Malene1207

Thomas og Malene

401 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Iihhh Malene, jeg har slet ikk fået kigget i din tråd endnu...

Hver dag dukker der nye op :cheerleader3:

Tillykke med det i hvert fald! Og velkommen til!! :loveboard:

Det er nogle flotte kjoler du har kig på.. er vild med de lange ærmer..

Og super fed inspiration :unsure:

Blir spændende at følge dig og din planlægning.. du har købt mange fine ting allerede :boohoo:

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hej Smukke

Tak for i går, det var smadder hyggeligt at se jer alle sammen igen.

:bearhug:

Og jeg glæder mig til vi ses igen d. 17 august hjemme hos dig :bearhug:

Tak og i ligemåde :loveboard:

Ja det er sku altid super hyggeligt, ligger du ikke lige en besked inde i tråden med zillabrunch hos mig.., folk er langsomt ved at melde sig på , samt hvad de vil medbringe

Ihh det bliver bare så hyggeligt...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for en rigtig hyggelig aften. Glæder mig til at se dig igen den 17. august :bearhug::loveboard::bearhug:

Hej Pernille, :griner:-

Tak og i ligemåde..., det er altid super hyggeligt i dit selskab...., jeg vil sige vi forstår os på at hygge med stort H, det er godt nok ikke meget krea vi har fået lavet de sidste par gange.. ( jeg er nu heller ikke rigtig i gang med noget..)

Glæder mig til d. 17...

:unsure:

0

Del dette indlæg

:loveboard::unsure::bearhug:

Tak fordi du kom i lørdags... :griner:-

Hej Malene det var da så lidt :bearhug:

Fornøjelsen var helt på min side.., det er jo skønt at få lov til at overværer jeres vielse! når man har fulgt med i planlægningen fra sidelinjen..., jeg har som sagt billeder fra kirken.. så hvis det var noget må du lige sende en PM med din adresse, så får jeg lavet en cd til dig...

Malene

0

Del dette indlæg

Så er det jo lige at næste zilla komsammen på sjælland bliver holdt hos mig.... :bearhug:

Så hvis det var noget at mødes sammen med en masse skønne tøser Søndag d. 17 August til brunch og kreadag

Så meld dig til ved at trykke lige her

Vi ses..

Malene

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

post-33980-1216808492.jpg fra venstre: Perle, Malene, Cathrine(Misscath) Didde (Diddeskalgiftes), Maya (mayalu1), mig selv Malene og Nina med ryggen til.

post-33980-1216808506.jpg Nina og Sandie ( FruSteiness), Nina er vist ved at prøve Sandies hjemmelavede slør.

post-33980-1216808527.jpg Perle er i fuld sving med at lave æsker.

Redigeret af Malene1207
0

Del dette indlæg

Tak for en rigtig hyggelig aften. Glæder mig til at se dig igen den 17. august :cheerleader3::cheerleader3::thumbsupsmileyanim:

Hej Pernille, :thumbsupsmileyanim:

Tak og i ligemåde..., det er altid super hyggeligt i dit selskab...., jeg vil sige vi forstår os på at hygge med stort H, det er godt nok ikke meget krea vi har fået lavet de sidste par gange.. ( jeg er nu heller ikke rigtig i gang med noget..)

Glæder mig til d. 17...

:cheerleader3:

Nej det er ikke sådan med os 2009 brude. Der er så meget, som skal laves, men som det er lidt for tidligt at gå igang med. Bare vent, vi skal nok komme stærkt fra det og hygge kan vi i hvert fald :bunny_4::bunny_4:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har du drukket af natpotten? Det er da de forkerte billeder, du viser.. Eller... Det er fra den forkerte zilla-ting... :cheerleader3:

Hej Cath, og tak for sidst :bunny_4: nej nej det er såmænd rigtig nok.... :bunny_4:

Jeg har lavet mit index om og tilføjet et nyt "emne, med billeder fra de zilla dage jeg har været med til.. så må lige smide billederne ind så jeg kan lave et link dertil... og jeg starter jo med dagen hos Jannie...(det var min første zilla dag.. :cheerleader3: .),

Så bare vent når alle billeder er lagt ind så skulle det gerne være en mening med galskaben indtil da kan det godt se en anelse rodet ud...

Bagefter må jeg indsætte resten af billederne fra Malenes Vielse (det havde jeg lige glemt :thumbsupsmileyanim:, der er bare så mange og de skal alle formindskes ..)..

Tror bare at jeg må sige at på et tidspunkt vil jeg og andre være virkelig glade for mit index :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Malene1207
0

Del dette indlæg

Tak for en rigtig hyggelig aften. Glæder mig til at se dig igen den 17. august :cheerleader3::cheerleader3::thumbsupsmileyanim:

Hej Pernille, :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig til d. 17...

:cheerleader3:

Nej det er ikke sådan med os 2009 brude. Der er så meget, som skal laves, men som det er lidt for tidligt at gå igang med. Bare vent, vi skal nok komme stærkt fra det og hygge kan vi i hvert fald :bunny_4::bunny_4:

Nej der er rigelig tid, til at nå at ombestemme sig nok så mange gange.. Så jeg holder mig til hygge og indsamling af inspiration til mine egne kreationer.

Meeen man vil jo heller ikke igang for sent.. når det nu først er næste år at vi skal giftes kunne det da være fedt hvis nogle af tingene bare var gjort færdig i god tid..

Men vi får se.., jeg arbejder bedst under pres :cheerleader3: ..

0

Del dette indlæg

Hej Cath, og tak for sidst :bunny_4: nej nej det er såmænd rigtig nok.... :bunny_4:

Jeg har lavet mit index om og tilføjet et nyt "emne, med billeder fra de zilla dage jeg har været med til.. så må lige smide billederne ind så jeg kan lave et link dertil... og jeg starter jo med dagen hos Jannie...(det var min første zilla dag.. :cheerleader3: .),

Så bare vent når alle billeder er lagt ind så skulle det gerne være en mening med galskaben indtil da kan det godt se en anelse rodet ud...

Bagefter må jeg indsætte resten af billederne fra Malenes Vielse (det havde jeg lige glemt :thumbsupsmileyanim: , der er bare så mange og de skal alle formindskes ..)..

Tror bare at jeg må sige at på et tidspunkt vil jeg og andre være virkelig glade for mit index :cheerleader3:

Ahh.. Regnede nu også med at der var en dybere mening.. Det er skam en god idé med index og rigtig rækkefølge - lige indtil den dag du har 100 sider i din tråd - så er der ingen, der læser den i rækkefølge og så er det ligemeget.. :thumbsupsmileyanim:

Nå, men godt du har masser af tid - glæder mig til at se flere billeder (selvom jeg har set dem før..!)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

post-33980-1216816726.jpg Nogle af de hjerter som blev klippet ud for Maya

post-33980-1216816734.jpg Nina havde også taget lidt krea ting med, sike et arbejde hun har haft med at klippe alle de små blomster ud.... i hånden total :bunny_4: , jeg tror dog selv at jeg vil prøve atfinde en nemmere løsning..

0

Del dette indlæg

post-33980-1216817114.jpg Efter et par timer blev Didde færdig med at sy tyllet på kammen og få syet perler på. Så ser vi sløret i aktion

post-33980-1216817152.jpg Ja det kan jo også sidde på siden

post-33980-1216817158.jpg Cath havde taget lidt forskellige æsker med.. Iben kunne ikke holde fingrene fra dem...

post-33980-1216817165.jpg Iben sidder stadig med æsken... den havde også en sjov åbne7lukke måde

0

Del dette indlæg

Vores ringe

Har prøvet at tage et billed af vores ringe, men der kommer for meget genskin når jeg tager billedet.

Så måtte lige ind og se om jeg kunne finde et billed hos en forhandler.

post-33980-1216822526.jpg Min har en lille brilliant i

Redigeret af Malene1207
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bagefter må jeg indsætte resten af billederne fra Malenes Vielse (det havde jeg lige glemt :thumbsupsmileyanim: , der er bare så mange og de skal alle formindskes ..)..

Tror bare at jeg må sige at på et tidspunkt vil jeg og andre være virkelig glade for mit index :cheerleader3:

Ahh.. Regnede nu også med at der var en dybere mening.. Det er skam en god idé med index og rigtig rækkefølge - lige indtil den dag du har 100 sider i din tråd - så er der ingen, der læser den i rækkefølge og så er det ligemeget.. :thumbsupsmileyanim:

Nå, men godt du har masser af tid - glæder mig til at se flere billeder (selvom jeg har set dem før..!)

Det er ikke så meget ment som at der skal være en rigtig rækkefølge... mere som en hjælp til at finde noget bestemt... at man kan dykke ind i tråden og finde ex. gaveæsker, salmer osv. istedet for at skulle igennem en lang række sider hvor det måske mere er snak mellem zillaer.. Ved at lave dette index har jeg også nemmere ved selv at finde rundt i tråden.. ( regner da stærkt med at den blive lang....., har nemlig en masse idéer som skal gennemtænkes og derigennem sorteres fra for at nå målet...)

Og ja, jeg har rigeligt med tid... , og det er jo ikke fordi det er totalt spild af tid.... det synes jeg ihvertfald ikke.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer