Posted August 1, 2009 · Report post Super flotte blomster der skal i vaserne.. 1 UGE TILBAGE 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 1, 2009 · Report post Så søde Annette. SÅ ER DER 1 UGE TILBAGE! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 1, 2009 · Report post 1 UGE TIL JERES STORE DAG 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 2, 2009 · Report post 6 dage tilbage ... og endnu flere afbud... lige to familie-medlemmer der meldte fra , ja faktisk mandens morfar og kæreste. Vi informerede ham om at hans ex også ville være til stede (og hun har trods alt været pap-bedste igennem 25 år så hvorfor skulle hun ikke være en del af familien). Men et blev for meget for ham, så nu bordplan igen-igen... men hellere at han laver en sene nu end at det havde været på selve dagen... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 2, 2009 · Report post Glemte jo helt at fortælle at vi var til en danselærer igår for at lære brudevalsen Nu skal vi selvfølgelig lige øve lidt, men bare selve oplevelsen var super super fed og kan varmt anbefales 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 2, 2009 · Report post 6 dage tilbage ... og endnu flere afbud... lige to familie-medlemmer der meldte fra , ja faktisk mandens morfar og kæreste. Vi informerede ham om at hans ex også ville være til stede (og hun har trods alt været pap-bedste igennem 25 år så hvorfor skulle hun ikke være en del af familien). Men et blev for meget for ham, så nu bordplan igen-igen... men hellere at han laver en sene nu end at det havde været på selve dagen... Det er sgu da utroligt... og ret ærgerligt, at din mands morfar ikke vægter det højere at se sit barnebarn blive gift... Han behøver jo ikke ligefrem sidde ved siden af sin ex... Men ja, det er da bedre, at I fandt ud af det nu og ikke om 6 dage... men stadigvæk Glemte jo helt at fortælle at vi var til en danselærer igår for at lære brudevalsen Nu skal vi selvfølgelig lige øve lidt, men bare selve oplevelsen var super super fed og kan varmt anbefales Hvor fedt! Vi øver også hjemme hos os, men jeg ved ikke endnu, om vi skal have lidt hjælp af en danselærer, men det må vi se på... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 3, 2009 · Report post Ja, som han skrev i en sms efterfølgende "det var en hån mod ham" ja ja whatever... det er totalt barnligt. Theis' mormor (morfarens første ex) kommer jo også og det gør ikke noget... Må igang med at svinge rundt i stuen idag. Sig til hvis I mangler en lærer så kan "vores" godt anbefales 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 3, 2009 · Report post Ja, som han skrev i en sms efterfølgende "det var en hån mod ham" ja ja whatever... det er totalt barnligt. Theis' mormor (morfarens første ex) kommer jo også og det gør ikke noget... Må igang med at svinge rundt i stuen idag. Sig til hvis I mangler en lærer så kan "vores" godt anbefales Hold da op, det er da utroligt, at han kan finde på det! Men sådan er det åbenbart... Lyder spændende, jeg vil da gerne høre, hvem I har brugt, for det er altid skønt at have i baghånden 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 3, 2009 · Report post Så er bordplanen FÆRDIG, jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 3, 2009 · Report post Så er bordplanen FÆRDIG, jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Hvor fedt for jer 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 4, 2009 · Report post 4 dage!!!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 4, 2009 · Report post Ih hvor træls at der kom flere afbud, men da rart at de melder fra istedet for at lave en dum scene på lørdag. 4 DAGE TILBAGE! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 4, 2009 · Report post 4 små dage søde. Det bliver så spændende søde.. glæder mig til og se billeder fra den store dag 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 5, 2009 · Report post 3 dage, uhhhh nu nærmer det sig 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 5, 2009 · Report post 3 dage, uhhhh nu nærmer det sig Ja nu er det snart!!!!!! Håber at du kan styre Hafferlafferne i maven 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 6, 2009 · Report post Så Anette..... 2 SMÅ DAGE TILBAGE Har i styr på det hele? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 6, 2009 · Report post Ja, kan faktisk med ro sige nu at der er styr på tingene... mangler lige lidt småting men det klares lige omlidt. Imorgen skal vi ud i lokalerne og sætte pynt op mv. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 6, 2009 · Report post Da jeg ikke kommer til at være meget online de næste par dage, vil jeg benytte muligheden nu for at ønske jer en fantastisk dag på lørdag. Jeg glæder mig til at se billeder 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 7, 2009 · Report post Da jeg ikke kommer til at være meget online de næste par dage, vil jeg benytte muligheden nu for at ønske jer en fantastisk dag på lørdag.Jeg glæder mig til at se billeder 1000 tak søde 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 7, 2009 · Report post Hej Anette. Jeg er ikke på BK her i weekenden, så jeg vil ønske dig og Theis en helt fortryllende dag i morgen. Jeg håber, at alt flasker sig og at dagen bliver alt, hvad I har drømt om - og mere til Knus og kram fra Merete 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 8, 2009 · Report post Jubiiiiiiiiii, det er idag 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 8, 2009 · Report post Tillykke tillykke med jeres store dag i dag! Må den blive alt det i har drømt om og mere til.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 8, 2009 (edited) · Report post Stort tillykke med den store dag smukke håber i får en fantastisk dag. glæder mig rigtig meget til og se billeder.. :) Edited August 8, 2009 by Tina-Majbrud09 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 8, 2009 · Report post Et STORT tillykke med dagen i dag! Håber I får en rigtig dejlig dag. /Lene 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 8, 2009 · Report post Hjertelig tillykke med i dag 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites