Malene1207

Thomas og Malene

401 posts in this topic

Annonce ♥

Så det sidste billed..., De to små blomster/brudepiger... hvoraf pigen i front er Mayas datter Emilie..., efter dette billed havde jeg ikke mere batteri på kameraet... og måtte lade det op til Jeanette at dokumentere resten..

Det var en ren fornøjelse at få lov til at deltage, tak for en rigtig hyggelig dag piger... :thumbsupsmileyanim: og kæmpe stort tillykke til Maya og Michael :hug:

post-33980-1222064847.jpg

0

Der er en del super gode billeder i blandt - sådan zilla paparazzi :thumbsupsmileyanim::hug::hug:

p.s. i vores kirke må der vist også kun tages billeder ved indgang og udgang, men jeg råber ikke op, hvis Jeannette og dig og evt. andre kommer til at trykke på knappen på kameraet flere gange under vielsen :hug:

0

Annonce ♥

Hej Malene

WOW, hvor er det flotte billeder du har taget... - har lige oplevet mit bryllup igen... - snøft...

Har ikke set dem alle endnu (tror jeg).

Håber jeg kan få dem d. 4 ??? - hvis jeg tager en "pind" med ???

Tak for en hyggelig dag til Maya's Bryllup

- Pernille§: ) & Malene1207

5.jpg

Du ser altså rigtig godt ud på det billede :ilovebryllupsklar:

Også jeg siger tusind tak for at i kiggede forbi - og tak for gaven...

Vi springe videre til den kirkelige handling...

post-33980-1222005513.jpg

Her er det så at præsten holder en lille tale for Michael og Maya... undervejs får hun fortalt om Michaels job som

Disc jokey (hvorfor ikke bare kalde det DJ) og Mayas job som "Airbag gymnastik" træner..... , Vidste ikke at AIRBAG var en sportsgren (det rigtige er Airtreck- staves det sådan?):)

:cheerleader3: Ja, træner i AIRBAG !!!!! "sådan skal du reagere, når airbagen udløses !!!"....... :cheerleader3:

Jeg er træner i Airtrack - springgymnastik på en slags hoppepude.... (nå ja, det erda stadig en pude med luft i !!!!

Min Første kjoleprøvning..

Min lillesøster kom hjem til os i går, og vi fik lige talt om hvad vi skulle bruge vores fredag på.. Forslaget faldt på at vi da kunne tage ud og prøve kjoler...

Så i dag tog vi til Virum , da jeg har været forvirret over hvad der klær mig bedst så prøvede jeg 4 forskellige slags kjoler.. ( altså med forskelligt snit osv.)

Prøver lige at finde billeder af de 4 kjoler jeg prøvede.. ( måtte ikke taeg billeder... og hun ville ikke fortælle mig hvilket mærke kjolerne var.. så leder lige efter lidt model billeder..

:) Ekspedient

Hvordan var det ellers at prøve kjoler, er du blevet lidt klogere på snittet?

Det var fedt at komme ud og prøve lidt forskelligt..., desværre var det som om at da jeg fortalte hende om mit kjole budget..., så var det som om hun opgav og gik over og fandt en selskabskjole i stedet... ( prismæssigt vil jeg helst ikke give over 5-6000 kr....) som sagt fik jeg ikke lov til at tage billeder... så leder stadig efter billeder af de kjoler jeg prøvede...

Jeg er ret sikker på at den kjole jeg ender op med skal være rå og sexet i snittet.., skal bestemt ikke ud i noget prinssessestil...

selve stilen vil være meget som kjolerne fra bla. Linea Raffaelli..... så det bliver en kjole med halterneck ( dermed uden ærmer , selvom det var det jeg ligsom havde som udgangspunkt :cheerleader3: totalt som cathrine også sagde... at den kjole som jeg troede jeg skulle have .. overhoved ikke er den jeg ender med..), så må den gerne være kropsnær ned over hofterne og så gå lidt ud derfra.. farven bliver creme, champagne el. lys brun.... har tænkt mig at gå ud og prøve flere kjole.... mest for sjov for at se om jeg kan komme nærmere på den kjole jeg gerne vil have.. men i sidste ende ender jeg nok med at købe den igennem "køb og salg" der er mange fine kjoler og prisen er det bedste.. :)

Uhh - glæder mig til at se hvad det ender ud med !!!!

0

Annonce ♥

Så fik jeg set de sidste billeder... - hvor er de bare gode....

Tænk, at jeg kan se så godt ud på (nogle) billeder !!!!

Jeg måtte lige hente køkkenrullen... :)

og jeg har bare lyst til at komme hjem til dig NU for at få billederne overført !!!!!!

Det glæder mig at du synes om dem :) der er nogle af dem som jeg synes er rigtig rigtig gode.... og sådan bliver det jo når man har noget smukt at tage billeder af. :cheerleader3: ... , det var ret ærgeligt at jeg løb tør for batt. da vi kom ud fra kriken :)

Du tager bare dit stik med herhjem.. så du kan få dem med hjem.... :ilovebryllupsklar:

Glæder mig til at se dig igen og endnu en gang tak for en rigtig hyggelig og smuk dag...

Hvor har du købt emilies kjole henne??? for den var altså rigtig fin!!!

0

Der er en del super gode billeder i blandt - sådan zilla paparazzi :ilovebryllupsklar::):)

p.s. i vores kirke må der vist også kun tages billeder ved indgang og udgang, men jeg råber ikke op, hvis Jeannette og dig og evt. andre kommer til at trykke på knappen på kameraet flere gange under vielsen :cheerleader3:

det er jo det ., man kan jo komme til at trykke på knappen....

Og så først finde ud af det bag efter at der ikke må tages billeder... :cheerleader3: lidt li´som til i Lørdags.. det var jo først da vi gik ud af kirken at vi så skiltet hvor der stod at der ikke måtte tages billeder i kirken.... , men hvad vil de gøre.... sige at vi ikke må blive gift... der er det jo li´som for sent for deres vedkommende :cheerleader3:

Så jeg skal nok sidde klar..... :):cheerleader3: for du ved der er så meget som man ikke må... :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Må desværre indrømme... :cheerleader3:

At jeg er kørt lidt død i planlægningen...,

Jeg er tilbage på seminariet., og har konstant en ny opgave som skal skrives..,så det er ikke meget tid der går på at kigge herind ..

Men noget har jeg da lavet...En lille opdatering:

*Vi har fundet frem til hvordan invitationen skal se ud ., ( tager billeder når jeg er kommet lidt længere i processen)

*Vi har bestemt os for at lave STD kort som vi sender ud sammen med julekortene...

*Mit stømpebånd er endelig kommet ( det tog også kun små 2 mdr, det gik i total kage inde på ebay)

*Det telt vi skal holder festen i er fundet frem og skal inde for de næste par uger, rejses så vi kan se om der mangler noget...

* Vores have er i gang med en stor forvandlig..., planen er at der skal plantes blomsterløg i november..., så haven kan tage sig rigtig flot ud til sommer... :thumbsupsmileyanim:

* Har været ude til en kjoleprøvning , og har fundet ud af hvilken type det skal være.... Enten Panayotis "Ohio", eller en der minder om..

Det var lidt her fra...., glæder mig til at vi holder Zilla julefrokost....., det bliver total hyggeren....

Edited by Malene1207
0

Annonce ♥

Som tiden dog flyver afsted..

Der er sket mange ting her hjemme.... Det at flytte i hus, er en lidt større kostelig affaire end hvad vi lige havde regnet med...

Dette gør at vi har måtte tage bryllups datoen op til overvejelse, som tingene ser ud nu ser det ikke ud til at vi får råd til at holde brylluppet til sommer, hvis vi vel og mærke vil have vores små finurlige ønsker opfyldt.

Så efter lang tids overvejelse har vi valgt at udskyde brylluppet 1 år... Nu skal vi så lige finde frem til den nye dato.. men regner med at det bliver i juni 2010

Så nu har jeg væsentlig længere tid til at planlægge det hele ( det gælder jo omat se positivt på det!!)

Men det må være det for nu...

Malene

Edited by Malene1207
0

Der er sket mange ting her hjemme.... Det at flytte i hus, er en lidt større kostelig affaire end hvad vi lige havde regnet med...

Dette gør at vi har måtte tage bryllups datoen op til overvejelse, som tingene ser ud nu ser det ikke ud til at vi får råd til at holde brylluppet til sommer, hvis vi vel og mærke vil have vores små finurlige ønsker opfyldt.

Så efter lang tids overvejelse har vi valgt at udskyde brylluppet 1 år... Nu skal vi så lige finde frem til den nye dato.. men regner med at det bliver i juni 2010

Så nu har jeg væsentlig længere tid til at planlægge det hele ( det gælder jo omat se positivt på det!!)

Malene

JAMEN TILLYKKE MED DIN NYE DATO.....

Det kom som en overraskelse... herinde er man jo mere vant til at Zilla'erne rykker den fremad...

Glæder mig til at se dig igen...SNART !!

Knuz Jeannette

0

Annonce ♥

Tusind tak tøser for en super god Zilla julefrokost

Har fået taget en del billeder, de skal dog lige minimeres før jeg kan ligge dem ind ..

Hvor bliver de billeder af ?????

Ups... ligger dem ind i morgen...

Det vil jeg så glæde mig til søde........

0

Malene

JAMEN TILLYKKE MED DIN NYE DATO.....

Det kom som en overraskelse... herinde er man jo mere vant til at Zilla'erne rykker den fremad...

Glæder mig til at se dig igen...SNART !!

Knuz Jeannette

Selvom jeg er lidt trist over det.. så er det samtidig også rart ikke at behøve at bekymrer sig mere over at bryllupskontoen langsomt bliver drænet for penge grundet endnu en regning i forbindelse med huset..

Så ved at vi har rykket det , bliver det ikke noget problem at få sparet pengene sammen.

VI ses snart, måske til den cafe dag som er ved at blive planlagt..

Knus tilbage

Edited by Malene1207
0

Søde Malene, jeg havde slet ikke set din efterhånden ret gamle besked :)

Kan godt forstå jeres beslutning, penge er ikke sådan at spøge med, ihvertfald ikke hvis man ikke har nogle (eller så mange) og så hellere udskyde det lidt og så få det mere som man har ønsket det.

Glæder mig til at se dig igen, der er kun 10 dage til nu :rolleyes:

0

Tusind tak tøser for en super god Zilla julefrokost

Har fået taget en del billeder, de skal dog lige minimeres før jeg kan ligge dem ind ..

Hvor bliver de billeder af ?????

Ups... ligger dem ind i morgen...

Det vil jeg så glæde mig til søde........

De er altså stadigvæk IKKE lagt ind !!!!

0