lii

Jubiiii!

339 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Taaaaaaak for alle de smuuuuukke ord!!!!!! :cheerleader3:

Jeg har selvfølgelig MANGE flere fotos, og om lidt skal vi ned til fotografen og hente 700 billeder!!!! Det er fuldstændig vildt!

Vi har netop pakket gaver ud efter at have sat Marcin på toget hjem, og vi har simpelthen fået SÅ overvældende mange gaver! Det kan slet ikke beskrives! Vi ønskede os jo ikke noget, så vi har fået masser af gavekort til Musikhuset - dér kommer vi tit - til Wellness, til hotelophold i Tyskland, til den restaurant, hvor vi havde vores 1. date osv osv osv....

Det er HELT vildt! Vi har fået gaver, kontanter og oplevelsesgavekort for i alt ca. kr. 50.000,- og vi kan SLET slet ikke fatte det!

Redigeret af lii
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen, javel så ;)

Var det Hr. og fru Rohde Larholm, vi kom fra?

Ja, det var det. Godt...

Se, vi har også fået fotos fra fotografen - de er ganske rå, og jeg har ikke selv leget med dem. Der var 697 stk, og vi skulle vælge 300 ud, så det har taget hele dagen :thumbsupsmileyanim:

Nu er de dog på plads og brændt på cd osv. lige til at tage med ned og få lavet videre på :cheerleader3:

Men vi kom jo også ud af kirken, og her stod nogle af de børn, vi til daglig arbejder med i espalier! DET var alligevel toTALT fedt og meget overraskende!!!

post-18806-1212435982.jpg

post-18806-1212436038.jpg

0

Del dette indlæg

iiiiiihhhhh..........Har læst i din bryllupsplanlægning flere gange - ja, set dig på TV........tænk man synes helt at man kender dig.

Har ikke selv været "super aktiv" til at kommenter eller give gode råd, og har slet ikke fundet udad hvordan man opretter en tråd (fnis.....havde svært nok ved at få lagt foto ind af min kjole)......nå men det jeg egentlig ville, var at ønske dig og din mand et STORT TILLYKKE med hinanden - og tak for god "underholdning", super at du er så god til at dele dine oplevelser, meninger og råd med andre.

Mange hilsner

Trine :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

iiiiiihhhhh..........Har læst i din bryllupsplanlægning flere gange - ja, set dig på TV........tænk man synes helt at man kender dig.

Har ikke selv været "super aktiv" til at kommenter eller give gode råd, og har slet ikke fundet udad hvordan man opretter en tråd (fnis.....havde svært nok ved at få lagt foto ind af min kjole)......nå men det jeg egentlig ville, var at ønske dig og din mand et STORT TILLYKKE med hinanden - og tak for god "underholdning", super at du er så god til at dele dine oplevelser, meninger og råd med andre.

Mange hilsner

Trine :cheerleader3:

*fnis* Tak :cheerleader3:

Ja, jeg må sige, jeg har været om mig! Både herinde og i medierne *griner* Men det har bare været fantastiske oplevelser!!!!

En tråd oprettes ved at du under bryllupsplanlægning opretter et nyt emne - og så bliver du bare ved med at skrive nye besvarelser dér :cheerleader3: Håber, det virker for dig, så vi kan følge med :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer