lii

Jubiiii!

344 posts in this topic

Så er der billeder, tøzer! MASSER!

Min dejlige polske kammerat, Marcin, har altid været glad for at fotografere, og han fulgte mig hele dagen, og fik nogle absolutte præmiefotos!!!!

Derudover venter vi på fotografens fotos, og selvfølgelig dem fra engangskameraerne ;)

Om dagen er der kun at sige, at den var HELT igennem perfekt!!! Alle forventninger blev indfriet, og alt forløb fuldstændig som det skulle - dog ikke efter programmet, men det var kun fordi der var et HAV af indslag, taler og sange! Både HJ og jeg tudede gentagne gange - jeg hulkede faktisk!!! - og vores drenge var med i vores taler med små fede kommentarer, som fik folk til at grine og klappe!

Fotografen havde ALDRIG været med til noget lignende! Han mente, han havde optaget minimum 2½ times video - og det var kun af taler, sange og indslag....

Tiden FLØJ selvfølgelig afsted, og vi fik først hovedretten kl. 21.30 - sent, desværre, men sådan var det bare...

Brudevalsen var et hit, og min far blev meget, meget rørt af min tale og efterfølgende fotomontage. Min far bliver ellers aldrig rørt, og jeg har kun set ham græde, når vi har mistet en hund.... Det var LIDT stort ;)

HJ reagerede fuldstændig, som jeg havde håbet, mens jeg var overrasket over, at jeg ikke selv stortudede til min fotomontage :cheerleader3: Jeg har åbenbart set den for mange gange *griner*

Men her kommer de så:

Det første er fra da jeg ville hente lidt brudeslør til mit hår ved vores blomsterhandler. Jeg måtte IKKE komme ind, for de havde gang i buketten ;)

post-18806-1212353891.jpg

Edited by lii
0

Annonce ♥

Og ja, så giver de næste jo sig selv :cheerleader3:

post-18806-1212356002.jpg

0

Annonce ♥

Her sidder jeg med de bånd fra Tv2' styling, som jeg ville have flettet i for lige at minde HJ om hvordan jeg OGSÅ kunne have set ud ;) og fordi jeg vidste, at jeg ville tage sløret af efter kirken - og så var der jo alligevel noget, der hang ned :cheerleader3:

post-18806-1212356246.jpg

Edited by lii
0

Og Brudesløret (planten) kom i - og jeg var vældig tilfreds! :cheerleader3: fletningen kan godt skimtes her, og var også på den anden side :loveboard:

post-18806-1212356378.jpg

Edited by lii
0

Så skulle jeg i kjolen :loveboard: Den var jo ganske enkel, så der skulle ikke så meget til :)

Make up'en skulle ordnes igen, og selvfølgelig INDEN kjolen kom på ;)

post-18806-1212356522.jpg

Her har vi så lige et glimt af en af de fantastisk populære slimming tubes :cheerleader3:

post-18806-1212356531.jpg

Edited by lii
0

Hep hey, så er den der næsten, og ens mor må jo ikke være brudepige, så det klarede far ;)

post-18806-1212356650.jpg

post-18806-1212356773.jpg

0

Annonce ♥

Og så er det nu, piger, nu kommer hele kjolen. Først et før-billede fra dengang, det var min mors kjole - og derefter af MIN kjole - husk, det er den samme 38 årige "las" *griner*

post-18806-1212356922.jpg

Ja, ja, først lige skoene ;)

post-18806-1212357072.jpg

Edited by lii
0

Og SÅ en tur i haven!

Bemærk rhododendronerne! De blev et gennemgående tema lige pludselig, for vores professionelle fotograf tog floooootte billeder med en rhododendron som baggrund - kommer senere *griner*

Ta daaaaa :)

Er det ikke bare en fantastisk forvandling????? :cheerleader3::loveboard:

post-18806-1212357264.jpg

Tasken er syet af det ene gamle ærme :cheerleader3:

Edited by lii
0

Og her er den i sin helt oprindelige form - min mors kjole for 38 år siden! :):cheerleader3::loveboard:

post-18806-1212357418.jpg

0

Farmand bliver SÅÅÅÅÅ fin ;)

post-18806-1212357578.jpg

Og det gør moar også :cheerleader3:

post-18806-1212357598.jpg

Edited by lii
0

Annonce ♥

Så kom bilen.... Og det var LIGE før, vi skulle afsted. Den lille lukkede familie for sidste gang :cheerleader3:

post-18806-1212357702.jpg

0

Ved I hvad det bedste er lige nu? Det er simpelthen at min mand og min dejlige polske kammerat sidder lige her bag mig og ser/hører "Alien versus Predator" på storskærmen - mens de smager whsikey og brandy og vin, som de begge er vilde med og ævler løøøøs om alt muligt og virker toTALT på bølgelængde!!!

De er begge Løver af stjernetegn, de har mere eller mindre den samme baggrundshistorie omkring familie og bindinger til deres mormødre, og nu snakker de om mikro-makro-økonomi, som HJ er meget optaget af og snakkede med MIG om på vores 1. date - og Marcin har simpelthen studeret dette mikro-makro-fænomen.... Er det ikke for vildt?

Og så er det endda på engelsk.... ;)

0

Og nu kommer der vist nok ikke mere for i aften :cheerleader3:

Eller dvs. jeg skal have tilrettet de næste, for jeg vil ikke bryde ind i de to drenges gooode snak. Jeg NYDER virkelig at sidde her og lytte til dem, så det gør jeg bare lidt mere. Og herregud, vi har fri i morgen, selvom jeg skal køre Marcin til toget kl. 9.

Der kommer mere om lidt ;)

0

Arh, jeg er klar til lidt mere ;)

Så er vi på vej på vej ;) Total feeed slæde! Mercury Park Lane 1959 fra Westcoast American Car Club, Esbjerg - wacc.dk

post-18806-1212359213.jpg

Edited by lii
0

Annonce ♥

Chaufføren var ved at køre os til en forkert kirke, og jeg fik GODT nok stres på, da klokken var 15.43 og jeg skulle være i kirken kl. 15.45!!!!!!

Det var noget af et stunt, og det behagede absolut ikke bruden!!!! :cheerleader3: Men nå... vi kom frem til den rigtige gom, som var meeeeeget nervøs!!!!

post-18806-1212359479.jpg

0

Drengene derimod tog det RET cool ;) :cheerleader3:

post-18806-1212359722.jpg

0

Så kom bedstemor lige på bane ;) :cheerleader3:

post-18806-1212359911.jpg

0

Annonce ♥

Jeg er vild med dette foto!!!

Det er fra kirken, og den er altså flot indvendig!!!

post-18806-1212360036.jpg

0

Tudebrud!!!!!!!!!!!

Jeg startede allerede ude i gangen!!! Min far grinede en del af mig, selvom han selv var ved at knække! Han var SÅ stolt og nervøs og glad og alt muligt, så det var kærkomment for ham at grine lidt af mig! :cheerleader3:

Og jeg tudede hele vejen op af gulvet :cheerleader3: DET havde jeg godt nok ikke forventet!

Flere af gæsterne, bla. min veninde, der her kan skimtes i baggrunden i det blå tøj, tudede også en hel del *griner* Vi har jo ellers været lidt på kant med hinanden, men det har vi fået løst. Og hun var bare ligeså opløst som mig :):):loveboard:

Vi gik ganske, ganske langsomt, og jeg fik smilet gennem mine dumme tårer til rigtig mange af gæsterne! :td:

Det var bare så skønt!

post-18806-1212360108.jpg

Edited by lii
0

Og så skal vi op til alteret!!! Puuuha!

post-18806-1212360748.jpg

Edited by lii
0

Og ja, vi vidste jo godt, at der var en vis risiko for, at vi ville hyle lidt dén dag, så vi gjorde simpelthen grin med det og havde lagt "Tudekiks" ud på de fleste rækker i kirken ;)

Her bliver så tilbudt en pakke :):cheerleader3::loveboard:

Og vi er jo her blevet MAND OG KONE!!!!!! -HAHA-

Må jeg præsentere:

Hr. og fru Rohde Larholm! :cheerleader3::td::)

post-18806-1212361044.jpg

0