siggaard-rasmussen

BRYLLUPSREJSE....

27 indlæg i dette emne

Hej brude-tøzer....

Et enme som ikke har været så meget "oppe"......

Hvor skal i hen på bryllupsrejse....og hvornår tar i afsted..... :)

Vi har snakket om et luksus cruise.....det ser VILDT LÆKKERT ud :) Min veninde og hendes gom var der på bryllupsrejse...og efter at have set deres billeder var vi bare solgt :boohoo:

Vi skal giftes d. 6/6-09 og vil gerne lige ha lidt tid efter til at "sluge" brylluppet....og det skal også lige passe med ferie og sådan...men har ikke helt besluttet hvornår det skal være :unsure: Manden sagde noget med ET HALVT ÅR efter......det synes jeg er ALT for lang tid efter....jeg tænkte nærmere i uger efter???

:cheerleader3::super::)

Hvad gør i og...where to....???

:hug: knus fra en kommende brud

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal af sted i uge 7 - vi holder vinterbryllup - og rejsen kommer nok til at gå til Grækenland, nærmere bestemt Athen.

Vi er begge til storbysferie - ææææælsker kultur og den slags.

Ingen af os har været i der før, så det skal nok blive vildt spændende - jeg ææææælskede også oldtidskundskab i gymnasiet :blush:

0

Del dette indlæg

Vi regner med at tage en kombi oplevelses/wellness-ferie ca 1 uge efter brylluppet....

Vi vil til Rom i 1 uge, da jeg er total vild med Italien og ingen af os har været i Rom. Vi håber på at bo på et hotel med Wellness-pakker. Så kan vi tage wellness 2 eller 3 dage og oplevelser de andre dage :blush:

Se rejseselskabets beskrivelse af hotel Her

Vi overvejer disse 2 pakker:

Day Spa Wellness: 1 x Fitness-time, 1 x Ansigtsmaske, 1 x Kropsbehandling med mudderpakning og 1 x Romersk bad.

Day Spa Relax: 1 x Fitness-time, 1 x ZEN Grotto, 1 x Massage af hele kroppen og 1 x Romersk bad.

Evt en mere, men det ved vi ikke endnu...

Og seværdigheder er der jo RIGTIG mange af og vi skal se så mange vi kan nå :)

0

Del dette indlæg

Vi skal to uger til Cypern - 4 stjernet hotel lige ned til stranden, balkon med havudsigt, 1 km til midtbyen, badekar på værelset og REN luksus! Glæder mig SÅ meget! Vi tager afsted allerede natten efter brylluppet, så vi får lidt travlt. Men det er helt ok - jeg føler det lidt som om at vi skal have fest i to uger :blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi tager til Venezuela (Isla de Margarita) 6 dager etter bryllupet :blush:

Vi skal bo på et all inclusive hotell der har 18 hulls golfbane (noe min mann glæder seg riktig meget til.... :bed: )

Det skal bli riktig fint med 2 uker til kun å slappe av og nyde hinandens selskap som nygifte!

Knus LWJ :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi regner med at rejse i vores sommerferie, ca. 1½ måned efter brylluppet...

Vores umiddelbare planer er at rejse til Italien, men det er ikke helt besluttet endnu, hvad den præcise destination skal være... Vi snakker om enten Gardasøen eller Rom... :blush:

0

Del dette indlæg

Da vi begyndte at snakke bryllupsrejse kom vi også vidt omkring.....Maldiverne, USA, Italien, Thailand.

Men efter rigtig mange overvejelser vedr. hvornår, sæson, vejr og beløb er vi endt med 14 dage på 5* bungalow på Kreta. Vi ville gerne afsted lige efter brylluppet (bliver gift lørdag d. 30/8 og tager afsted torsdag d. 4/9) så vi rigtig kan nyde hinanden lige efter.

0

Del dette indlæg

Vi havde egentlig besluttet os for ikke at tage på bryllupsrejse, dels fordi vi ikke har råd og dels fordi vi skal til Spanien 9 dage og kommer hjem 3 uger før bryllupet. Men til min fødselsdag for to uger siden havde min kæreste købt billetter til Paris, en forlænget weekend fra torsdag morgen til mandag aften 1½ mdr. efter bryllupet...uhhhh jeg glæder mig :-)

0

Del dette indlæg

Vi har arrangeret morgenmad med alle vores gæster, så enten tager vi afsted lige efter, eller også venter vi til dagen efter, det har vi ikke helt besluttet endnu.. Vi tager et smut til tyrkiet da bekendte har lejlighed dernede, og det er en skøn måde at slappe af på.. Vi har været der et par gange før.. Så det blir den model :blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åååh jeg vil også fortælle om vores rejse..

Vi rejser om Mandagen.. Min ide om en bryllupsrejse foregår altså lige efter brylluppet..

Vi flyver til Miami vor vi er i 6 dage på løkkert hotel og skal elelrs rundt og se lidt forskelligt..

Bagefter tager vi en uge på krydstogt med afgang fra Miami på verdens største krydstogtskib.

Hvor alt er betalt, så der skal rigtig bare nydes livet...

Det koster også lidt, men ikke hvad man får for det synes jeg.

0

Del dette indlæg

Vi tager til Venezuela (Isla de Margarita) 6 dager etter bryllupet :)

Vi skal bo på et all inclusive hotell der har 18 hulls golfbane (noe min mann glæder seg riktig meget til.... :blink: )

Det skal bli riktig fint med 2 uker til kun å slappe av og nyde hinandens selskap som nygifte!

Knus LWJ :bed:

Vi var for 2 måneder siden på Isla Margarita i 14 dage, og det var virkelig lækkert... Boede også All Inclusive, hvilket var noget af en besparelse. Men alt i alt et rigtig dejligt sted at tage på bryllupsrejse, som vi også ville have valgt hvis vi ikke allerede havde været der. :blush:

0

Del dette indlæg

Hejsa..

Vi tager til Rhodos dagen efter vi skal med flyet fra billund kl 16.10

vi skal bo i byen Ixia på hotel atlantica princess 4 stejner

på et dobbelværelse med balkon og havudsigt med all inclusive

det skal nok blive godt har aldrig være ude at flyve før så glæder mig helt vildt!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi bliver gift den 2/8 og rejser på bryllupsrejse den 7/8 og hvor vi skal hen ved JEG ikke ... Kim ville gerne have lov at arrangere noget som en overraskelse og den er jeg da med på :blush: Det eneste jeg ved er at vi skal fra Billund tildig om morgenen og derfor har han bestilt en overnatning i billund så vi ikke skal køre hjemmefra først på natten :)

0

Del dette indlæg

Vi regner med at tage en kombi oplevelses/wellness-ferie ca 1 uge efter brylluppet....

Vi vil til Rom i 1 uge, da jeg er total vild med Italien og ingen af os har været i Rom. Vi håber på at bo på et hotel med Wellness-pakker. Så kan vi tage wellness 2 eller 3 dage og oplevelser de andre dage :blush:

Se rejseselskabets beskrivelse af hotel Her

Vi overvejer disse 2 pakker:

Day Spa Wellness: 1 x Fitness-time, 1 x Ansigtsmaske, 1 x Kropsbehandling med mudderpakning og 1 x Romersk bad.

Day Spa Relax: 1 x Fitness-time, 1 x ZEN Grotto, 1 x Massage af hele kroppen og 1 x Romersk bad.

Evt en mere, men det ved vi ikke endnu...

Og seværdigheder er der jo RIGTIG mange af og vi skal se så mange vi kan nå :)

Hvor lyder det dog lækkert!!! :bed:

Vi har også snakket om at tage en tur til Rom, da vi begge er storbymennesker, og ingen af os har før været i Rom. Desuden skal vi giftes sidst i marts, og vil sikkert tage på bryllypsrejse kort tid efter - så jeg tror også at Rom vil passe godt til årstiden

0

Del dette indlæg

Vi skal en tur til Rom- har aldrig været der nogle af os, så det biver skønt at opleve byen sammen. Vi tager afsted dagen efter brylluppet (kl. 15.00 går flyet) og er der så til den efterfølgende lørdag... Vi glæder os helt vildt! Det er dyrt at bo i Rom, men også Romantisk :cheerleader3: Hotellet ligger midt i den gamle bydel på Via Nationale, så man er midt i det hele det samme man står ud af marmorfoyeren.

(Jeg tager kortet fra Engle og dæmoner med i kuferten, så er der i hvert fald nogle steder der skal ses!)

http://www.splendia.com/pagehotel.php?hote...CFRSO1QodtTf9tg

0

Del dette indlæg

Vi regner med at rejse i vores sommerferie, ca. 1½ måned efter brylluppet...

Vores umiddelbare planer er at rejse til Italien, men det er ikke helt besluttet endnu, hvad den præcise destination skal være... Vi snakker om enten Gardasøen eller Rom... :cheerleader3:

Dejlig dato....hæhæ.... :lol: Kan helt sikkert anbefale gardasøen....der er rigtig dejligt :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åååh jeg vil også fortælle om vores rejse..

Vi rejser om Mandagen.. Min ide om en bryllupsrejse foregår altså lige efter brylluppet..

Vi flyver til Miami vor vi er i 6 dage på løkkert hotel og skal elelrs rundt og se lidt forskelligt..

Bagefter tager vi en uge på krydstogt med afgang fra Miami på verdens største krydstogtskib.

Hvor alt er betalt, så der skal rigtig bare nydes livet...

Det koster også lidt, men ikke hvad man får for det synes jeg.

Lyder super....det lyder som det samme cruise vi er faldet for.....lov at fortælle om det når du har oplevet det :cheerleader3::bearhug:

Der er jo ikke længe til nu... :lol:

knus

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer