Malene1207

Thomas og Malene

401 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Sikke en masse fin inspiration du har fundet dig måske jeg hapser lidt :)

Der er godt nok mage søde imellem :ilovebryllupsklar:

Tak skal du ha Jannie,

Jeg tror jeg lidt er gået over til at min planlægningstråd, har al min inspiration... Har svært ved at vælge blandt så meget lækkert og smukt.. :cheerleader3:

Du hapser bare alt hvad du vil... :cheerleader3:

Ses vi på Fredag???

Malene

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

IDAG :cheerleader3: IDAG :cheerleader3: IDAG ER DER KUN 1 ÅR......

Juhu.. fra i dag af , kan jeg sige at der er under 1 år. til vores store dag.... det rykker nærmere og nærmere...

Og sikke en måde at fejre det på.. at taeg til Zilla hygge hos Perle.... :carrot:

:smolf: Total Asti hygge...

Knus

Malene

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lækker inspiration du har fundet af buketter og borddækning :cheerleader3:

Har lige gaflet lidt, skal jo snart snakke med vores feststed om bla. borddækning :cheerleader3: UH jeg glæder mig!!

Hej Nynnem,

Du snupper bare det du kan bruge.. , det er altid rart når man kan hjælpe hinanden..

malene

0

Del dette indlæg

Håber du kom godt og sikkert hjem, og at boblerne var forduftet inden du lagde hoved på puden... for vi fik da drukket en flaske eller 2 igår .........................

Tak for en hyggelig aften.

post-30569-1214042816.jpg

Knuz Jeannette

0

Del dette indlæg

Håber du kom godt og sikkert hjem, og at boblerne var forduftet inden du lagde hoved på puden... for vi fik da drukket en flaske eller 2 igår .........................

Tak for en hyggelig aften.

post-30569-1214042816.jpg

Knuz Jeannette

Hej Jeannette,

Jo tak... kom dog til at tage over på mit seminarium hvor der var fest.. så var først hjemme kl 2... , så med to småbørn.. så har jeg da været en andelse kvast her i dag..

Men ihhh hvor var det bare hyggeligt,, og så tilbringe en fredag aften i selskab med så mange søde zillaer...

Malene

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

NÅ men.. selvom der stadig er lang tid til... kan man jo ikke undgå at købe lidt med hjem som man evt. måske kunne komme til at bruge...

Så her følger lidt billeder..

Øv.. jeg skal lige finde ud af hvordan jeg gør billederne mindre..

Så vender tilbage

Malene

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Malene

Vil bare lige sige TAK for en hyggelig ZILLA fredag...

Glæder mig til at se dig igen

Knuz Jeannette

Tak og i ligemåde.. det var jo rå hyggeren,,..

Glæder mig til d. 18. hos Maya.... Håber fødselsdagen gik godt...

malene

0

Del dette indlæg

Nåååå - så tog du videre til fest alligevel :cheerleader3:

Tusind tak for i går - det var dejligt at se dig igen, og jeg glæder mig til at se dig endnu en gang d. 18/7.... :smolf:

Tak og i ligemåde... Ihh hvor vi bare kan det der med at hygge.. :thumbsupsmileyanim: glæder mig til d. 18...

Kan kun sige jeg var lettere kvast.. :smolf: var hjemme kl. 2.. oppe kl. 7. ( og når det er weekend så er 5 timer ikke nok...) så da laura skulle have sin middags lur... smutte jeg også ind under min dyne.. :)

Lige hvad jeg havde brug for, det var dog ikke så rart at blive vækket .. og få at vide at nu kommer dine svigerforældre...

:respekt: Malene

0

Del dette indlæg

Tak for en super hyggelig aften igår :thumbsupsmileyanim:

Men videre til fest - og så to små børn idag, så kan jeg godt forstå det har været en lidt hård dag!

Ihhh Iben, som altid total hyggeligt i dit selskab.. :cheerleader3::respekt:

Vedr. børnene, så er det nu rart at Thomas er så god til at tage dem.. når jeg har været ude og fjante... ,

For selv med 2 timers middags lur.. så er man stadig total mast... , Glæder mig til at se dig igen. Du gifte kone...

Det er alligevel lidt sjovt, næste gang vi mødes så er du en gift kone..

Tiden bare flyver afsted..

Malene

0

Del dette indlæg

I morgen skal i holde en lille fødselsdag for min store datter som bliver 4 år.. ,

hun har først fødselsdag d. 6 juli.. men vi får pigernes bedste venner på besøg imorgen.., så vi holder en lille før fødselsdag..

Samtidig bruger jeg denne mulighed for at prøve at lave "bettys famøse kage" eller en etage af den.

Nu vil jeg smutte i køkkenet.. så skal jeg nok ligge billder ind senere..

:) Malene

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Malene ()()

Jeg har vist aldrig fået skrevet en ordentlig hilsen her i din fine tråd :super:

Det var rigtig hyggeligt at møde dig hos Jannie :bed:

Og så er jeg ret vild med alle dine inspirationsbilleder! :cheerleader3: I får det mest fantastiske bryllup, som der kun er under et år tilbage til!!! :td::):):loveboard:

Jeg glæder mig til at følge din planlægning og ikke mindst til at se billeder af kagen!!! :hug:

:7himmel:()():blush:

0

Del dette indlæg

Kære Malene :)

Jeg har vist aldrig fået skrevet en ordentlig hilsen her i din fine tråd :bed:

Det var rigtig hyggeligt at møde dig hos Jannie ()()

Og så er jeg ret vild med alle dine inspirationsbilleder! :cheerleader3: I får det mest fantastiske bryllup, som der kun er under et år tilbage til!!! :td::):):loveboard:

Jeg glæder mig til at følge din planlægning og ikke mindst til at se billeder af kagen!!! :hug:

:7himmel::):blush:

Hej Malene,

Tak skal du ha´. :) så er der kun 16 dage tilbage til ()() synes det er helt vildt så hurtigt tiden går...

Synes der er rigtig lang tid til at det bliver min tur... Ej det er jo lige før der ikke er nok tid.. til at arrangere det hel.. håber da også at det bliver en super lækker dag..

Kæmpe Knus og håb og at i for en super god dag...

:super: Malene

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer