Husse

Skrub af poser

12 indlæg i dette emne

Annonce ♥

HVAD MED PLASTER OG HOVEDPINE PILLER

Vi har reduseret vores gave æsker til små organza poser med chokolade, mint mm.

så i stedet for snakkede vi om at lave små skrub af poser, men hvad putter man i ?

Jeg tænker lidt noget i sted med:

Chips

Snolder

Cola

Panodil.

Har I flere ideer?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

HVAD MED PLASTER OG HOVEDPINE PILLER

Hovedpine piller er noteret. Plaster er også en god ide, men jeg tror de kommer i toiletkurven istedet for.

Seddel med taxa nummer? :thumbsupsmileyanim:

:ilovebryllupsklar: super ide, den er noteret.

Det må jeg nok sige - jeg har aldrig hørt om skrub af poser før :cheerleader3:

Det er vist heller ikke vildt meget brugt, endnu.

Jeg læste om en her inde der ville gøre det og syntes det er en rigtig god ide.

der er også nogen der laver små kurve til overnattende gæster, men da vores gæster skal bo forskellige steder kan vi ikke bare stille dem på værelserne, derfor ideen med skrub af poser.

0

Del dette indlæg

En sød idé. Men min familie har fuldstændigt kørt min lille idé med enten det eller gaveposer ned, for de mener ikke de skal bestikkes for at være med til vores bryllup. Men en sød idé er det stadig

He, he - kender godt fornemmelsen. Før vores bryllup blev mange ideer forkastet med henvisning til, at nu gik der vist for meget zilla i mig.

mvh

goodbyehansen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

En sød idé. Men min familie har fuldstændigt kørt min lille idé med enten det eller gaveposer ned, for de mener ikke de skal bestikkes for at være med til vores bryllup. Men en sød idé er det stadig

He, he - kender godt fornemmelsen. Før vores bryllup blev mange ideer forkastet med henvisning til, at nu gik der vist for meget zilla i mig.

mvh

goodbyehansen

Om de skal med er jeg heller ikke helt sikker på, jeg tror måske de vil virke lidt overflødige oven på alt det andet, men der er heldigvis kun er 2 der bestemmer til vores bryllup og der i blandt er hverken min mor eller svigermor, for så blev det nemlig heller ikke til noget :cheerleader3:

Jeg syntes ideen er super sød, men hvis ikke jeg kan komme på et eller andet genialt at putte i dropper jeg den nok igen.

Jeg overvejede at kontakte McDonnalds og spørge om jeg kunne købe noget happymeal poser og så servere natmaden i dem sammen med en lille gave. Men den ide må jeg lige pusle lidt med.

0

Del dette indlæg

Tror måske at ideen stammer fra mig???

Vi giver gæsterne lidt lækkert til køreturen hjem/til dagen efter.

Det bliver lidt guf, måske lidt at drikke, samt plaster hvis man har fået vabler.

Muligvis panodiler, men da vi har små børn med er det nok ikke en god ide.

0

Del dette indlæg

Hvad med Dvd'er :cheerleader3:

Spil.. enten kort eller andet (tænkes der kan findes noget i tiger elelr lign butikker) elsker at sidde og spille dagen efter en fest..

en konovolut med jeres adresse på, og en cd'rom de kan brænde de billeder ned på de har taget igennem aften og sende til jer ;)

nu står de vel sådan at man bare skal tage poserne, menhvis man lavede mænd/Dame poser... kunne der være i damernes en ansigstmaske, ved så ikke lige hvad det skulle være i mændenes.. kan være den kommende mand har lidt ideer..

kan ikke lige komme på mere lige nu..

0

Del dette indlæg

Super god idé! :cheerleader3:

Sådant et hang-over-kit er da aldrig af vejen efter en god fest! :smolf:

Når jeg har plejet min kæreste er det et sikkert hit med: sodavand, chips og en film, så hvis du vidste at folk var til en film, kunne et gavekort til Blockbuster måske være et hit ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer