Malene1207

Thomas og Malene

401 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Rigtig fine inspirationsbilleder du har fundet.... :cheerleader3:

Og det er åbentbart blevet modernet at male kirkebænkene mm grå ... de har gjort det samme med Brøndbyvester Kirke !!

:cheerleader3: synes de er rigtig fine at se på... de gør det dog også lidt sværer at finde frem til ens endelige valg..

Jeg synes det er blevet rigtig pænt, fordi det har lysnet så meget op i kirken...

Har oplevet en del kirker som var meget mørke. men det kan jo være de også kommer til at få en opløftning på et tidspunkt..

0

Del dette indlæg

Hejsa

dig har jeg da vist slet ikke fået hilst på herinde. ej man, rigtig flovt... :hug:

sikke dog en masse flotte og dejligt ting du har fået i din tråd. glæder mig til og følge udviklingen..

i jeres bryllupsplanlægning...

og dejligt med endnu en 2009 brud.. :bearhug: :bearhug: jeg er selv maj 2009 brud.. heeh

knus Tina.

:kiss:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fik jeg endelig taget mig sammen til at gå over til Kirken og hører om vores dag var ledigt..

Og det var den :bearhug: ( det var da egentlig ret heldigt taget i betragtning af at der er under 1 år til og det er i sommermånederne)

Nå men nu skal vi bare vælge hvilket tidspunkt vi vil ha kl. 13 eller kl. 14.15, tror vi vælger kl. 13.. så er der nemlig god tid til reception (hvis vi vælger det) og til at få taget billeder og stadig nå at komme tilbage og have lidt tid sammen med gæsterne inde vi sætter os til bords..

Det er egentlig semi underligt.. nu hvor vi har Kirken og Datoen.. hmm så er det jo snart. :kiss:

Ihh (smiley som klapper i sine små fede fingre) hvor bliver det fedt :bearhug: .

I kan finde billeder af kirken her #181

Redigeret af Malene1207
0

Del dette indlæg

Nå men derudover har jeg siddet og tænkt lidt over hvad jeg vil have danner den røde tråd på vores store dag..

og havde egentlig bestemt mig for at bruge sommerfuglen... Men efter at have siddet og kigget på forskellige bryllups sider. er jeg blevet lidt vild med at bruge Stranden som tema.

Mine unger og jeg har samlet muslinge skaller og sten på stranden. og synes det kunne være lidt fint hvis vi kunne brug dem

Ligger lige lidt billeder..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii kirke booket :bearhug::kiss::hug: Ja hvis der skal være reception ville jeg også vælge kl. 13

Stranden som tema lyder som en rigtig god og flot idé. Glæder mig til at se billeder :cheerleader3::cheerleader3:

Ja det er bare super lækkert. :):):) ., nu er det hele blevet så virkeligt :bearhug:

Jeg går fluks i gang med at ligge lidt flere billeder ind..

Nu hvor jeg har fundet frem til mit tema, farverne og kirken er i orden så skal det nok komme til at blive noget nemmere..

0

Del dette indlæg

Er der nogen som kan hjælpe mig med at få lavet billeder mindre.. , men stadig så folk kan gå ind og trykke på den og få billede op i oprindelig størrelse...??

Kan nemlig se at der er flere som har billeder lagt ind i deres tråd hvor der er en sort kasse foroven hvor der står at billedet er blevet reduceret med ...x%... , når jeg laver billederne mindre går jeg ind og låser dem fast i en anden størrelse ( og derved ødelægger jeg det jo lidt for andre vis de vil bruge noget af det jeg ligger ind

Hmm håber ikke det var alt for kringlet

malene

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer