Malene1207

Thomas og Malene

401 indlæg i dette emne

Og lige et til i lidt større...

(og nu du var så flink til at påpege min meget håndarbejds-agtige syning, må jeg da også liiige gøre opmærksom på, hvor mange gange man kan køre de her ærmer gennem hovedretten, hvis man bare er lidt upåpasselig ;))

Det er bare super at du lige ville ordne billedet for mig.. Tak Didde, og tak for en hyggelig lørdag i selskab med nogle dejlige zillaer

Det med ærmerne igennem maden.. ja det har du nok ret i.. men har jo lov til at drømme.. denne herlighed af en kjole koster hold fast.... 24000 kr... godt nok i norske kroner.. .men 24000, det er ikke lige det beløb jeg har afsat til min kjole...

Men super flot synes jeg altså at den er,

Malene

Nej pyha... 24000 er da også en slags penge (sådan cirka over 50% af hele budgettet ;))

Men du må ud og prøve og se hvad det skal være... Jo før jo bedre (sagde hun og glædede sig til BILLEDER)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Og lige et til i lidt større...

(og nu du var så flink til at påpege min meget håndarbejds-agtige syning, må jeg da også liiige gøre opmærksom på, hvor mange gange man kan køre de her ærmer gennem hovedretten, hvis man bare er lidt upåpasselig ;))

Det er bare super at du lige ville ordne billedet for mig.. Tak Didde, og tak for en hyggelig lørdag i selskab med nogle dejlige zillaer

Det med ærmerne igennem maden.. ja det har du nok ret i.. men har jo lov til at drømme.. denne herlighed af en kjole koster hold fast.... 24000 kr... godt nok i norske kroner.. .men 24000, det er ikke lige det beløb jeg har afsat til min kjole...

Men super flot synes jeg altså at den er,

Malene

Nej pyha... 24000 er da også en slags penge (sådan cirka over 50% af hele budgettet ;))

Men du må ud og prøve og se hvad det skal være... Jo før jo bedre (sagde hun og glædede sig til BILLEDER)

Ja jeg glæder mig også helt vildt... :thumbsupsmileyanim: , men må nok hellere vente der er jo trods alt over 1 år til( på næste fredag er der 365 dage jubiiii....) :bestwishes:

Men det kunne måske godt være man skulle tage ud og prøve.. :blink: bare for at få en fornemmelse for hvilken slags kjole det skal være.. det kan jo helt klart også have stor betydning for den videre planlægning... :carrot: , og så kunne det jo være man kunne begynde at bruge lidt penge.. :o:blink:

Og lige så snart jeg er trådt ind af døren.... skal jeg nok med det samme ligge lidt billeder ind..

Hvor lang tid før begyndte i andre at gå ud og prøve kjoler....???

:thumbsupsmileyanim: malene

Redigeret af Malene1207
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Malene...

Du får lige et styks billede af slør og diadem... Det er ikke de bedste billeder jeg der har fået taget, men bedre end ingenting...

Sløret har jeg jo set.. og det synes jeg er rigtig flot :bestwishes: , og der er også lang meget arbejde i det :thumbsupsmileyanim: ,

Det er et fint diadem... menget enkelt og elegant... :thumbsupsmileyanim: , hvor har ud det fra??

Jeg må få lavet en konto hos EBAY... , det er jo sindsygt hvad i finder derinde af nice things... :carrot:

Malene

Redigeret af Malene1207
0

Del dette indlæg

Har selv haft kig på kjoler i samme stil som dem, du kigger på, og de har en del ved Vestsjællands Brudesalon... Og på deres hjemmeside står desuden, at deres kjoler koster mellem 999 og 7.499 kr., så du risikerer ikke at falde for en kjole til 24.000 :bestwishes: (hvilket jeg synes er en stor fordel, når man hører, hvordan nogle ind imellem er ude for, at deres ekspedient viser dem en kjole lige lidt over deres budget, som de så falder pladask for og bare MÅ have...)

Ifølge hjemmesiden har de salonen delt op i 2, så kjolerne er delt op i 2 prisklasser... Jeg har endnu ikke været ude og prøve kjole, men har hørt en del godt om butikken...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Brudepige inspiration...

post-30580-1213256281.jpgpost-30580-1213256291.jpg

Endnu grøn kage inspiration

post-30580-1213256315.jpg

og sådan så vores invtation ud.. vores farve er jo også grøn, creme (mocca) og guld...

post-30580-1213256329.jpg

Tusind tak sandie,

ihh hvad skal jeg nu vælge.. , synes at brudepige kjolerne er fantastiske... både dem her i grøn og dem crisling sendte mig i Creme og mocca... hvad skal man dog vælge...

Det er en dejlig tråd du har, og farverne passer super til mine.. så der bliver nok lånt en smule.. :thumbsupsmileyanim:

Men det skal kun ses som rigtig god smag fra både din og min side.... :bestwishes:

Malene

0

Del dette indlæg

Hej Malene...

Du får lige et styks billede af slør og diadem... Det er ikke de bedste billeder jeg der har fået taget, men bedre end ingenting...

Sløret har jeg jo set.. og det synes jeg er rigtig flot :bestwishes: , og der er også lang meget arbejde i det :thumbsupsmileyanim: ,

Det er et fint diadem... menget enkelt og elegant... :thumbsupsmileyanim: , hvor har ud det fra??

Jeg må få lavet en konto hos EBAY... , det er jo sindsygt hvad i finder derinde af nice things... :carrot:

Malene

Ebay er fantastisk! (og dyrt i længden ;))

Diademet har jeg købt herinde - jeg vil gerne sælge det videre bagefter, hvis du er interesseret!?

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer