lii

Jubiiii!

339 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Det gik videre til næste foto-stop - ha, det minder om Photo Shop.... tør (ligesom ASTI!!!), ja, det ved jeg godt... :thumbsupsmileyanim:

Stranden :thumbsupsmileyanim: Vi ville egentlig have været ud og lege UDE i vandet, men det var lavvande, så vi skulle have gået en lille kilometer for at komme ud til vandkanten.... Sådan er det med Vadehavet ;)

post-18806-1212611006.jpg

Redigeret af lii
0

Del dette indlæg

På vej fra diget og ned til der, hvor vandet PLEJER at være (...) stod der en tom klapvogn... Barnet og moderen eller faderen (vi kunne ikke helt se, om det var en han eller hun.. der var jo modlys ;) ) sad på stranden, og vi spurgte pænt om lov til at lege med den.

Billedet her kalder vi "Og det blev en buket" :thumbsupsmileyanim:

post-18806-1212611246.jpg

Redigeret af lii
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hey tøzer, noget af det, I skal glæde jer til efter brylluppet er, at når man lægger fotos ind, så er der en hel masse, der følger med i det, man laver! Det er helt fantastisk! Lige nu kan jeg se, at der er 11, der læser dette forum!!! Det er helt vildt! :thumbsupsmileyanim:

I må gerne lægge hilsener - jeg har jo ikke mere travlt med at lægge fotos ind end at jeg fint kan svare jer ;)

Men jeg fortsætter :thumbsupsmileyanim: For vi skulle jo fotograferes i hjertet, som svigermor og min svigerinde havde taget med fra kirken :griner:-

post-18806-1212615613.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen det må vi jo hellere gøre så. Altså lægge en hilsen ind.

Allerførst tillykke med brylluppet. Ja, man kan jo se at i havde en god dag; på alle de gode billeder, ja, for de er VIRKELIG gode.

Jeg må nu vente med at se og læse fortsættelsen, for jeg har lige opdaget at kl. er 10 i midnat [ups tiden flyver når man er i godt selskab :thumbsupsmileyanim: ] det er jo arbejdsdag for nogen i morgen :griner:- . Mon ikke også du skulle se at komme ind til din nye gom? Det er jo jeres første rigtige "lille-kone-aften" i aften -HAHA- Så god nat. :thumbsupsmileyanim:

Knus Gitte

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer