lii

Jubiiii!

339 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jamen det må vi jo hellere gøre så. Altså lægge en hilsen ind.

Allerførst tillykke med brylluppet. Ja, man kan jo se at i havde en god dag; på alle de gode billeder, ja, for de er VIRKELIG gode.

Jeg må nu vente med at se og læse fortsættelsen, for jeg har lige opdaget at kl. er 10 i midnat [ups tiden flyver når man er i godt selskab :thumbsupsmileyanim: ] det er jo arbejdsdag for nogen i morgen -HAHA- . Mon ikke også du skulle se at komme ind til din nye gom? Det er jo jeres første rigtige "lille-kone-aften" i aften -HAHA- Så god nat. :griner:-

Knus Gitte

Hep hey!!!!! Taaaak! Men næh, han sidder nu også stadig oppe - og laver bryllupsfilm!! :thumbsupsmileyanim: Vi hygger faktisk rigtig meget, selvom vi sidder ved hver vores pc *griner*

Jeg kan lige anbefale at gå ind på vores bryllupshjemmeside - der er bl.a. vores taler og lidt video, hvis nogen skulle være interesserede ;)

0

Del dette indlæg

HJ var nu ikke alt for god til det der med at pille hårnåle ud, selvom han ihærdigt forsøgte! Så han blev lige skiftet ud med min mors svigerdatter :thumbsupsmileyanim:

Min dejlige veninde Lone, som jeg har touret meget rundt sammen med, og som vi i sin tid kaldte min "kæreste", da hun kom med til en af min mors fødselsdage, fordi jeg ingen partner havde :thumbsupsmileyanim:

post-18806-1212616738.jpg

0

Del dette indlæg

Da vi kom ind, fik vi et overraskende syn af et overvældende gavebord!!! Vi havde ikke ønsket os noget andet end penge, men bordet bugnede alligevel. Det var virkelig flot!!! Der er SÅ mange mennesker, der har tænkt på os, og vi var bare så rørte! (Tudefjæser igen igen *griner*)

Bemærk lyset igen :thumbsupsmileyanim:

post-18806-1212616868.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mine computer venner, som mest består af drenge/mænd i alderen 25 - 40 år mente også, at vi skulle have en lille gave. Der skulle være noget til os begge, så de havde investeret i en bog om amning og en sexet skolepige-uniform! :thumbsupsmileyanim: Hvad der var ment til hvem, er vi ikke helt enige om *griner*

Men man kan godt se, at HJ siger "UUUUHHHHHH!" til synet af mig i en uniform. Muhahahaha!

Og det ER jo HJ, der er skruk, ikke mig :thumbsupsmileyanim:

post-18806-1212617191.jpg

Redigeret af lii
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det sidste billede, I får i denne omgang, er det klassiske af ringene og buketten :griner:- Lillefingeren SKAL stritte på denne måde, for jeg stryger ham faktisk over hånden samtidig -HAHA-

Håber, I har nydt billederne!!! :thumbsupsmileyanim:

post-18806-1212617374.jpg

Godnat -HAHA-:thumbsupsmileyanim:

Redigeret af lii
0

Del dette indlæg

DEJLIGE BILLEDER :thumbsupsmileyanim::griner:- - håber vores bliver lige så gode -HAHA-

Hep hey, ENDNU en besked!!! Selvfølgelig bliver jeres lige så gode! :thumbsupsmileyanim: Bare det at man har dokumentation og kan gå tilbage og se dem, er vidunderligt!!! Der kommer I bestemt også til! Og vi skal selvfølgelig se dem!!! -HAHA-

0

Del dette indlæg

Det er bare så lækkert at se at HJ knægte er så glade for dig!! Og sikke da de liger deres far begge to. Har lige været inde på jeres hjemmeside og læse talerne (og se din fotomontage igen igen)... Hvordan var reaktionen på fotomontagen??? Og sikke da en smuk og rørende tale han holdt for dig, sad da næsten og fik brug for tudekiks :thumbsupsmileyanim:

/Chalotte

0

Del dette indlæg

Hejsa, ja jeg læser og bare begge dele man kan snart ikke bevæge sig væk fra com så er deer sket noget nyt, og velkommen til manden, dejligt så kan du få lidt fis tror det er godt for dig.

og selvfølgelig skal du da have en baby, bare igang med dig. :thumbsupsmileyanim:

Knuser Helle

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke fede billeder...I har bare fået fanget en masse gode situationer :griner:--HAHA--HAHA-

Og velkommen til HJ - dejligt at se du blander dig!! Selvom jeg godt nok har givet min mand forbud herinde -HAHA-.

Og kan I så skynde Jer at komme igang med mere beretning... Vi venter spændt på fortsættelsen :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Det er bare så lækkert at se at HJ knægte er så glade for dig!! Og sikke da de liger deres far begge to. Har lige været inde på jeres hjemmeside og læse talerne (og se din fotomontage igen igen)... Hvordan var reaktionen på fotomontagen??? Og sikke da en smuk og rørende tale han holdt for dig, sad da næsten og fik brug for tudekiks :thumbsupsmileyanim:

/Chalotte

Åh nej, de drenge kan han ikke løbe fra - heller ikke selvom han ville *griner* Reaktionen på fotomontagen får I at se om lidt... :td: Tudekiksene OG Kleenex'erne var i flittig brug ;) Jeg HULKEDE rent faktisk, da han holdt talen! Han havde indspillet "Have a little faith in me" sammen med en af sine spilleveninder, der har en FANTASTISK stemme, og SÅ blev Kleenex'erne bare kastet over min skulder i flæng!! :tunge:

Hejsa, ja jeg læser og bare begge dele man kan snart ikke bevæge sig væk fra com så er deer sket noget nyt, og velkommen til manden, dejligt så kan du få lidt fis tror det er godt for dig.

og selvfølgelig skal du da have en baby, bare igang med dig. :blink:NEJ, han skal ej!!!! ;)

Knuser Helle

Hvor er det bare de dejligste billeder - man kan virkelig se at I har det godt sammen :thumbsupsmileyanim:

Taaaak :tunge: Og ja, vi har det pisse godt!!!

Sikke fede billeder...I har bare fået fanget en masse gode situationer -HAHA--HAHA-:tunge:

Og velkommen til HJ - dejligt at se du blander dig!! Selvom jeg godt nok har givet min mand forbud herinde :hug:. Det havde HJ også fået efter at kjolebillederne kom på, men NU må han gerne se det hele :blink: Så det gør han *griner*

Og kan I så skynde Jer at komme igang med mere beretning... Vi venter spændt på fortsættelsen :griner:--HAHA-

Redigeret af lii
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi var knapt kommet ned at sidde, før de slog på tallerkenerne. Først troede jeg, der var en, der ville holde tale - men så stemte alle de andre i... :thumbsupsmileyanim:

Så op med os - og der var ikke højt til loftet! Min far var lidt bekymret over, om vi nu også kunne blive stående der ;)

post-18806-1212659120.jpg

0

Del dette indlæg

Første kys - sådan officielt ved bordet altså ;) Bemærk genspejlingen i billedet til venstre - OG sløret, der hænger ved siden af :thumbsupsmileyanim: Tror, jeg skal have leget lidt med dette foto, for at få genspejlingen til at stå tydeligere frem.

post-18806-1212659313.jpg

Redigeret af lii
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer