lii

Jubiiii!

339 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Hahaha :ilovebryllupsklar: I er så søde!!!

Ja, vi havde det fantastisk sjovt under indspilningerne! OGSÅ dér ;) Men det har vi generelt :cheerleader3: Vi leger meget :thumbsupsmileyanim:

Og mht mit grin.... tjah, det afskrækker altså mange, men nogen stemmer i med det samme, når jeg griner, fordi det lyder ret vildt, højt og længe ;) På videoen her, er jeg HELT oppe i gear, fordi jeg blev SÅ overrasket :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

HAHA DU ER HYRET :thumbsupsmileyanim:

men for satan liselotte et dejligt grin du har jeg må sige jeg bliver helt vild glad når jeg hører du griner og nu har jeg hørt det nogle gange idag dag jeg skulle vise mine unger det. kan da virkelig godt forstå HJ faldt for dig.

Helle

Ha ha hvor er du sød er det så nu jeg skal skrive når du skriver så sødt og smukt om hende,

så kan jeg også :cheerleader3: godt forstå hun faldt for dig.

:cheerleader3: Helle

Hej Helle

Ja Liselotte har det smukkeste grin, smil og en udstråling indvendig og udvendig, som jeg meget ydmygt faldt pladask for, og som fortsat gør mig lykkeligere, og lykkeligere :ilovebryllupsklar:

Med eftertanke

Hans Jørgen B. (stolt) Rohde Larholm

Redigeret af Mutti46
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er I altså bare gode !!!!! og KANON flot video I har fået lavet :bestwishes::thumbsupsmileyanim: Jeg arbejder med fotomontagen men mangler stadig at få klippet det fra tv2 .... satser på sønnikken får tid til at hjælpe på et tidspunkt ;-)

Det er utrolig spændende at lege med den fotomontage, og jeg stjæler alle de ideer jeg finder rundt omkring :thumbsupsmileyanim: og ideer har jeg nok af :-) det er bare sværere at føre dem ud i livet *GG*

Redigeret af dorkim
0

Del dette indlæg

Nej, det tror jeg ikke, vi har prøvet :bestwishes: Det er manden, der får det konverteret, så det ved jeg faktisk ikke. Jeg laver det bare smart bagefter *griner*

Men nu er der video inde på youtube - igen igen :blush:

Det er det klip fra Tv2, hvor de filmede hjemme hos os inden stylingen - her spiller vi faktisk selv violin og klaver - man kan høre melodien, hvis man lytter godt efter ;) og bagefter kommer en sang, vi selv sang ind på polterabenden med et potpourri af fotos fra vores bryllup :)

Fistel-stemmen til ALLER sidst er fordi jeg blev HELT vildt overrasket over at se ham til polterabenden, hvor han pludselig stod ved siden af mig og havde sunget! Jeg troede, de bare havde spillet hans stemme ind først, og så var han taget afsted igen :)

Her kommer linket :)

Synger vi ikke bare HELT fantastisk? *griner for vildt* :o (Tonelejet er ALT for højt!) Men pyt, det var sjovt!

EEeeeejjjj hvor fedt :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Jeg syntes, at det lyder sk... godt :blink: - det er en ret svær sang - men i klarer det nu rigtig godt :blink:

Og jeg er også helt vild med slutningen, hvor i mødes og griner.... - fedt :toot:

0

Del dette indlæg

Hvor er I altså bare gode !!!!! og KANON flot video I har fået lavet :bestwishes::thumbsupsmileyanim: Jeg arbejder med fotomontagen men mangler stadig at få klippet det fra tv2 .... satser på sønnikken får tid til at hjælpe på et tidspunkt ;-)

Det er utrolig spændende at lege med den fotomontage, og jeg stjæler alle de ideer jeg finder rundt omkring :thumbsupsmileyanim: og ideer har jeg nok af :-) det er bare sværere at føre dem ud i livet *GG*

Jeg har klippet liggende fra Tv2 - konverteret, og jeg klipper det gerne ud til dig. Ved dog ikke, om jeg kan sende det... Men det må vi se på. Og hvis det er ok, så gør jeg det i morgen :blink:

0

Del dette indlæg

Jeg har klippet liggende fra Tv2 - konverteret, og jeg klipper det gerne ud til dig. Ved dog ikke, om jeg kan sende det... Men det må vi se på. Og hvis det er ok, så gør jeg det i morgen :blink:

Åhhh ja tak meget meget gerne ...har et par ønsker hvis det kan lade sig gøre, vil jeg gerne have det stilbillede hvor vi alle sammen står ude foran huset klippet fra som et billede ... derefter vil jeg gerne have det hele fra starten til slut som video :-)

Du er altså bare en skat :blink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihh hvor er det dog nogle vidunderlige billeder fra jeres helt fantastiske dag. Hvor er I smukke og lykkelige at se på. Og hvilken skøn musikvideo - super fedt lavet. Dem må have været hyle sjovt at indspille.

Kh Ditte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Taaak, taaaaaak og TAAAAAK!!!! :cheerleader3:

I stjæler bare, hvad I vil have *griner*

Og nu er det jo ved at være hele 14 dage siden!!! Det er for VILDT som tiden går!! HUSK at nyde jeres dag!!!!!

Nu har jeg jo så haft lidt mere tid til at lege. Den første rus har nu lagt sig, så nu er det tid til at lege med de forskellige fotoprogrammer ;) Og vi har nærstuderet de forskellige fotos... Hurra for Paint Shop, Photo Shop og Photo Filtre!!!!!

Et stk genspejling!

post-18806-1213562819.jpg

Redigeret af lii
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åååååhhhh! Ved gennemgangen af fotos'ene i min telefon kom jeg til at se, at jeg har taget nogle fotos fra brylluppet, som jeg fuldstændig har glemt!!!! Er I klar over, hvor GLAD jeg blev?????

Der er er faktisk nogle af dem, der er TOTALT gode! Så de skulle jo leges med :boohoo::):cheerleader3:

Dette er taget lige efter vielsen, i bilen på vej til feststedet efter fotografering

post-18806-1214773475.jpg

Dette er fra da vi kom hjem på hotellet kl. 4.15 ;) Kjolen skulle lynes op :super:

post-18806-1214773509.jpg

Redigeret af lii
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer