kejzer

Mie og Martin 31-5-08 den vidunderligste dag i mit liv

941 indlæg i dette emne

Puha Mie.

Sikke en gennemgang af vielsen, sidder her med tårer i øjene, det er jo ike til at læse med øjene fyldt med vand. :thumbsupsmileyanim:

Og så stopper du lige hvor du er kommet så godt i gang. Håber at få hele beratningen med inden jeg tager på ferie på fredag.

Tak fordi vi må være med til din dag igennem din beratning.

Knus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim:

I var så smukke.. (hader at sige var.. i er jo.. men du ved hvad jeg mener)

Tak for at få lov at komme og overvære jer på jeres store dag... en dag jeg aldrig glemmer.. håber bare jeg bliver bare kvart så smuk som dig..

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Puha Mie.

Sikke en gennemgang af vielsen, sidder her med tårer i øjene, det er jo ike til at læse med øjene fyldt med vand. :thumbsupsmileyanim:

Og så stopper du lige hvor du er kommet så godt i gang. Håber at få hele beratningen med inden jeg tager på ferie på fredag.

Tak fordi vi må være med til din dag igennem din beratning.

Knus

ååhr hvor er du sød -HAHA- jeg lover der kommer mere beretning inden fredag, men nok ikke hele beretningen :tunge:

krammer

:thumbsupsmileyanim:

I var så smukke.. (hader at sige var.. i er jo.. men du ved hvad jeg mener)

Tak for at få lov at komme og overvære jer på jeres store dag... en dag jeg aldrig glemmer.. håber bare jeg bliver bare kvart så smuk som dig..

-HAHA-

taak smukke :griner:--HAHA-

det var SÅ STORT at I var der!!!

krammer

Jeg må sige din brudepige på 10 år.. Hvor er du bare flot .. virkelig!! Flot kjole og nøj.. et fedt hår der er blevet sat og makeup.. du er bare überschön

Det skal jeg sige videre til hende :tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må sige somdin brudepige på 10 år.. Hvor er du bare flot .. virkelig!! Flot kjole og nøj.. et fedt hår der er blevet sat og makeup..du er bare überschön

Det skal jeg sige videre til hende -HAHA-

Har da vist lige glemt et meget vigtigt ord nemlig "som" sta det ind med blå skirft.. for det var bare et meget super vigtigt ord som jeg har glemt at skrive.. :thumbsupsmileyanim::griner:-:thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Bodil85
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg må sige somdin brudepige på 10 år.. Hvor er du bare flot .. virkelig!! Flot kjole og nøj.. et fedt hår der er blevet sat og makeup..du er bare überschön

Det skal jeg sige videre til hende :blink:

Har da vist lige glemt et meget vigtigt ord nemlig "som" sta det ind med blå skirft.. for det var bare et meget super vigtigt ord som jeg har glemt at skrive.. -HAHA-:tunge::tunge:

ha ha ja det ændrer jo en del - taaak søde :tunge:

Altså, troede ikke du ville ha kommentarer før du var færdig ;) Men det tager altså også længere tid end man lige tror at skrive....

Men når nu alle de andre kan, så ka jeg osse...

:thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim: WEEEEEE BERETNING :griner:--HAHA-

Glæder mig til at læse om resten af jeres dag!

selvfølgelig smukke -HAHA-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åååh jamen hvad gør jeg nu??? jeg har flere stylist billeder... sletter jeg det fra kirken?? ja jeg må jo sætte det ind så det kommer kronologisk... hmm tænke tænke tænke... eller hvad??

nå pyt - jeg orker ikke at slette så mange indlæg, så her kommer lige om lidt nogle flere der skulle være kommet tidligere...

Redigeret af kejzer
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
åååh jamen hvad gør jeg nu??? jeg har flere stylist billeder... sletter jeg det fra kirken?? ja jeg må jo sætte det ind så det kommer kronologisk... hmm tænke tænke tænke... eller hvad??

nå pyt - jeg orker ikke at slette så mange indlæg, så her kommer lige om lidt nogle flere der skulle være kommet tidligere...

FANTASTISK FORSLAG - vi kan ikke få for mange billeder. Tror at vi har helt styr på rækkefølgen alligevel - er vel ikke zilla'er for ingenting :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her 4 dejligt sprudlende glas og den søde gave fra Loller og Wisp

post-29043-1212576615.jpg

Der åbnes vinduer, for pyyha der var altså meget varmt :thumbsupsmileyanim:

post-29043-1212576668.jpg

Regitse kæmper med sine negle.. beslutningen blev dog, at hun droppede at sætte kunstige på og beholdt sine egne lange negle, og så bort fra den ene korte. Det var også langemanden og den skulle hun jo helst ikke vifte for meget med denne dag :thumbsupsmileyanim:

post-29043-1212576680.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

og så et tæt på af det flotte hår. Var vildt glad for det!

post-29043-1212578295.jpg

Regitse kom i kjolen og ved dette billede var spørgsmålet hvilken ørering hun skulle ha på

post-29043-1212578316.jpg

og på kom de

post-29043-1212578353.jpg

ha ha lingericorsagen skulle sidde lidt langt nede pga kjolen udskæring hvilket resulterede i nogle smuttere nogen gange :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

stakkels piger...

post-29043-1212578414.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Og så skulle jeg i kjolen efter charlotte var smuttet.

Først kom skørtet på, så af igen, da nederdelen først skulle på nedefra, så garnet ikke blev ødelagt.

post-29043-1212578643.jpg

og så får i lige et færdig billede igen

post-29043-1212578723.jpg

Og det var så alt for denne gang - må hellere lave noget fornuftigt.. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og det var så alt for denne gang - må hellere lave noget fornuftigt.. :thumbsupsmileyanim: [/color]

Det forstår jeg ikke.. Er beretning ikke super vigtig ;) Godt jeg har en kedelig flyvetur på 10 timer til at skrive min i, når dagen kommer :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ØV ØV ØV!!

Så skal vi vente igen med fortsættelsen....

...men det er altså en skøøøøøøøøøn beretning - uha, din beskrivelse af ankomsten til kirken og selve vielsen er bare så levende og medrivende :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mie! Du er bare så helt eventyrligt fantastisk smuk!! WAUW altså...

Og den her beretning har jeg altså bare glædet mig helt vildt meget til! Jeg kan stadig ikke helt bestemme mig for om jeg skal læse den delvist eller om jeg skal tage det hele på en gang!? Stort dilemma ;) (det største problem er vist at jeg ikke kan lade være med at kigge med når du skriver nyt ;))

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer