lii

Jubiiii!

344 posts in this topic

Og så dansede vi da bare selv, gjorde vi! Nå!

post-18806-1212677911.jpg

post-18806-1212677946.jpg

0

Annonce ♥

Lige lidt kagespisning

post-18806-1212678051.jpg

Og så ville mine forældre da også godt med på dansegulvet ;)

post-18806-1212678026.jpg

0

Efterhånden gik "de gamle hjem" og vi rykkede ind i festsalen igen - denne gang til fællessang. Det er noget, vi er helt vilde med, og når der så ER musikere til stede, ja, så kører det jo bare derudaf!

post-18806-1212678222.jpg

post-18806-1212678238.jpg

post-18806-1212678299.jpg

0

Jeg lyttede godt og grundigt!!! Min mand synger knaldgodt kor, og Gert (forsangeren i Octavia) har OGSÅ en kanon stemme!!!

post-18806-1212678369.jpg

Og så ville jeg bare gerne over til min mand, så jeg kravlede over "hegnet" :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim:

post-18806-1212678561.jpg

0

Annonce ♥

Vi lader dette foto stå som det sidste fra festen! :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

post-18806-1212678655.jpg

Tak fordi I kiggede med! Håber, der har været lidt inspiration at hente :cheerleader3:

Dette her med at lave en bryllupshistorie er i øvrigt en fantastisk fed måde at fordøje sit bryllup på! Glæd jer, piger, I får nogle fantastiske dage!!!!

Edited by lii
0

Tusind tak for en fantastisk beretning :thumbsupsmileyanim: Jeg har både grinet og været rørt og haft det som om jeg selv var tilstede.

Et kæmpe stort tillykke med brylluppet til jer begge :thumbsupsmileyanim:

0

Åh, hvor er du sød! Jamen så TAK for deltagelsen ved vores bryllup! *griner* :thumbsupsmileyanim:

0

Hvor er det super at du kunne bruge din mors kjole, den er blevet rigtig flot. Jeg ville gerne selv have haft den mulighed men desværre farvede min mor sin kjole brun og senere er den smidt ud...ævæv...

Jeg synes i ser ud til ar morrer jeg rigtig meget på billederne og det er jo også det vigtigste at man har det sjovt. :-)

0

Annonce ♥

Hvor er det super at du kunne bruge din mors kjole, den er blevet rigtig flot. Jeg ville gerne selv have haft den mulighed men desværre farvede min mor sin kjole brun og senere er den smidt ud...ævæv...

Jeg synes i ser ud til ar morrer jeg rigtig meget på billederne og det er jo også det vigtigste at man har det sjovt. :-)

Ja, det var faktisk en rigtig fed mulighed med kjolen, og der fandtes aldrig nogle alternativer til netop dén kjole for mig :thumbsupsmileyanim:

Og ja, vi havde det kanon sjovt! Det var så skønt, at vores gæster havde tænkt så meget på os med de mange indslag! :thumbsupsmileyanim:

0

1000 tak for en skøn beretning, man føler jo selv man var med som en flue på væggen :thumbsupsmileyanim: . I ønskes alt mulig held og lykke i livet som ægtefolk

0

:cheerleader3: & :balloon: Sådan sidder jeg her lige nu :cheerleader3:

ALTSÅ LISELOTTE

Det er virkelig :cheerleader3: DRØMME BRYLLUPPET :cheerleader3: , sikke smuk du dog er!

Og sikke en perfekt dag, med masser af latter og smil gennem tårene.

Og er du sviller I har så mange SUPER SMUKKE OG GODE BILLEDER

(Jeg er sørme helt misundelig nu)

:thumbsupsmileyanim: Den bedste og smukkeste bryllupsberetning jeg endnu har været igennem :thumbsupsmileyanim:

Så personlig, og kan sagtens "genkende" dig.

Og jeg skulle sige fra Simon

:balloons: TILLYKKE og du fandt en MAND der både VIL&KAN :carrot: danse ;) :balloon:

HJERTELIG TILLYKKE FRU

:cheerleader3: I ser så dejlige og nyforelsket ud :cheerleader3:

Sikke et arbejde du osse har været igennem, for at dele alt dette med OS, men TAK TAK TAK

OG ØV KUN 15 SMILEYS

Kig fordi, hvis du kommer på babyklar ;) :balloons:

Edited by qm31
0

TAAAAAAK!!!

Marianne, hvor er du bare sød! Men det ved jeg jo godt ;)

Og ja, vi betalte altså også for de billeder!!! Men de har bestemt været det værd!!

Og nej!!! Jeg kommer IKKE på babyklar.dk!!!!!!!!!!!!! Kun for at hylde min veninde, der fødte for et par måneder siden :thumbsupsmileyanim:

Det var så egentlig også hendes skyld, at jeg kom herind i sin tid *griner* så hvem ved... ;)

Edited by lii
0

Annonce ♥

1000 tak for en skøn beretning, man føler jo selv man var med som en flue på væggen :thumbsupsmileyanim: . I ønskes alt mulig held og lykke i livet som ægtefolk

Tusind tak for de søde ord!!! :thumbsupsmileyanim:

0

Tak for talen!

post-18806-1212661315.jpg

åårrhh altså nu tuder jeg sgu næsten osse...

hold da helt op et fantastisk bryllup :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Den beretning er jo lige som at være der.... helt fantastiske billeder Selv ronnie sidder her og "hepper" med :cheerleader3:

Edited by joro
0

Tak for talen!

post-18806-1212661315.jpg

åårrhh altså nu tuder jeg sgu næsten osse...

hold da helt op et fantastisk bryllup :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Den beretning er jo lige som at være der.... helt fantastiske billeder Selv ronnie sidder her og "hepper" med :cheerleader3:

*griner* Ja, og det bliver værre til jeres eget bryllup! *griner igen* Hils :balloons:

0

Nu er jeg kommet igennem din skønne beretning... har da både haft tårer og smil fremme... skønt! tak fordi jeg måtte "være med" til jeres fest!

/Chalotte

0

Annonce ♥

fed fest lige som at være der selv du er gor til at fortælle da jeg så hvor meget du græd fik jeg sgu også tåre, i er bare så søde sammen Held og lykke med jeres liv.

:thumbsupsmileyanim: knus Helle

0

ÅHH sidder og tænker tilbage på vores eget helt fantastiske bryllup, man er jo bare så glad, så lykkeligt og vil kysse sin nye mand hele tiden -

Sikke en fantastisk og dejlig dag I havde - må I lykkeligt leve sammen altid!!!

0

Åååhhh, tak tak tak!!!!

Tak fordi I gad kigge med!!! :thumbsupsmileyanim: Det blev jo en lidt lang beretning - svært at sortere fotos fra, men det kender I jo ;)

0

Så fik jeg det sidste af din beretning med også... Hold fast hvor er den bare SKØN og den oser bare af kærlighed og hygge!! Virkelig dejligt at læse med...

Er SÅ vild med billedet af HJ i bi-kostume - det må godtnok have taget kegler...

Og brudevalsen... Skal den ikke lægges op på jeres hjemmeside? (hvis I har den i filmet udgave)...

endnu en gang: TILLYKKE!!!

0

Annonce ♥

Så kom jeg igennem jeres fantastiske beretning :thumbsupsmileyanim:

Det har været en lang dejlig tur med smil, grin og tårer.... Jeg føler jeg har været med til jeres skønne fest!!

Knus

0

Så fik jeg det sidste af din beretning med også... Hold fast hvor er den bare SKØN og den oser bare af kærlighed og hygge!! Virkelig dejligt at læse med...

Er SÅ vild med billedet af HJ i bi-kostume - det må godtnok have taget kegler...

Og brudevalsen... Skal den ikke lægges op på jeres hjemmeside? (hvis I har den i filmet udgave)...

endnu en gang: TILLYKKE!!!

Jo, jeg skal netop til at gennemse videoen fra fotografen, og så må vi se, om det virker :cheerleader3: Og ja, bi-rollen *fnis* var fantastisk!

Så kom jeg igennem jeres fantastiske beretning :thumbsupsmileyanim:

Det har været en lang dejlig tur med smil, grin og tårer.... Jeg føler jeg har været med til jeres skønne fest!!

Knus

TAK :thumbsupsmileyanim: og tak for deltagelsen ;)

0

Så fik jeg også læst heeeeeeeele din skønne og dejlige beretning :thumbsupsmileyanim: Det er bare så vidunderlig læsning!

I er altså bare så søde, livlige og festlige at se på - altså på den rigtig gode måde!

...og hvilke flotte billeder på stranden - det er altså ret fantastiske... :thumbsupsmileyanim: De må virkelig være ALLE pengene værd!!!

Jeg håber, at I får et rigtigt dejligt og oplevelsesrigt ægteskab, men mon ikke at det også bliver det - men den udstråling I har, så kan det kun blive det! :cheerleader3:

0

Så fik jeg også læst heeeeeeeele din skønne og dejlige beretning :thumbsupsmileyanim: Det er bare så vidunderlig læsning!

I er altså bare så søde, livlige og festlige at se på - altså på den rigtig gode måde!

...og hvilke flotte billeder på stranden - det er altså ret fantastiske... :thumbsupsmileyanim: De må virkelig være ALLE pengene værd!!!

Jeg håber, at I får et rigtigt dejligt og oplevelsesrigt ægteskab, men mon ikke at det også bliver det - men den udstråling I har, så kan det kun blive det! :cheerleader3:

Nøøøj, hvor var det søde ord!!! Tak for det!!

0

Hey: Gør jer selv den store tjeneste at få optaget jeres sange, taler og indslag på video!!! Jeg LOVER jer, at det er GULD værd!!!

Vi har lige fået det fra fotografen, og det er bare SÅ godt!!!

0