Malene1207

Thomas og Malene

401 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

og på mig. :bearhug: ... den skal nok syes en smule ind , men det har Jannie sagt hun kan ordne på ingen tid...., ellers synes jeg faktisk den klær mig godt.. ( nu skal jeg bare finde ud af til hvilken lejlighed jeg skal bruge den).... hmmm

post-33980-1220130134.jpg

post-33980-1220130141.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min første kreation :bearhug: De skal bruges som lys /borddekorationer , der mangler dog stadig lidt i den tænker at hente noget tang og ligge i det tørrede tang er mørkebrunt og vil passe godt ind i mit farvevalg

post-33980-1220131947.jpg

post-33980-1220131954.jpg

Redigeret af Malene1207
0

Del dette indlæg

og på mig. :bearhug: ... den skal nok syes en smule ind , men det har Jannie sagt hun kan ordne på ingen tid...., ellers synes jeg faktisk den klær mig godt.. ( nu skal jeg bare finde ud af til hvilken lejlighed jeg skal bruge den).... hmmm

Hvor er den bare topskøn!!! :bearhug:

Tak skal du ha, det var lidt af en chance jeg tog..., havde ikke prøvet den før jeg købte den af hende.. ( hun bor i jylland, og jeg på sjælland), hun skrev ca. målene ned på den . Og så blev jeg bare nør til at få den hjem...

den er dog så farvestrålende at jeg ikke lige kan finde den rette lejlighed.... men det skal nok komme.. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hej Malene

Jeg ved ikke, om du har fået svar på dine paypal spørgsmål?! Men jeg ville bare lige sige, at jeg altså sagtens kunne betale et ebay-køb uden at være blevet visa-verificeret?! Det blev jeg først en uges tid senere, og det er - så vidt jeg forstår - ikke et krav for at benytte paypal, at man er verificeret...

Håber du finder ud af det...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror jeg har fået styr på det med at bruge Paypal...

Virkede bare alt for nemt.. og havde regnet med at det havde været mere besværligt... (at der ville komme en side med mange oplysninger på..) men nej jeg har fået sendt penge afsted til hende med mit strømpebånd...

Tak for hjælpen allesammen.. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hej Malene

Jeg ved ikke, om du har fået svar på dine paypal spørgsmål?! Men jeg ville bare lige sige, at jeg altså sagtens kunne betale et ebay-køb uden at være blevet visa-verificeret?! Det blev jeg først en uges tid senere, og det er - så vidt jeg forstår - ikke et krav for at benytte paypal, at man er verificeret...

Håber du finder ud af det...

Hej Ane,

nu har jeg været inde igen.. og tror nok at jeg har gjort det rigtigt.. så hvis jeg har gjort det så bør jeg nok få mine varer inde for en uge.. ( men havde ligsom regnet med at det var mere kringlet....)

TAK skal du ha.. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Når man har været i selskab med så skønne zillaer som bla. Maya og Cath, er deres gæstebøger en rigtig stor inspirations kilde.. ligger lige lidt billeder

Først Cathrines, hvis i vil se mere fra Cathrine så ser her

post-33980-1220215491.jpg

Redigeret af Malene1207
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skulle have penge tilbage via paypal og der skal man verificere sit kort. Jeg fik også trukket de 12,5 og fandt de 4 cifre, som jeg fik på en mail efterfølgende, så jeg er verificeret. Købe kan man dog sagtens unden at være verificeret.

Glæder mig meget til du får dit flotte strømpebånd :shooter::):)

Og kjolen er super flot til dig

0

Del dette indlæg

Godt du fik løst dit paypal-problem så du kan få dit strømpebånd...

Kjolen sidder bare rigtig godt på :shooter:

Ja jeg håber da jeg har gjort det rigtige.. lige pludselig syntes jeg bare det hele var så forvirrende.....

Men jeg får se om jeg har gjort det korrekt .. når jeg om forhåbentlig ??? 1 uge?? modtager mit strømpebånd..

Mange tak er også super glad for den... ,

:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skulle have penge tilbage via paypal og der skal man verificere sit kort. Jeg fik også trukket de 12,5 og fandt de 4 cifre, som jeg fik på en mail efterfølgende, så jeg er verificeret. Købe kan man dog sagtens unden at være verificeret.

Fik du de 4 cifre på en alm mail.. eller som en besked da penge blev trukket fra din konto??

Glæder mig også rigtig meget .. det er lidt ligsom det første spadestik.. til mit Strand tema bryllup... :carrot:

Snakkede med Pernille i dag.... , hun nævnte at den der bytte-købe-sælge dag ville hun holde d. 27 sep. kommer du??

0

Del dette indlæg

Hej skønne...

Ihh hvor var det rart at være på skole med dig i dag :)

Har sat på datoer til Zilla brunch og lagt en dato ind på "bytte-køb-sælg" dagen... :shooter:

Ses i morgen på skolen... :bearhug:

Ps. Den er bare såååå flot til dig, den lyserøde kjole... :)

Hej Smukke,

Det er jo super hyggeligt at du er kommet ud til mig..., så kan det da godt være at vi til tider kommer til at være på sem. på skift... , men sådan er det jo..

Jeg kommer ind på sem. imorgen til noget gruppe arbejde.. så vi render jo nok ind i hinanden.., :bearhug::)

Ihh tak.. synes også den er super fin... den skal dog rettes lidt til.. nåhr ja og så skal den rette anledning lige findes.... den er jo en skrigene lysserød sag...

Vi ses i morgen... :bearhug:

0

Del dette indlæg

Fik du de 4 cifre på en alm mail.. eller som en besked da penge blev trukket fra din konto??

Glæder mig også rigtig meget .. det er lidt ligsom det første spadestik.. til mit Strand tema bryllup... :carrot:

Snakkede med Pernille i dag.... , hun nævnte at den der bytte-købe-sælge dag ville hun holde d. 27 sep. kommer du??

Hvis jeg husker rigtigt var de på en almindelig mail. Men tjek din indboks for spam mail, for der røg min vist hen automatisk.

Øv, nej den 27. kan jeg ikke. Vi skal til stor fest med Richards arbejde og det starter allerede om dagen. Ihhh hvor irriterende.

0

Del dette indlæg

Glæder mig meget til du får dit flotte strømpebånd :cheerleader3::heart: :17:

Hvis jeg husker rigtigt var de på en almindelig mail. Men tjek din indboks for spam mail, for der røg min vist hen automatisk.

Øv, nej den 27. kan jeg ikke. Vi skal til stor fest med Richards arbejde og det starter allerede om dagen. Ihhh hvor irriterende.

Hmm har lige været inde i min spam boks...., kunne ikke lige finde noget.. , hvem var afsenderen af koden... så har jeg måske nemmere ved at finde den pågældende mail...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer