Posted August 8, 2009 · Report post Tillykke med brylluppet idag.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 9, 2009 · Report post Et VARMT omend forsinket tillykke!! Jeg glæder mig til at høre om jeres dag! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 26, 2009 · Report post Kære alle BK-tøser, jeg har endnu ikke nået at lave en beretning men her kommer der lige et billede og så bliver der forhåbentlig sammenføjet en beretning i weekenden 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 27, 2009 · Report post Kære alle BK-tøser,jeg har endnu ikke nået at lave en beretning men her kommer der lige et billede og så bliver der forhåbentlig sammenføjet en beretning i weekenden hvor er det et godt billede, i er sååå smukke :fløjt: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 27, 2009 · Report post Kære alle BK-tøser,jeg har endnu ikke nået at lave en beretning men her kommer der lige et billede og så bliver der forhåbentlig sammenføjet en beretning i weekenden wauuuuuuuuuuuuuuuuuuuu, I ser såflotte ud 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites