siggaard-rasmussen

Pernille og Kasper D. 6/6 2009

19 indlæg i dette emne

Her er så mit forsøgt på at lave min egen bryllupsplanlægning :

(lige baggrundsviden om os :cheerleader3: Jeg hedder Pernille og er 28 år og min forlovede Kasper er 22 år ...ja ja uhm kurvøse guf...grin bare men 5 1/2 imellem os er ingenting...jeg mærker det aldrig i hverdagen, kun når venner og veninder driller ;-). Vi mødte hinanden i byen og har til september kendt hinanden i 3 år.... kan bare mærke that he is THE ONE..... )

Kasper friede til mig d. 10/5 -08 om morgen på min fødselsdag

Det var lige som jeg havde drømt om.....

Han kom ind i soveværelse med en sød kurv, med røde roser, jordbær, 2 champangeglas & champange....og en lille pakke !!!

Jeg (som lige var vågnet) fatte ikke spor - men så hældte ham champangen op og gav mig den lille pakke ! Da jeg havde pakket den op - så jeg den indeholdt 2 ringe...... og med ét gik han på knæ og friede til mig....Wow....hvis jeg ikke havde været så OVERRASKET....havde jeg stortudet :cheerleader3: ..... Det var bare så drøn romantisk.... I LOVED IT

Om aftenen sku vi jo holde min fødselsdag med 25 mennesker til spisning....normalt ville det ha gjort mig en smule stresset MEN hele dagen fløj jeg bare rundt på en lille lysserød sky :cheerleader3: (aften gik super - og det var så fedt at sku sige til alle gæsterne at VI SKAL GIFTES )

Så gik den dejlige planlægning i gang....

Vi vil gerne giftes om sommeren og jo gerne (ca.) inden for et år....så jeg kiggede i kalenderen og tænkte at d. 6/6 ville være nemt i fremtiden at for Kasper at huske vores bryllupsdag

Så ringede jeg til den kirke vi gerne vil giftes i og HURRA.....fik datoen og det tidspunkt vi gerne ville

Det første sted vi så kiggede på til festlokale...var så desværre optaget... total nedtur....så var bruden trist!! Men hurtigt fandt vi et andet sted som var endnu bedere...bruden GLAD igen

Vi blev enige om at reseption og fest ikke skulle holdes det samme sted....og så forslog mine skønne svigerforældre at vi kunne holde reseptionen hos dem i deres have....tyggede lidt på ideen...og så det så for mig... Det ville bare blive super..... De har lejet et STORT telt hvor alle 80-90 gæster kan være (hvis nu vejr-guderne ikke er med os :cheerleader3: )

:) Nu har vi så datoen : 6/6 2009

:) Kirken er booked : Ågerup kirke kl 13.00 (hvor jeg er døbt og mine forældre er viet)

:o Reseptionens location : Svigerforældres have....Kvanløse

(Telt, stole, borde, service, drikkevarer osv. søger svigerforældre for.....spørg os selvfølgelig hele tiden hvad VI gerne vil ha )

:cheerleader3: Festlokalet : Hotel Strandparken (vidunderlig udsigt til smuk park og Holbæk fjord)

(De står så også for maden...så når vi har holdt møde med dem og fastsat menu...er det jo oz næsten på plads)

:cheerleader3: Bryllupskage : Svigermor har connections....så skal bare sige hvad jeg gerne vil have

:) Budget : Har vi lavet...sådan et ca.- et puha....godt man kun holder en af sådan en slags fester

:bunny_4: KJOLEN..... : den venter jeg lidt med at prøve/købe....der er jo næsten et år endnu!!! (men holder selvfølgelig begge øjne åben ;) )

:td: Gom-tøj : Skal købes hos en af hans venner som bestyrer en herretøjs butik

Men mangler jo stadig en 1.000.000 ting..... men det kommer dag for dag

Nu går tankerne på STADIG at finde band, har nu fået et nr. på fotograf....skal bare ha ringet og aftalt et møde :) og så skal jeg ha fundet ud af FRISØR-aftale og makeup...????? det er de næste ting på mit program..... og og og....BRYLLUPSREJSEN skal der også skelles til...GLÆDER mig mega til den også !!

Mth. bryllupsrejse.....har vi se på et luxus cruise...det ser top nice ud .....

Det var det hele for nu....s

hejsa.....

Jubii... flere ting på plads

- Fotografen er bestilt - fandt ham gennem en god veninde..

- Pianisten er bokked....har en ret god følelse ang ham...håber det er rigtigt ;-) (hyggepianisten.dk)

- Band er reserveret !! Håber vi kan nå at høre dem live inden de blir 100% booked :-)

- Tilbud på bryllupsrejse er kommet og den skal bare bestilles !!

Næste store ting er KJOLEN :boohoo: den kigger jeg på om 1-2 mdr !!

Redigeret af siggaard-rasmussen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hejsa Pernille

Velkommen til og tillykke med det forestående bryllup.

Min kommende mand og jeg er også fra Holbæk. Jeg er 23 og Anders er 26, så måske vi kender hinanden. Vi har boet der hele vores liv, men flyttede for 5 år siden til Kbh efter jeg blev student. Vi skal giftes i Tuse Kirke om små 60 dage, men kender også sagtens Ågerup og Vipperød. Det er et dejligt område.

Hvad laver din kæreste og dig ellers til hverdag? Fortæl, fortæl :cheerleader3:

Knus Ditte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa Pernille

Min kommende mand og jeg er også fra Holbæk. Jeg er 23 og Anders er 26, så måske vi kender hinanden. Vi har boet der hele vores liv, men flyttede for 5 år siden til Kbh efter jeg blev student. Vi skal giftes i Tuse Kirke om små 60 dage, men kender også sagtens Ågerup og Vipperød. Det er et dejligt område.

Knus Ditte

Hejsa Ditte :cheerleader3:

tak og tak :cheerleader3:

Min kæreste er fra kvanløse...lige uden for Holbæk han er isolatør i hans fars firma og jeg har en livsstilsbutik med min mor på gågaden.... Hvor har i boet henne da i boede i holbæk, og hvor har i gået i skole???

Knus

0

Del dette indlæg

Hej og velkommen til!

Vi skal giftes samme dag som jer, så glæder mig meget til at følge jeres planlægning... I har da godt styr på "rammerne" for dagen nu! :cheerleader3:

Super sødt og romantisk frieri -hvor er det fedt, han sådan kunne overraske dig...

0

Del dette indlæg

Hejsa Pernille

Knus Ditte

Hejsa Ditte :cheerleader3:

tak og tak :)

Min kæreste er fra kvanløse...lige uden for Holbæk han er isolatør i hans fars firma og jeg har en livsstilsbutik med min mor på gågaden.... Hvor har i boet henne da i boede i holbæk, og hvor har i gået i skole???

Knus

Hej Pernille

Ej, det er da sjovt. Nu prøver jeg lige og huske, hvilken butik på Nygade det kan være........ ;)

Anders boede i vestbyen i Vestervangen, og jeg boede i østbyen på Dahliavej ude ved Bispehøjen. Anders er gået på Tuse Skole, og jeg på Holbæk Private Realskole, som nu er revet ned.... :biggrin: Mærkeligt syn. Vi har begge gået på Stenhus Gymnasium. Anders blev student i 01 og jeg i 03.

Hvad med jer?

Kram

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa Pernille

Knus Ditte

Hejsa Ditte :bearhug:

tak og tak :kiss:

Knus

Hej Pernille

Ej, det er da sjovt. Nu prøver jeg lige og huske, hvilken butik på Nygade det kan være........ ;)

Anders boede i vestbyen i Vestervangen, og jeg boede i østbyen på Dahliavej ude ved Bispehøjen. Anders er gået på Tuse Skole, og jeg på Holbæk Private Realskole, som nu er revet ned.... :hug: Mærkeligt syn. Vi har begge gået på Stenhus Gymnasium. Anders blev student i 01 og jeg i 03.

Hvad med jer?

Kram

hej igen....

Butikken hedder Huset Siggaard !! Mener oz Kasper har gået på HPR...ja totalt underligt at den bare er VÆK nu??? Jeg har gået på stenhus (folkeskole) og der efter Holbæk handelsskole :hug: blev student i 2000 !!

Går planlægningen ellers der ud af ??? :lol:

Knus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer