lii

Jubiiii!

339 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Puhhhh! Er I klar over, hvor mange billeder, vi har fået!!!! Det er helt vildt!!

Jeg vil gerne linke til vores hjemmeside, hvor HJ har lagt alle fotos fra fotografen ind, så hvis I gider se 800 fotos igennem, kan det gøres her :cheerleader3: (fotografens) og her (Marcins)

De er AAAAALT for store til at jeg har lyst til at gøre dem mindre - håber, I forstår ;)

Og så skal jeg lige nævne, at fotografen har printet os ud i KÆMPE størrelse og hængt os i vinduet i sin butik inde i Esbjergs gågade :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Puhhhh! Er I klar over, hvor mange billeder, vi har fået!!!! Det er helt vildt!!

Jeg vil gerne linke til vores hjemmeside, hvor HJ har lagt alle fotos fra fotografen ind, så hvis I gider se 800 fotos igennem, kan det gøres her :cheerleader3: (fotografens) og her (Marcins)

De er AAAAALT for store til at jeg har lyst til at gøre dem mindre - håber, I forstår ;)

Og så skal jeg lige nævne, at fotografen har printet os ud i KÆMPE størrelse og hængt os i vinduet i sin butik inde i Esbjergs gågade :thumbsupsmileyanim:

Det skal jeg da lige ind og se når jeg skal ned i gågaden i løbet af ugen :cheerleader3::cheerleader3:

er i øvrigt ret vild med dette billede af jer :

post-30921-1212524365.jpg

Redigeret af AnnWP
0

Del dette indlæg

På et tidspunkt skal vi bruge jeres hjælp til at vælge et foto, som skal bruges til takkekort! Vi kan ikke selv vælge et, så vi håber godt nok på jeres hjælp. I får lidt at vælge mellem :thumbsupsmileyanim: Der kommer 18 stk i alt..... HJÆÆÆÆLP!!! ;)

1.

post-18806-1212526493.jpg

Redigeret af lii
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer