Guest AnnWP

Herretøj

27 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Kenneth skal have et sæt på fra Wilvorst.

Det er chokoladebrunt med lodrette striber.

vest og platron i creme.

Jakken er faktisk lang synes jeg men sådan skulle den se ud! Så ville de efter brylluppet lægge den op så kan han bruge tøjet som et alm. jakkesæt til når han evt skal ud at spille....

...Men super flot bliver han! MUMS.. han skal af med 5800 for tøjet, men flot er det også!

post-22136-1213257850.jpg sådan ser sættet ud, vest er en anden! Ps det er IKKE Kenneth på billedet :thumbsupsmileyanim: Min Kenneth er vist ikke liige så høj og tynd :thumbsupsmileyanim: men verdens lækreste mand for mig :bestwishes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

vest og platron i creme.

Jakken er faktisk lang synes jeg men sådan skulle den se ud! Så ville de efter brylluppet lægge den op så kan han bruge tøjet som et alm. jakkesæt til når han evt skal ud at spille....

...Men super flot bliver han! MUMS.. han skal af med 5800 for tøjet, men flot er det også!

post-22136-1213257850.jpg sådan ser sættet ud, vest er en anden! Ps det er IKKE Kenneth på billedet :thumbsupsmileyanim: Min Kenneth er vist ikke liige så høj og tynd :thumbsupsmileyanim: men verdens lækreste mand for mig :bestwishes:

Min kommende mand har valgt det samme sæt bare i nugat farve. vest, skjorte og plastron bliver i creme.

han kom af med 4400 kr for det hele, samt strømper oveni.

0

Del dette indlæg

vest og platron i creme.

Min kommende mand har valgt det samme sæt bare i nugat farve. vest, skjorte og plastron bliver i creme.

WHAT..... hvor har I købt henne?

0

Del dette indlæg

vest og platron i creme.

Vi har købt det i en butik i Aalborg, jeg mener det er walther. Vi fik også af vide at vi har fået en rigtig god pris.

så vi har ikke noget at brokke os over.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

vest og platron i creme.

post-22136-1213257850.jpg sådan ser sættet ud, vest er en anden! Ps det er IKKE Kenneth på billedet :blink: Min Kenneth er vist ikke liige så høj og tynd :thumbsupsmileyanim: men verdens lækreste mand for mig :thumbsupsmileyanim:

Vi har købt det i en butik i Aalborg, jeg mener det er walther. Vi fik også af vide at vi har fået en rigtig god pris.

så vi har ikke noget at brokke os over.

Dette sæt skal min kæreste også have på på dagen. Vi har også købt det i Walter i Aalborg og har nok kun givet 4000 for sættet inkl. kravat, vest, skjorte og strømper. Det er en super god pris. Vi købte dog 2 sæt fordi forloveren også skal have det sæt på dog bare med slips.

Han bliver for lækker den dag. MUMS :bestwishes:

0

Del dette indlæg

Hejsa. Min kæreste kommer til at se nogenlunde sådan her ud. Han er ved at få skræddersyet sit tøj efter inspiration fra Beckhams brudetøj. Det kommer ca. til at koste 8000kr. For jakkesæt, skjorte, vest og kravat syet i silke. Jeg har set ham i jakkesættet under prøvning, det var så perfekt til ham, mums :cheerleader3:

post-26096-1213387846.jpg

0

Del dette indlæg

Hejsa. Min kæreste kommer til at se nogenlunde sådan her ud. Han er ved at få skræddersyet sit tøj efter inspiration fra Beckhams brudetøj. Det kommer ca. til at koste 8000kr. For jakkesæt, skjorte, vest og kravat syet i silke. Jeg har set ham i jakkesættet under prøvning, det var så perfekt til ham, mums :cheerleader3:

FLOT sæt.......hvor har I /han fået det syet ?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

FLOT sæt.......hvor har I /han fået det syet ?

Han får det syet hos Mimo Firuzan i København. Du kan google ham, så dukker hjemmesiden frem :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Vi har ikke set på noget endnu, men min kæreste skal have et alm. mørkt jakkesæt på, med vest og slips i en farve som også er i min brudebuket til den tid. Det synes jeg er smart, for han skal jo ortne min buket, så han kan selv bestemme farve således det også passer ham godt:-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min kommende mand og jeg købte tøjet hos abc-brudekjoler som både ligger i Ribe og et sted på sjælland. De har en hjemmeside som hedder www.abc-brudekjoler.dk. Jeg har vedhæftet min forlovedes tøj. Du kan vælge mellem mange sæt inkl. kravat, vest og skjorte til 2700 kr.. Sys det er rigtigt flot og til den pris er det ret billigt. Har set sættet og syntes bestemt at det er kvalitet.

post-23976-1213562703.jpg

post-23976-1213562710.jpg

0

Del dette indlæg

Min kommende mand og jeg købte tøjet hos abc-brudekjoler som både ligger i Ribe og et sted på sjælland. De har en hjemmeside som hedder www.abc-brudekjoler.dk. Jeg har vedhæftet min forlovedes tøj. Du kan vælge mellem mange sæt inkl. kravat, vest og skjorte til 2700 kr.. Sys det er rigtigt flot og til den pris er det ret billigt. Har set sættet og syntes bestemt at det er kvalitet.

Ihh det er da lige værd at kigge på!!! Vores buget er nemlig sat til 3000kr... og var faktisk ved at hæve det til 4500kr i stedet.... men kan det lade sig gøre til 3000kr så vil vi da helt sikkert hellere det hehe penge sparet er penge tjent :cheerleader3:

Men kom gerne stadig med flere billeder og priser!! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kæresten kommer måske i kjole og hvidt..

Han var i hvert fald ikke afvisende da jeg viste det fra abc-brudekjoler til ham...

Men han skal som minimum i smoking, da det betyder at min far også kommer i smoking, og det er han altså ret flot i - alderen taget i betragtning.

img42058.jpg

Og prisen er også 2700 kr for dette... Kan findes billigere på ebay, men så er det svært at prøve...

Redigeret af tReaX
0

Del dette indlæg

Kenneth skal have det her sæt på - bukserne er i samme farve som jakken (ivory)

Dog skal han have en ny skjorte, da den her, der høre til sættet, ikke er særlig behagelig (ej heller pæn) at have på.

Sættet er købt på ebay til den nætte sum af ca. 1000,- inkl. forsendelse.

Det passer Kenneth perfekt, da man skal opgive sine mål og så syer de det derefter :)

post-32819-1214472038.jpg

0

Del dette indlæg

hey ville MEGET gerne vise hvad min tilkommende skal have på...

men jeg må ikke se hans jakkesæt før i selve kirken.... MEEEEN jeg kan vise jer et billed

af hvad vores søn skal have på det er købt i nybobørnetøj.dk til den nette sum af 414kr incl.fragt

altså uden sutten men tøjet kom lige som han skulle til at have sin middags lur.... hihi

post-32089-1214480431.jpg

post-32089-1214480445.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer