lii

Jubiiii!

339 indlæg i dette emne

Ja lill. kan du huske hvor ked du var over du ikke være i dette forum mere hahaha har lige læst alle de råd du kommer med som gift kone, men nu skal jeg have hjælp, har hørt man ikke kan have kort haæskæde på til halferneck. og kan ikke finde ud af om jeg skal have sølv eller perler på HJÆLLLLLLLLLLLLLLLP.

Knuser Helle

ps. så reklamere du jo med du kan synge så er det lige jeg spørg jamen så kom lige og syng ved mit bryllup HAHAHA

Hahahaha til hele dit indlæg ;) Ja, jeg bliver godt nok hængende et stykke tid endnu - kan STADIG ikke undvære det *griner*

Se, hvem har da fortalt dig, at man ikke kan have en kort kæde på til halterneck? Ekstra Bladet? BT? Eller måske Se & Hør? ;) Bare lige for at sige, at man ikke skal tro på alt, hvad man hører ;)

Du skal da selvfølgelig prøve det sammen med din kjole!!!! :loveflag: Men det KAN godt være, de har ret, dem, der har sagt det... Måske bliver det for "sammenpresset"? Prøv det ;)

Og hvilken slags smykker skal du ellers have på? Nogen overhovedet? Og hvilken pynt er der på kjolen? Ha, jeg lyder jo helt som en ekspert - og det ER jeg altså ikke *griner* Jeg er bare blevet gift :cheerleader3:

Nej nej nej, jeg kan ikke synge pænt :cheerleader3: Jeg NYDER bare at synge :sm: Men jeg kan spille violin - var det noget? ;) Sådan et par gode falske toner og en lillefingernegl, der får det til at sige PLING! Kunne være smukt, ik? :shooter:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Endnu en gang et stort TILLYKKE..........iiihhh.... en skøn beretning !

fantastisk at du er så god til at dele din dag med alle på Bryllupsklar....super underholdning. :cheerleader3:

Ved godt, at det er skrevet af mange andre, men, flotte, smukke og sjove billeder I har fået taget - godt for jer.

Jeres bryllup minder mig om et bryllup vi var til for 2 år siden, som nogle venner holdte i deres lade - vi var over 100 mennesker og der var vildt gang i den....bruden måttet løftes i seng(høne fuld) tidlig næste morgen :sm:

Glæder mig helt vildt til vores stor dag (er dog en del tid endnu)men er godt i gang med planlægningen, er dog en "lille" prinsesse når det kommer til det mit egent bryllup - også selvom jeg er kommet på den anden side af 30 og har børn. Vi( læs måske mere jeg...hi-hi)) har valgt at holde det på et slot og jeg skal havde den stor kjole på med slæb.......Men vi ønsker også at der kommer godt gang i den som hos jer.

Okay....det her blev altså lige lidt længer en planlagt....ville jo bare ønske tillykke igen :cheerleader3:

Mange sommer hilsner

Trine

Hehehehe, kunne godt lide din sammenligning med hende bruden, der skulle BÆRES i seng *griner* Det skulle jeg altså ikke, hihi :shooter:

Åh, slot!!!! Ja, det var også noget, vi tænkte på - jeg har altid været vild med den tjekkisk/tyske udgave af Askepot "Drei Nüsse für Aschenbrödel", og vi fandt en fan-side til den engang tidligere på året. Dér var fotos af de lokaliteter, filmen var blevet optaget på, bl.a. et slot i Tyskland, tror jeg, og vi legede lidt med tanken om at flytte brylluppet derned... Det sprang vi dog hurtigt fra, eftersom det var blevet lidt svært at få gæsterne derned :loveboard:

Og så var det jo blevet for dyrt for min nærige pengepung *griner*

Krydser fingre for jeres fest - og selvfølgelig bliver den kanon med gang i den osv!!! :loveflag:

0

Del dette indlæg

Og der skulle naturligvis også leges på broen ;)

post-18806-1212610392.jpg

super godt billede af jer og som jeg kan læse ud af jeres tråd, er det vist lige jeres personligheder, der bliver afspejlet der.

Jeps, alt for at få gode og sjove fotos *griner* Nej... vi leger meget :rolleyes:

Så rørte fusserne endelig sandet :heart: Det er jo et helt Skagen Maleri motiv...

post-18806-1212611411.jpg

Skøøønt billede

Taaaak :shooter:

Der gik lidt tid inden HJ fandt ud af, at jeg var kommet et godt stykke foran, og så måtte han jo løbe for at fange mig - igen :blink:

post-18806-1212611592.jpg

Er vild med tungen i munden. Super godt fanget.

Præcis - dejlig mand og dygtig fotograf!!! :cheerleader3:

Tjah, dette er jo bare godt fanget....

post-18806-1212613148.jpg

Hihi, helt perfekt.

Var det mon lidt optakt? ;) :cheerleader3:

Jeg kunne ikke lade være med at synge med -HAHA-

post-32390-1212664618.jpg

Det er et fantastisk billede :sm:

Jeg er helt enig. Virkelig et fantastisk billede.

Tak for din beretning og HJ's besyv med her til sidst. Det har været en fornøjelse at "være med" på jeres storedag og få et indblik i den kærlighed, der LYSER ud af alle jeres billeder sammen med følelsen af hygge og altid plads til sjov.

Kan det virkelig ses så tydeligt? Jeg mener, vi kan jo sagtens selv se det - og vi VAR der jo - men for andre også? DET er alligevel genialt!!! :loveflag: Tak fordi du nævner det :loveboard:

0

Del dette indlæg

Ja lill. kan du huske hvor ked du var over du ikke være i dette forum mere hahaha har lige læst alle de råd du kommer med som gift kone, men nu skal jeg have hjælp, har hørt man ikke kan have kort haæskæde på til halferneck. og kan ikke finde ud af om jeg skal have sølv eller perler på HJÆLLLLLLLLLLLLLLLP.

Knuser Helle

ps. så reklamere du jo med du kan synge så er det lige jeg spørg jamen så kom lige og syng ved mit bryllup HAHAHA

Hahahaha til hele dit indlæg ;) Ja, jeg bliver godt nok hængende et stykke tid endnu - kan STADIG ikke undvære det *griner*

Se, hvem har da fortalt dig, at man ikke kan have en kort kæde på til halterneck? Ekstra Bladet? BT? Eller måske Se & Hør? ;) Bare lige for at sige, at man ikke skal tro på alt, hvad man hører ;)

Du skal da selvfølgelig prøve det sammen med din kjole!!!! :loveflag: Men det KAN godt være, de har ret, dem, der har sagt det... Måske bliver det for "sammenpresset"? Prøv det ;)

Og hvilken slags smykker skal du ellers have på? Nogen overhovedet? Og hvilken pynt er der på kjolen? Ha, jeg lyder jo helt som en ekspert - og det ER jeg altså ikke *griner* Jeg er bare blevet gift :cheerleader3:

Nej nej nej, jeg kan ikke synge pænt :cheerleader3: Jeg NYDER bare at synge :sm: Men jeg kan spille violin - var det noget? ;) Sådan et par gode falske toner og en lillefingernegl, der får det til at sige PLING! Kunne være smukt, ik? :shooter:

ja ja ved godt du er en gift kone troede bare du vidste alt hahaha.

ej fis har du stadig ikke set mit brudekjole nej hvor er det dårligt troede mus havde sagt det til dig da hun jo kommentere det i den rose tråd haha. så knalder jeg lige et ind her.

og husk nu at se bort fra mine mormor arme osv.

Redigeret af Mutti46
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Endnu en gang et stort TILLYKKE..........iiihhh.... en skøn beretning !

fantastisk at du er så god til at dele din dag med alle på Bryllupsklar....super underholdning. :cheerleader3:

Ved godt, at det er skrevet af mange andre, men, flotte, smukke og sjove billeder I har fået taget - godt for jer.

Jeres bryllup minder mig om et bryllup vi var til for 2 år siden, som nogle venner holdte i deres lade - vi var over 100 mennesker og der var vildt gang i den....bruden måttet løftes i seng(høne fuld) tidlig næste morgen :shooter:

Glæder mig helt vildt til vores stor dag (er dog en del tid endnu)men er godt i gang med planlægningen, er dog en "lille" prinsesse når det kommer til det mit egent bryllup - også selvom jeg er kommet på den anden side af 30 og har børn. Vi( læs måske mere jeg...hi-hi)) har valgt at holde det på et slot og jeg skal havde den stor kjole på med slæb.......Men vi ønsker også at der kommer godt gang i den som hos jer.

Okay....det her blev altså lige lidt længer en planlagt....ville jo bare ønske tillykke igen :rolleyes:

Mange sommer hilsner

Trine

Hehehehe, kunne godt lide din sammenligning med hende bruden, der skulle BÆRES i seng *griner* Det skulle jeg altså ikke, hihi :cheerleader3:

Åh, slot!!!! Ja, det var også noget, vi tænkte på - jeg har altid været vild med den tjekkisk/tyske udgave af Askepot "Drei Nüsse für Aschenbrödel", og vi fandt en fan-side til den engang tidligere på året. Dér var fotos af de lokaliteter, filmen var blevet optaget på, bl.a. et slot i Tyskland, tror jeg, og vi legede lidt med tanken om at flytte brylluppet derned... Det sprang vi dog hurtigt fra, eftersom det var blevet lidt svært at få gæsterne derned :heart:

Og så var det jo blevet for dyrt for min nærige pengepung *griner*

Krydser fingre for jeres fest - og selvfølgelig bliver den kanon med gang i den osv!!! :loveflag:

Okay, måske var det ikke lige det der med at bruden skulle bæres i seng jeg ville fremhæve mest ved vores venners sjove bryllup (ti-hi).......men mere den stemning af at ikke alt behøver at være så "pefekt", men mere afslappet og sjovt(er nemlig ikke altid selv god til dette).

Det der link du har sat ved - VILDT !!!! Vi "nøges" med Dronninglund-slot i nordjylland, super smuk og meget hyggeligt........og så kan jeg være prinsesse for en dag !

Ville egentlig også sig :sm: for dine/jeres FLOTTE takke-kort som du fik designet.......SÅ GODT !

Vi har bestilt en rimelig stor fotopakke hos fotografen hvor disse er incl. i prisen(kan godt høre at jeg er luksus-brud ik ´!!! :loveboard: ).

Nå men god weekend i det flotte vejr............

Trine

0

Del dette indlæg

Okay, måske var det ikke lige det der med at bruden skulle bæres i seng jeg ville fremhæve mest ved vores venners sjove bryllup (ti-hi).......men mere den stemning af at ikke alt behøver at være så "pefekt", men mere afslappet og sjovt(er nemlig ikke altid selv god til dette).

Det der link du har sat ved - VILDT !!!! Vi "nøges" med Dronninglund-slot i nordjylland, super smuk og meget hyggeligt........og så kan jeg være prinsesse for en dag !

Ville egentlig også sig :cheerleader3: for dine/jeres FLOTTE takke-kort som du fik designet.......SÅ GODT !

Vi har bestilt en rimelig stor fotopakke hos fotografen hvor disse er incl. i prisen(kan godt høre at jeg er luksus-brud ik ´!!! :loveflag: ).

Nå men god weekend i det flotte vejr............

Trine

Jeg ved godt, det ikke var helt det, du ville fremhæve ;) Og ja, man skal sg.. være luksusbrud!!! Det syntes jeg nu også, jeg selv var - med visse hensyn til min kære pengepung *griner*

Følte mig bare SÅ godt tilpas :sm: Og DET var det vigtigste for mig :shooter: Og alt VAR perfekt - jaja, måske ikke efter alle traditioner osv, men efter dem, vi selv ønskede :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

SKØN beretning!!!!!

Hvor er det skægt og også bevægende at få lov til NÆSTEN at være med på jeres smukke dag.

Jeg kan slet ikke sige noget, de andre ikke har sagt.... jeg glæder mig bare vildt til om 14 dage! :cheerleader3:

Nå ja, så har jeg et trick til dig vedr Helle-Mutti (undskyld, Helle): klik dig ind på hendes profil og se under hendes emner.... så er der et foto lige dér...! :loveflag:

Knus, Dorte.

0

Del dette indlæg

Hejsa liselotte og HJ.

Jeg har nu læst bertning, set ejer i avisen osv - i er jo blevet celebreties her i byen :cheerleader3: Jeg kunne ogaå virkelig føle den fede sjove stemning der var ved bryllupppet gennem de fine billeder - og synes jeg meget præcist kunne udnævne stedet i vognsbølparken lige ved restauranten og den lille dam ved siden af - har jeg ret? :-)

Og herudover er jeg nu inspireret til at skrive min egen beretning - problemet er dog at jeg nurde skrive på specialet - men bryllupsklar er klart sjovere end lektier, også efter brylluppet.

Fantastisk sjove og flotte billeder.

Alt godt fremover - og tillykke med det hele.

Louise

0

Del dette indlæg

SKØN beretning!!!!!

Hvor er det skægt og også bevægende at få lov til NÆSTEN at være med på jeres smukke dag.

Jeg kan slet ikke sige noget, de andre ikke har sagt.... jeg glæder mig bare vildt til om 14 dage! :loveboard:

Nå ja, så har jeg et trick til dig vedr Helle-Mutti (undskyld, Helle): klik dig ind på hendes profil og se under hendes emner.... så er der et foto lige dér...! :rolleyes:

Knus, Dorte.

Det trick brugte jeg så lige!!! Tak for det :cheerleader3: Og ja, du kan roligt glæde dig til om dine 14 dage!!! Jeg oplevede det gerne igen og igen og igen og igen :heart: - Godt, vi har det på video :loveflag:

Hejsa liselotte og HJ.

Jeg har nu læst bertning, set ejer i avisen osv - i er jo blevet celebreties her i byen :sm: Jeg kunne ogaå virkelig føle den fede sjove stemning der var ved bryllupppet gennem de fine billeder - og synes jeg meget præcist kunne udnævne stedet i vognsbølparken lige ved restauranten og den lille dam ved siden af - har jeg ret? :-)

Yeeees, absolut :shooter: Og vi mødte også et andet par derude.... Tror dog ikke, hun har været på BK - FY! :blink:

Og herudover er jeg nu inspireret til at skrive min egen beretning - problemet er dog at jeg nurde skrive på specialet - men bryllupsklar er klart sjovere end lektier, også efter brylluppet.

Ja, der er SÅ meget, man "burde"... men selvfølgelig.... det ER jo et speciale -HAHA- Og jeg kan jo se andetsteds, at du ER gået igang ;)

Fantastisk sjove og flotte billeder.

Alt godt fremover - og tillykke med det hele.

Tak og selvfølgelig i lige måde :cheerleader3:

Louise

Redigeret af lii
0

Del dette indlæg

*fnis*

Nu skal I bare lige høre det sjoveste: Vi har jo talerne, indslagene og sangene på video, og den kører lige nu i baggrunden for 2 gang, 1. gang var igår - HJ sidder og "æder" den, og min tale har lige været igang - og hvad skete der? Kan I mon gætte det?

Jeps.... der kom en HEL del tårer frem i hans øjne *griner* Så jeg har godt nok fået sagt noget, der ramte HÅRDT!!! :cheerleader3::loveflag::sm:

Vi tager lige et billede fra dagen - som altså også gælder for idag :shooter:

post-18806-1212874509.jpg

Vi nævner ikke noget om de tårer, der viste sig ved MIG, da vi så HANS tale igår ;)

Redigeret af lii
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

DORTE vi er ikke veninder mere haha troede da de var væk.

i rotter jer for me´get sammen .

Helle - undskyld liselotte for at fylde din tråd - du havde da ikke regnet med, at du kunne stay incognito? :loveflag:

Du har jo absolut intet at skamme dig over!!!! :cheerleader3:

Dorte.

Nå han er da sød, dejligt med en der viser følser.

Helle

0

Del dette indlæg

Hjertelig tillykke... Dejligt at vi måtte være med på sidelinien. Fantastisk beretning! I ser så lykkelige ud, så det er en lyst!

Jeg har nuppet lidt billeder som inspiration til mine fotografer - og jeg vil bare lige sige, at jeg også ville stemme på nummer 1, 3 og 5... Så godt valg! :cheerleader3:

Knus fra Cathen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

WAU WAU WAU!!! sikke dog en fantastisk beretning!! I er simpelthen for skønne i to!! altså aner jo ikke hvem i er, men i brænder simpelthen sådan igennem på billederne, at i lige er blevet mine nye bedste venner!! (bliver helt ked, at du alligevel ikke fik brug for serverings-hjælp, tror jeg er gået glip af årets fest :))

Ej spøg til side!! I ser bare så forbandet lykkelige ud, at man bliver helt misundelig!!!

Rigtig stort Tillykke herfra, må i få en masse dejlige år sammen!!

Knus Gitte

0

Del dette indlæg

Hjertelig tillykke... Dejligt at vi måtte være med på sidelinien. Fantastisk beretning! I ser så lykkelige ud, så det er en lyst!

Jeg har nuppet lidt billeder som inspiration til mine fotografer - og jeg vil bare lige sige, at jeg også ville stemme på nummer 1, 3 og 5... Så godt valg! :)

Knus fra Cathen

Iiih, tak :cheerleader3: Ja, vi kunne bare ikke vælge, så det blev til en collage *griner*

lÆKKER LÆKKER BERETNING WOW......

ET DRØMMEBRYLLUP... HAR I IKKE EN VIDEO AF DANSEN..... WEEEE DET GAD JEG NEMLIG GODT AT SE...

STORT TILLYKKE FRA MIG

KNUS

Jo, vi HAR den på video.... Men vi kan ikke finde ud af at konvertere den, så den kan bruges på pc'en... :cheerleader3: Men vi arbejder på sagen!!! :(

WAU WAU WAU!!! sikke dog en fantastisk beretning!! I er simpelthen for skønne i to!! altså aner jo ikke hvem i er, men i brænder simpelthen sådan igennem på billederne, at i lige er blevet mine nye bedste venner!! (bliver helt ked, at du alligevel ikke fik brug for serverings-hjælp, tror jeg er gået glip af årets fest :cheerleader3:)

Ej spøg til side!! I ser bare så forbandet lykkelige ud, at man bliver helt misundelig!!!

Rigtig stort Tillykke herfra, må i få en masse dejlige år sammen!!

Knus Gitte

Ååååååh altså!!!! Sikken sød besked!!!! :cheerleader3: Bliver helt kulret *griner* :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

5. (Dette er det foto, fotografen har hængt op :) )

post-18806-1212526923.jpg

Det her billede er da simpelthen bare så lækkert. Sikke et lys og det ser så ægte ud... fantastisk beretning, og jeg vil lige give mit besyv med. Hvor er du bare smuk. Du stråler jo fuldstændig uhæmmet.... så ægte og så smittende. Jeg kan efter din beretning slet ikke vente til det bliver min tur om 11 dage.

Der hvor du bliver så rørt af din mands tale, hold da op.... jeg kneb selv en tåre da jeg så dine billeder... helt vildt. Jeg er helt overbevist om at jeg kommer til at sidde på samme måde

Tak for en fantastisk beretning og sikke mange flotte fotos. Held og lykke fremover din lykkelige kvinde....

knus herfra

Pernille

0

Del dette indlæg

HJ var nu ikke alt for god til det der med at pille hårnåle ud, selvom han ihærdigt forsøgte! Så han blev lige skiftet ud med min mors svigerdatter :cheerleader3:

Min dejlige veninde Lone, som jeg har touret meget rundt sammen med, og som vi i sin tid kaldte min "kæreste", da hun kom med til en af min mors fødselsdage, fordi jeg ingen partner havde :cheerleader3:

post-18806-1212616738.jpg

Heyy, det er jo mig :(

OG ihhhhhh hvor jeg glæder mig til du indfinder dig på www.babyklar.dk og ikke kun for at hylde mig :)

:cheerleader3: Lone

0

Del dette indlæg

Det her billede er da simpelthen bare så lækkert. Sikke et lys og det ser så ægte ud... fantastisk beretning, og jeg vil lige give mit besyv med. Hvor er du bare smuk. Du stråler jo fuldstændig uhæmmet.... så ægte og så smittende. Jeg kan efter din beretning slet ikke vente til det bliver min tur om 11 dage.

Der hvor du bliver så rørt af din mands tale, hold da op.... jeg kneb selv en tåre da jeg så dine billeder... helt vildt. Jeg er helt overbevist om at jeg kommer til at sidde på samme måde

Tak for en fantastisk beretning og sikke mange flotte fotos. Held og lykke fremover din lykkelige kvinde....

knus herfra

Pernille

Tak, tak, taaaaaaak *griner* :) Og i lige måde, når du når dertil! Glæder mig til at se JERES fotos! :cheerleader3:

HJ var nu ikke alt for god til det der med at pille hårnåle ud, selvom han ihærdigt forsøgte! Så han blev lige skiftet ud med min mors svigerdatter :cheerleader3:

Min dejlige veninde Lone, som jeg har touret meget rundt sammen med, og som vi i sin tid kaldte min "kæreste", da hun kom med til en af min mors fødselsdage, fordi jeg ingen partner havde :cheerleader3:

post-18806-1212616738.jpg

Heyy, det er jo mig :cheerleader3:

OG ihhhhhh hvor jeg glæder mig til du indfinder dig på www.babyklar.dk og ikke kun for at hylde mig :(

:cheerleader3: Lone

Årgh!!! I bliver jo VED!!! *griner* Nej, Lone!!! Jeg kommer IKKE på babyklar.dk!!!!! HRMF! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Nej, det tror jeg ikke, vi har prøvet :thumbsupsmileyanim: Det er manden, der får det konverteret, så det ved jeg faktisk ikke. Jeg laver det bare smart bagefter *griner*

Men nu er der video inde på youtube - igen igen :cheerleader3:

Det er det klip fra Tv2, hvor de filmede hjemme hos os inden stylingen - her spiller vi faktisk selv violin og klaver - man kan høre melodien, hvis man lytter godt efter ;) og bagefter kommer en sang, vi selv sang ind på polterabenden med et potpourri af fotos fra vores bryllup :cheerleader3:

Fistel-stemmen til ALLER sidst er fordi jeg blev HELT vildt overrasket over at se ham til polterabenden, hvor han pludselig stod ved siden af mig og havde sunget! Jeg troede, de bare havde spillet hans stemme ind først, og så var han taget afsted igen :cheerleader3:

Her kommer linket :cheerleader3:

Synger vi ikke bare HELT fantastisk? *griner for vildt* :ilovebryllupsklar: (Tonelejet er ALT for højt!) Men pyt, det var sjovt!

Redigeret af lii
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer