Malene1207

Thomas og Malene

401 posts in this topic

Det er godt at hører at du er kommet hjem og alting er gået som det skal!!! , og når du nu har været væk fra BK i 14 dages noget tid.... så har du nok at indhente og du har jo tiden.. det er jo et luksus problem:cheerleader3:

Jeg har i dag fundet ud af at jeg godt kan komme med til globryllup og reception hos Maya det bliver skæppe skønt..., og så kommer gemalen endda og henter mig bagefter ( godt nok fordi vi skal videre over til nogle venner.. , ) men det er da luksus :cheerleader3:

vedr. kjolen så har jeg nu fundet ud af hvem der har lavet den.. nu skal jeg så bare finde en forhandler i DK hvor jeg kan få lov til at komme ind og prøve den...

0

Annonce ♥

Så var det jo lige at jeg blev nød til at tage ind og købe en paraply hos Lisbeth Dahl...., det må vist være gruppepres af at have set alle jer andres flotte paraplyer.. :cheerleader3:

valgte den som så ud til ikke at have været åbnet og som stadig lå rigtig fint pakket ind....,

Fik dog først åbnet det da jeg kom hjem og der opdagede jeg så at der var hul i den :loveflag: ...

Så nu må jeg ind og bytte den på onsdag når jeg skal ind til centrum igen....

det er bare total ærgeligt!!!

Så håber jeg da at de vil tage imod den... så jeg kan få den byttet...

0

En lille opdate

Jeg er så heldig at have en par veninder som er frisører... ( de har så egen frisørsalon) så nå jeg skal have ordnet håret på den store dag så kommer de og laver mit hår :cheerleader3:

derudover har jeg en anden veninde som i sin fritid ordner negle/laver negle...

og hun har nu spurgt mig om jeg havde lyst til at hun ordnede mine negle ..

Hvor er det bare lækkert når ens veninder tilbyder deres ekspertise :cheerleader3: ...

Så det var endnu 2 poster som der er styr på...

det begynder at gå i den rigtige retninge :loveflag:

0

En lille opdate

Jeg er så heldig at have en par veninder som er frisører... ( de har så egen frisørsalon) så nå jeg skal have ordnet håret på den store dag så kommer de og laver mit hår :loveflag:

Hvor er det bare lækkert når ens veninder tilbyder deres ekspertise :boohoo: ...

det begynder at gå i den rigtige retninge :cheerleader3:

DEJLIGE VENINDER DU HAR :cheerleader3:

0

Annonce ♥

En lille opdate

Jeg er så heldig at have en par veninder som er frisører... ( de har så egen frisørsalon) så nå jeg skal have ordnet håret på den store dag så kommer de og laver mit hår :cheerleader3:

Hvor er det bare lækkert når ens veninder tilbyder deres ekspertise :boohoo: ...

det begynder at gå i den rigtige retninge :boohoo:

DEJLIGE VENINDER DU HAR :cheerleader3:

Ja det er bare SKØNT, har ikke lyst til at spørge dem da jeg så lidt føler at jeg udnytter dem..., så jeg har det meget bedre når de selv kommer og spørger. :loveflag:

0

Øv med hullet i paraplyen...

Håber de bytter uden problemer...

Skønt med veninderne der gerne vil hjælpe til... :cheerleader3:

Jeg købte den i går og der er jo reklamations ret på den... så håber da de vil tage i mod den..

men nu må jeg se i morgen...,

Ja det er lækkert at tøserne vil hjælpe til.. det hjælper meget på budgetet :loveflag:

0

Annonce ♥

Paraplyen er blevet byttet.. det var der ikke nogen problemer med..., :cheerleader3::loveflag: Det havde jeg nu også regnet med at jeg kunne...

Istedet for at bruge min aften på BK.... så vil jeg NU smutte til forældremøde... vel og mærke et 2,5 timers forældremøde.....

Ses

0

Paraplyen er blevet byttet.. det var der ikke nogen problemer med..., :cheerleader3::loveflag: Det havde jeg nu også regnet med at jeg kunne...

Istedet for at bruge min aften på BK.... så vil jeg NU smutte til forældremøde... vel og mærke et 2,5 timers forældremøde.....

Ses

Godt der ikke var nogle problemer med bytningen... :cheerleader3:

Forældremøde, lyder da som en hyggelig måde at bruge en onsdag aften...

0

Annonce ♥

Ses

Nå, søde... Kom du for sent til forældremødet ??? :cheerleader3:

0

Hej Malene

Dejligt med paraply-køb - og godt at du fik den byttet uden problemer......

Og superfedt, med dejlige og hjælpsomme veninder !!!!

Jeg blev lidt trist da jeg kom hjem og opdagede det... , og var allerede begyndt at tænke på hvad jeg skulle sige til dem i tilfældet af at de ikke ville bytte den...

Vedr. veninderne.. så skal det nok blive super godt... :cheerleader3:

Det er rart når vi nu økonomisk ikke har råd til det helt vildt voldsommen at vi så kan sparer på nogle poster.. ved fx. at få det billigere eller gratis..

NÅ smukke quinde... så er der 2 Dage tilbage.... glæder mig rigtig meget til at se dig gå op mod Michael :loveflag:

0

Ses

Nå, søde... Kom du for sent til forældremødet ??? :cheerleader3:

Faktisk skete noget af det mest pinlige... :boohoo: jeg kom troligt derover kl 19..., og opdagede at jeg kom forsent... faktisk startede mødet kl. 17.30 og ikke kl. 19 ( da jeg kom hjem ledte jeg efter invitationen til forældremødet for at tjekke tidspunktet, for den dag vi modtog indkaldelsen skrev jeg tidspunktet i kalenderen med det samme...)

Som du nok kan forstå var jeg ret så meget rundt på gulvet over at jeg er kommet til at skrive en helt andet klokkeslæt ind i kalenderen.....

0

Annonce ♥

Min Første kjoleprøvning..

Min lillesøster kom hjem til os i går, og vi fik lige talt om hvad vi skulle bruge vores fredag på.. Forslaget faldt på at vi da kunne tage ud og prøve kjoler...

Så i dag tog vi til Virum , da jeg har været forvirret over hvad der klær mig bedst så prøvede jeg 4 forskellige slags kjoler.. ( altså med forskelligt snit osv.)

Prøver lige at finde billeder af de 4 kjoler jeg prøvede.. ( måtte ikke taeg billeder... og hun ville ikke fortælle mig hvilket mærke kjolerne var.. så leder lige efter lidt model billeder..

JUHU i morgen er der "kun" 9 måneder til det bliver vores tur..... :thumbsupsmileyanim:

Edited by Malene1207
0

I går var vi ( Jeannette, Pernille § og jeg ) til Mayas bryllup :hug: ... Tak piger for en rigtig hyggelig dag :thumbsupsmileyanim: ,

Og selvfølgelig blev der taget godt med billeder....

de skal dog først lige minimeres før jeg kan få lagt dem ind... , så det vil jeg gøre nu...

0

Annonce ♥

I går var vi ( Jeannette, Pernille § og jeg ) til Mayas bryllup :hug: ... Tak piger for en rigtig hyggelig dag :thumbsupsmileyanim: ,

Og selvfølgelig blev der taget godt med billeder....

de skal dog først lige minimeres før jeg kan få lagt dem ind... , så det vil jeg gøre nu...

Det tager da sin tid at minimere de billeder.....

0

MAYA OG MICHAELS BRYLLUP

fik taget ca. 75 gode billeder.. det er ikke dem alle der bliver lagt ind.. da de vil fylde alt for meget..

Så er alle billederne blevet minimeret...., Undskyld at det tog lidt tid Jeannette.... :thumbsupsmileyanim:

post-33980-1222004055.jpg

Først et billed af Michael (i det lyse sæt) og forloveren

Edited by Malene1207
0