lii

Jubiiii!

339 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hmmm 4-5-11 eller 16 synes jeg.

Supersmuk brud er du altså. Den er meget smuk din (mors) kjole, og du stråler jo som en sol. Jeg tror faktisk også at jeg kommer til at tude hele vejen op ad kirkegulvet, men så længe det er af lykke gør det vel ikke så meget. Synes det er en sjov idé at i havde lagt tudekiks i kirken :thumbsupsmileyanim: Dejligt at i begge er følsomme mennesker, det er jo så trist at "tude" alene :thumbsupsmileyanim::griner:-

/Chalotte

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vælge?? NO WAY! Jge tager dem allesammen!! Nej, seriøst: Hvad med at lave en collage af flere billeder?

Jeg ville også tænke, at når der sendes takkekort ud til folk som ikke var med til festen, så vil de (kvinderne) elske at få et detaljebillede af kjole, buket og hår. Så i virkeligheden stemmer jeg nok mest på det traditionelle med jeres to drenge på. -Men som sagt.. En collage i stil med Maikens (Maddy83).

Forresten så blev vores julekort sidste år også en collage af bryllupsbilleder, som jeg gerne ville have brugt..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har flere favoritter men en overstråler dem alle. Billede nr. 5 Det er romantisk, super godt af jer begge og I har en kæmpe dejlig udstråling på billedet.

Billede nr. 3 er rigtig sødt men jeg kan godt lide, at jeres tøj er med og man kan se jeres ansigter.

Billede nr. 10 er også godt, men dit ansigt bliver skjult af sløret, og det er synd

Billede nr. 13 er kinky og sjovt, men måske ikke det billede, alle familier har hængende fremme

Billede nr. 18 er også godt, men dine øjne er lukkede, og det er synd.

Så helt sikkert billede nr. 5

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hmmm 4-5-11 eller 16 synes jeg.

Supersmuk brud er du altså. Den er meget smuk din (mors) kjole, og du stråler jo som en sol. Jeg tror faktisk også at jeg kommer til at tude hele vejen op ad kirkegulvet, men så længe det er af lykke gør det vel ikke så meget. Synes det er en sjov idé at i havde lagt tudekiks i kirken :thumbsupsmileyanim: Dejligt at i begge er følsomme mennesker, det er jo så trist at "tude" alene -HAHA-:tunge:

/Chalotte

Åh ja, vi er følsomme *griner*, så vi kunne ligeså godt lave fis med os selv -HAHA-

Vælge?? NO WAY! Jge tager dem allesammen!! Nej, seriøst: Hvad med at lave en collage af flere billeder?

Jeg ville også tænke, at når der sendes takkekort ud til folk som ikke var med til festen, så vil de (kvinderne) elske at få et detaljebillede af kjole, buket og hår. Så i virkeligheden stemmer jeg nok mest på det traditionelle med jeres to drenge på. -Men som sagt.. En collage i stil med Maikens (Maddy83).

Forresten så blev vores julekort sidste år også en collage af bryllupsbilleder, som jeg gerne ville have brugt..

Det lyder faktisk som en rigtig god ide! Jeg skal lige ind og kigge på Maddy83's og se, hvordan man kan gøre :thumbsupsmileyanim:

Alle er noteret *griner* 5'eren ligger lige nu på 1. pladsen, skarpt efterfulgt af 3, 10 og 11.

Det er FEDT, at I gider hjælpe!!!!! :griner:--HAHA-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her kommer lige et forsinket tillykke!!! med den store dag!

Hvor har du fået gjort din mors kjole moderne.

Min stemmer fordeler sig sådan her (total mgp)

Jeg synes 1, 3, 5, 8 og 18 er rigtig dejlige billeder. 18'eren skal lysnes i skyggerne for, at man kan se dig ordentligt.

Men min favorit er lige som mange andre nr 5!! I ser så søde og lykkelige ud!! :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg stemmer på nr. 5, 11 eller 13.. alt efter hvor fint eller sexede i vil have det.. jeg elsker nr. 13 og har altså gemt som inspiration.. håber det er ok..

Hvor er i bare smukke på alle jeres billeder. Super smukt bryllup. og hvor fint med de børn der laver espalier.. (ja nu kan jeg ikke hsuke hvordan det staves..) dejlige billeder af jer ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes 5, 11 eller 12. Men hælder mest til 5! Jeg kan virkelig godt forstå at fotografen har valgt at lave det billede i STOR format - det er jo helt fantastisk :thumbsupsmileyanim: .

Men hvad med en collage, som allerede er blevet forslået?? Det får vi lavet, for så kan vi vise lidt mere fra dagen...

Men jeg synes alle billederne er dejlige. Godt at se i havde en skøn dag. Og hvor er det sødt at I også havde et blomsterhjerte... nu når I blev lidt halvkongelige nede i Møgeltønder.

Knus

Vivi

Redigeret af princess_sunshine
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hvor har du fået gjort din mors kjole moderne. Tak :thumbsupsmileyanim: Jeg blev MEGET tilfreds!!!

Min stemmer fordeler sig sådan her (total mgp) Muhahahahahahha!!!!

Jeg stemmer på nr. 5, 11 eller 13.. alt efter hvor fint eller sexede i vil have det.. jeg elsker nr. 13 og har altså gemt som inspiration.. håber det er ok..

Selvfølgelig!!!! Det er jeg da bare glad for :griner:-

Hvor er i bare smukke på alle jeres billeder. Super smukt bryllup. og hvor fint med de børn der laver espalier.. (ja nu kan jeg ikke hsuke hvordan det staves..) dejlige billeder af jer ;) Ja, det var helt vildt genialt!! Vi arbejder jo begge med børn -HAHA-

Jeg synes 5, 11 eller 12. Men hælder mest til 5! Jeg kan virkelig godt forstå at fotografen har valgt at lave det billede i STOR format - det er jo helt fantastisk :thumbsupsmileyanim: .

Men hvad med en collage, som allerede er blevet forslået?? Det får vi lavet, for så kan vi vise lidt mere fra dagen...

Men jeg synes alle billederne er dejlige. Godt at se i havde en skøn dag. Og hvor er det sødt at I også havde et blomsterhjerte... nu når I blev lidt halvkongelige nede i Møgeltønder.

*fnis* halvkongelige ;) Det er faktisk en sønderjydsk tradition, og min mand er jo fra Vojens, såååå... selvfølgelig skulle vi stå i et hjerte -HAHA- Hov, blomsterne er faktisk magen til dem, vi fik i Tv2's brudebuket! Så HJ havde også sørget for, at vi fik lidt minder - ligesom jeg havde båndet flagrende i håret -HAHA-

Knus

Vivi

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Se, nu er det sådan med afstemninger, at der gerne skal være en deadline..... ;)

Og jeg tror, jeg vil sige, at den er ved at være nu *griner*

Jeg vil blive MEGET overrasket, hvis det viser sig, at et foto kan slå 5'eren...

Det foto har simpelthen lagt sig i spidsen med 8 points ( mgp ;)), efterfulgt af 11'eren med 4 points og 3'eren med 3 points.

Så vi vælger vist 5'eren *griner* :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Viser dem lige her igen :griner:-

Vinderen af BK's afstemning:

post-18806-1212576826.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa :thumbsupsmileyanim:

Jeg er helt sikkert med på at modtage det fantastiske billede fra stranden, F U C K nogle flotte billeder, men i var jo også fantastisk smukke begge to :thumbsupsmileyanim: . Men også lidt af nogle tudefjæs -HAHA- . René sagde dagen derpå, "hvor var de bare søde som de sad der og var så forelskede -HAHA- , den ene tudede jo mere end den anden" *GG*..

Jeg havde desværre glemt mit kamera i pusletasken, den er jo et fast inventar pt, men havde jo sat den af ved babysitteren :griner:-

-HAHA- Lone

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Supergodt valg af billede - nr. 5 er også min favorit!!! :thumbsupsmileyanim:

Jeg kan altså godt lide din collage :thumbsupsmileyanim:

I er bare så dejlige at se på - I udstråler så meget liv og glæde!

Redigeret af Anjapigen80
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Se, nu er det sådan med afstemninger, at der gerne skal være en deadline..... ;)

Og jeg tror, jeg vil sige, at den er ved at være nu *griner*

Jeg vil blive MEGET overrasket, hvis det viser sig, at et foto kan slå 5'eren...

Det foto har simpelthen lagt sig i spidsen med 8 points ( mgp ;)), efterfulgt af 11'eren med 4 points og 3'eren med 3 points.

Så vi vælger vist 5'eren *griner* :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Viser dem lige her igen -HAHA-

Vinderen af BK's afstemning:

post-18806-1212576826.jpg

FANTASTISK, FANTASTISK, FAAAAANTASTISK BILLEDE. I er virkelig et flot par!

jeg har netop gemt billedet til inspiration til vores eget fotoshot om ikke så længe :griner:-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer