Malene1207

Thomas og Malene

401 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Fin inspiration :bunny_4::bunny_4:

Tak Tak, Tænkte at jeg nok måtte få lagt lidt ind i min tråd.... ( har nemlig rigtig meget liggende på min computer)

Jeg kan rigtig godt li den med den sammenfoldede sommerfugl..,

Jeg mener at jeg har fundet den herinde men kan selvfølgelig ikke huske hvor...eller hvem..

Så hvis du støder på vedkommene må du da gerne lige sige til :cheerleader3:

Redigeret af Malene1207
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har fundet billeder af den og kan se at den har fået en opløftning i form af lidt maling af kirkebænkene..

Men det ser dog ud til at den altid har været lys, det skader heller ikke at lyset skinner ind af vinduerne... :thumbsupsmileyanim: ...

Den minder mig eget om kirken i min "hjemby", Den er heller ikke særlig stor, men meget hyggelig :blink: ...

Men nu må vi se, jeg skal have ringet til kirken og hører om der er plads på vores dato... hmm hvad nu vis der ikke er...

post-33980-1217104234.jpg

post-33980-1217104255.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim:

Din signatur minder mig altid om manden til en patient, jeg engang tog mig af og som døde :denmarkflag: Det skrev han nemlig til mig i et fint kort :cheerleader3:

:blink:

Mener du den her: Det er kun med hjertet, man kan se rigtigt. Det vigtigste er altid usynligt for øjet.

Nogen gange når jeg læser den... synes jeg den er lidt sørgelig.... :denmarkflag:

Det er utrolig at en persons "sidste ord", kan printe sig ind i éns hukommelse som var det i går man havde hørt det...

:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer