Dronningen af Amager

Guldsmedens navn indgraveret i min vielsesring

36 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Tak for opbakningen piger. :cheerleader3:

Jeg gik ned med ringene igår med alle jeres gode råd i tankerne, og efter at jeg havde været lidt skrap, sagde de at de ville lave graveringerne om igen.

De kunne godt se at det var lidt uheldigt at have "Keld" stående i min ring også... :cheerleader3: Efterfølgende sagde de at jeg ikke er den første der har været og brokke mig over det...

Hvorfor skrifttypen var forskellig kunne de ikke komme med nogen god begrundelse for, men nu laver de skrifttypen om og der kommer kun til at stå min kærestes navn i min!

Tre i et ægteskab er altså en for mange!

Tak for hjælpen. :shopping:

0

Del dette indlæg

Tak for opbakningen piger. :cheerleader3:

Jeg gik ned med ringene igår med alle jeres gode råd i tankerne, og efter at jeg havde været lidt skrap, sagde de at de ville lave graveringerne om igen.

De kunne godt se at det var lidt uheldigt at have "Keld" stående i min ring også... :balloons: Efterfølgende sagde de at jeg ikke er den første der har været og brokke mig over det...

Hvorfor skrifttypen var forskellig kunne de ikke komme med nogen god begrundelse for, men nu laver de skrifttypen om og der kommer kun til at stå min kærestes navn i min!

Tre i et ægteskab er altså en for mange!

Tak for hjælpen. :balloon:

:cheerleader3::shopping:

godt de retter deres fejl... og godt du brokkede dig, og hvis de siger de har fået de kalger før, underligt de så bliver ved.. håber det var den sidste gang de laver den fejl..

Redigeret af FruSteiness
0

Del dette indlæg

Min kæreste hentede vores vielsesringe hos guldsmeden igår.

Da han kom hjem, fandt vi ud af skrifttypen ikke er den samme i de to ringe og at indgraveringen er skrevet med kursiv i min kærestes ring.

Derudover har de også indgraveret guldsmedens navn, som er et drengenavn... Så nu har jo to mænds navne indgraveret i min vielsesring! :cheerleader3:

Er det normalt at guldsmeden skriver sit firmanavn i vielsesringen???? Og kun i den ene? Og er der andre der har forskellige skrifttyper i deres ringe???

Kan vi ikke godt tillade os at kræve at få dem lavet om??? :ban:

Hej Dronningen af Amager...

Jeg arbejder selv i en guldsmed... Det er en lov at Guldsmedens firma-navn skal stå i din ring, så den del er der ikke noget at gøre noget ved.

Jeg vil bare sige at du godt kan gå ned og få lavet det om... Det ville jeg gøre. Det er IKKE normalt at der er skrevet med 2 forskellige skrifttyper i jeres ringe. Desuden vil det jo være noget der generer dig.

Hilsen Lilgs

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa!

Hvor er det godt at I får det lavet det om..... :cheerleader3:

Jeg kan godt forstå at Guldsmeden vil/skal have deres stempel/cvr nummer stående i ringen, men det er godt nok uheldigt at de graverer det med navn, det havde jeg også været ked af.

Jeg håber for jer at I får ringene tilbage med en gravering der passer til det I har bestilt.

Mvh Marie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Da han kom hjem, fandt vi ud af skrifttypen ikke er den samme i de to ringe og at indgraveringen er skrevet med kursiv i min kærestes ring.

Derudover har de også indgraveret guldsmedens navn, som er et drengenavn... Så nu har jo to mænds navne indgraveret i min vielsesring! :hug:

Er det normalt at guldsmeden skriver sit firmanavn i vielsesringen???? Og kun i den ene? Og er der andre der har forskellige skrifttyper i deres ringe???

Jeg arbejder selv i en guldsmed... Det er en lov at Guldsmedens firma-navn skal stå i din ring, så den del er der ikke noget at gøre noget ved.

Jeg vil bare sige at du godt kan gå ned og få lavet det om... Det ville jeg gøre. Det er IKKE normalt at der er skrevet med 2 forskellige skrifttyper i jeres ringe. Desuden vil det jo være noget der generer dig.

Hilsen Lilgs

Så har vores guldsmed godt nok brudt "loven" for I min ring står der kun min mands navn samt vores forlovelsesdato og vores bryllupsdato.... der er intet andet indgraveret overhovedet, hverken med stort eller småt.

:) fra Marianne

0

Del dette indlæg

Derudover har de også indgraveret guldsmedens navn, som er et drengenavn... Så nu har jo to mænds navne indgraveret i min vielsesring! :hug:

Hilsen Lilgs

Så har vores guldsmed godt nok brudt "loven" for I min ring står der kun min mands navn samt vores forlovelsesdato og vores bryllupsdato.... der er intet andet indgraveret overhovedet, hverken med stort eller småt.

:) fra Marianne

Hmm det lyder da mærkeligt! Står der ikke et lille nummer eller noget som helst? Ellers har du jo intet bevis for at det er ægte sølv/guld eller hvad det nu er..

I vores står der BrJ585 513 med meget små bogstaver.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer