim: Ekspedient

Hvordan var det ellers at prøve kjoler, er du blevet lidt kjolere på snittet?

0

Annonce ♥

Vi springe videre til den kirkelige handling...

post-33980-1222005513.jpg

Her er det så at præsten holder en lille tale for Michael og Maya... undervejs får hun fortalt om Michaels job som

Disc jokey (hvorfor ikke bare kalde det DJ) og Mayas job som "Airbag gymnastik" træner..... , Vidste ikke at AIRBAG var en sportsgren (det rigtige er Airtreck- staves det sådan?):thumbsupsmileyanim:

0

Min Første kjoleprøvning..

Min lillesøster kom hjem til os i går, og vi fik lige talt om hvad vi skulle bruge vores fredag på.. Forslaget faldt på at vi da kunne tage ud og prøve kjoler...

Så i dag tog vi til Virum , da jeg har været forvirret over hvad der klær mig bedst så prøvede jeg 4 forskellige slags kjoler.. ( altså med forskelligt snit osv.)

Prøver lige at finde billeder af de 4 kjoler jeg prøvede.. ( måtte ikke taeg billeder... og hun ville ikke fortælle mig hvilket mærke kjolerne var.. så leder lige efter lidt model billeder..

:hug: Ekspedient

Hvordan var det ellers at prøve kjoler, er du blevet lidt klogere på snittet?

Det var fedt at komme ud og prøve lidt forskelligt..., desværre var det som om at da jeg fortalte hende om mit kjole budget..., så var det som om hun opgav og gik over og fandt en selskabskjole i stedet... ( prismæssigt vil jeg helst ikke give over 5-6000 kr....) som sagt fik jeg ikke lov til at tage billeder... så leder stadig efter billeder af de kjoler jeg prøvede...

Jeg er ret sikker på at den kjole jeg ender op med skal være rå og sexet i snittet.., skal bestemt ikke ud i noget prinssessestil...

selve stilen vil være meget som kjolerne fra bla. Linea Raffaelli..... så det bliver en kjole med halterneck ( dermed uden ærmer , selvom det var det jeg ligsom havde som udgangspunkt :hug: totalt som cathrine også sagde... at den kjole som jeg troede jeg skulle have .. overhoved ikke er den jeg ender med..), så må den gerne være kropsnær ned over hofterne og så gå lidt ud derfra.. farven bliver creme, champagne el. lys brun.... har tænkt mig at gå ud og prøve flere kjole.... mest for sjov for at se om jeg kan komme nærmere på den kjole jeg gerne vil have.. men i sidste ende ender jeg nok med at købe den igennem "køb og salg" der er mange fine kjoler og prisen er det bedste.. :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Ja men jeannette, du sendte mig jo det der link.... så det var der jeg var inde.... :hug: så helt klart have min kjole derfra :thumbsupsmileyanim:

Fint så fortsætter jeg med billeder fra Maya og Michael store dag i Lørdags. Vi er stadig i kirken, og Maya og Michael er ved at sætte ringene på fingrene

post-33980-1222061638.jpg

0

Annonce ♥

Vi måtte ikke tage billeder i kirken.. ( men ups det gjorde vi så alligevel, men uden blitz det går desværre at nogle af billederne er lidt rystet.)

post-33980-1222062581.jpg

Først Maya total stor smilende....

post-33980-1222062603.jpg

Så en af brude/blomster pigerne og Mathias, hvor var han bare fin

0

Annonce ♥