Posted April 14, 2009 · Report post Super flotte invitationer! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 18, 2009 · Report post :cheerleader3: 16 uger søde :denmarkflag: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 18, 2009 · Report post 16 uger 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 18, 2009 · Report post Tak tøser Jubiii, idag kom prøvelsesattesten fra Københavns Kommune Udskærersæt til bryllupskagen er også bestilt og kommer i næste uge, glæder mig SÅ meget til at se det i virkeligheden. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 20, 2009 · Report post Weeeeeeeee, jeg har så meget optur lige nu. Jeg sad og surfede lidt for sjov og pludselig falder jeg over siden der hedder favorideas. com Der er mine guldæbler Godt nok havde jeg forestillet mig æbler helt i guld, men de her er næsten endnu mere fantastiske. Nu skal jeg bare lige have løst to små problemer, 1) er der penge til dem, 2) sender ikke til DK så må have hjælp af en UK-kollega Og så er udskæresættet kommet idag, det er også bare helt fantastisk, det må bliver til billeder af det en anden dag. Men her kommer et æble 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 21, 2009 · Report post Det er super flot det æble. Håber virkelig at det kan lade sig gøre at få det til DK. Knus 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 23, 2009 · Report post Det er super flot det æble.Håber virkelig at det kan lade sig gøre at få det til DK. Knus Det kan det, jubiiiiiiiii har nemlig haft skrevet og spurgt dem 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 23, 2009 · Report post FLOT æble, der skal nok komme til at se god ud på bordene 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 5, 2009 · Report post Nu er det hele bestilt, så er det bare lige med at krydse fingre for at det ryger direkte igennem tolden... det gør det nok ikke, men man har lov at håbe hehe... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 5, 2009 · Report post Så er der også lige blevet bestilt tid til prøve-makeup (15/7) samt til selve dagen. Frisøren er der også styr på, skal have prøve-opsætning 25/7, weeeeeee Så rykker det :carrot: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 5, 2009 · Report post WAW fantastisk flot æble søde dejligt det er på plads med frisøren søde super. det nærmer sig jo med hastige skridt søde. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 11, 2009 · Report post Jubiii, så er det i overmorgen at jeg skal prøve kjolen. Nu håber jeg bare at den sidder som den skal og at jeg får den der WAUW-følelse når jeg får den på )) Guldæblerne og små gaver til miit "bridal shower" ankom idag. Det blødte lidt op på en hård arbejdsdag. Jeg lægger billeder ind når der er lidt mere tid. KH Anette 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 18, 2009 (edited) · Report post Så kom dagen med kjoleprøvningen endelig. Forleden blev det desværre udsat fordi hun var syg, så jeg tog en fridag idag og det passede gudskelov både med min veninde og mor så de også kunne komme med. Jeg har jo været lidt nervøs for om den der følelse af den rigtige kjole kom, men det gjorde den og jeg er nu sikker på at det bliver super-godt. Tylen er endnu ikke syet da hun vile vente til jeg havde set noget nyt hun havde idag. Hun har nemlig fundet en teknik der gør at hun kan indfarve tylen så den matcher champagne-farven på corsagen... intet mindre end perfekt Så det skørt jeg har på er altså lidt grønligt så det skal I ikke lige tænke over. Derudover er der ikke kommet snøre-ryg i endnu og stenene sidder endnu kun på et løst stykke stof. Swarowski-krystallerne bliver lime-grønne, klare og champagnefarvet Nå skal I ser billeder..... ????????? Nogle af dem er altså lidt sjove, og har selv fået et godt grin over dem hehe... Edited May 18, 2009 by Barner 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 18, 2009 · Report post Jeg er nødt til at advare, de to næste billeder er total skumle men til gengæld også meget morsomme så jeg er nødt til at dele dem med jer Først en form for skepsis og derefter SMIL til fotografen ha ha ha... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 18, 2009 · Report post 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 18, 2009 · Report post Og så lige et billede fra siden... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 18, 2009 · Report post Den bliver bare super flot den kjole 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 19, 2009 · Report post Jubiiii Rigtig smuk kjole 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 19, 2009 · Report post Hold da op en smuk kjoler 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 19, 2009 · Report post SUPER flot kjole!!!!! og flotte æbler, den side må jeg da vist lige ind og kigge på.....og de ville gerne sende til DK? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 19, 2009 · Report post Super smuk kjole. Du bliver skøn som i en drøm. Helt fantastisk 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 19, 2009 · Report post Så kom invitationer endelig forleden og har brugt et par timer idag på at få dem skrevet. Vil da lige "blære" mig lidt med dem Det er så dejligt at det nu kan streges fra listen, der mangler bare at komme frimærker på så er de ude af døren. Super flotte invitationer. Hvor har du bestilt dem henne??? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 19, 2009 · Report post Wau!! Flot kjole i personlig stil!! Me liiiiike ;) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 19, 2009 · Report post waw søde, hvor er du smuk.. super smuk kjole manner.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 19, 2009 · Report post Og så lige et billede fra siden... ooohhh my god en tyldrøm, hvor er den bare flot 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites