Posted July 19, 2009 · Report post Ja nu er det snart Skal tale med blomsterhandleren på mandag, har sat ham til at finde priser på forskellige løsninger. Og hvis det er rimeligt så bestiller vi fra ham sådan så det også kan komme ud af verden... løber jo efterhnden tør for weekender hvor tingene kan ordnes. Skoene, ja det er straks værre. Jeg købte dem i vinters og der var den størrelse jeg normalt bruger alt for stor og i 38 (nummeret mindre) kunne jeg endda have sokker i. Har prøvet at få noget blokke-væske i og gå dem til men hjælper ikke nok. Skomageren kan ikke garantere at den metallic overflade ikke vil krakelere ved en rigtig blokning og så er skoene jo ødelagt. Kan simpelthen bare ikke finde ud af om jeg skal forsøge eller bare give op og finde nogle andre sko... Det må jeg tænke over til imorgen og så komme igang. Risposerne skulle jeg have lavet færdig idag men hmmmmm, har glemt at købe ris ha ha ha... egentlig ret komisk Makeup'en er jeg rigtig glad for, hende der skal lægge den er selv rødhåret og lys så hun forstod med det samme "problematikken". Ansigtsbehandlingen igår var himmelsk - nej, hvor var det lige hvad jeg trængte til, ahhhhhhhhhhhhh.... Det bliver spændende at høre blomsterhandlerens udspil Træls med skoene, mon ikke du skulle forsøge dig med et andet par? Pengene til en rigtig blokning er jo spildt, hvis overfladen krakelerer og selvom blokningen virker, er der vel ingen garanti for, at det er nok??? Skønt med ansigtsbehandlingen og ret sjovt, at du havde glemt at købe ris God søndag til dig 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 23, 2009 · Report post Så fik vi talt med blomsterhandleren som har nogle rigtig gode idéer - der kommer til at være en gren-orkidé i midten af hver vase og så bliver der ellers pyntet med grønt udenom. Han vil lave en prøve på det, så kan jeg lige se om jeg kan få taget et billede af det så I kan lure med Nu er der godt nok ikke længe til! Skal på sko-jagt sammen med manden på lørdag - så går den vilde jagt ind på et par guldsko med 6 cm hæl sådan så kjolen hverken kommer til at stumpe eller slæbe hen ad jorden 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 23, 2009 · Report post 16 DAGE TILBAGE Øv med dine sko. Håber du finder en løsning du kan leve med. Skønt at blomsterne er på plads. Jeg har snart ikke overblik over hvad vi mangler. Synes at hver gang jeg streger noget ud kommer der bare noget nyt på 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 25, 2009 · Report post Så fandt jeg endelig nogle sko (jeg kan passe!) idag - skønt. Skal bare lige have dem på lidt herhjemme så jeg kan få gået dem til Derudover var jeg hos frisøren og få lavet prøveopsætning, se bort fra de store klmmer de kommer selvfølgelig ikke til at være der på dagen thi hi... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 27, 2009 · Report post Hmm, så kom der lige et afbud... ret sent efter min mening Var lige blevet færdig med bordplanen igår og syntes simpelthen at den var intet mindre end genial, men nu kan jeg starte forfra da det ikke vil fungere bare at fjerne denne ene person Nå, men på den igen... så håber jeg til gengæld heller ikke at der er flere der får samme tanke! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 27, 2009 · Report post Hmm, så kom der lige et afbud... ret sent efter min mening Var lige blevet færdig med bordplanen igår og syntes simpelthen at den var intet mindre end genial, men nu kan jeg starte forfra da det ikke vil fungere bare at fjerne denne ene person Nå, men på den igen... så håber jeg til gengæld heller ikke at der er flere der får samme tanke! Det var da godt nok også meget sent. Medmindre det er grundet sygdom eller fødsel, ja så synes jeg, at det er for dårligt af denne person 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 28, 2009 · Report post Det er ingen af de grunde du nævner - det er et par der har været on/off igennem det sidste halve år og nu er det så off igen - og den ene har ikke lyst til at være i stue med den anden Lige lidt for teenage-agtigt til mig... Nå, men det lykkedes mig at få lavet en ny bordplan og den er faktisk også blevet ret god 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 28, 2009 · Report post Det er ingen af de grunde du nævner - det er et par der har været on/off igennem det sidste halve år og nu er det så off igen - og den ene har ikke lyst til at være i stue med den anden Lige lidt for teenage-agtigt til mig... Nå, men det lykkedes mig at få lavet en ny bordplan og den er faktisk også blevet ret god Åh det er bare træls sådan noget. Har været ude for det samme. Vi har printet ALLE bordhæfter hvori der er en lille bordplan samt hvem er hvem. Så melder min ene veninde at hun er single igen den anden dag!!!! FLOT. så nu står hans navn alle vegne....og ja de ender med kun at skulle sidde 5 ved det ene bord. Jeg nægter simpelthen at lave det hele om pga ham. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 28, 2009 · Report post 11 DAGE TILBAGE TIL I SIGER JA! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 28, 2009 · Report post Så er der 11dage til den store dag 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 29, 2009 · Report post 10 DAGE TILBAGE 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 29, 2009 · Report post Det er ingen af de grunde du nævner - det er et par der har været on/off igennem det sidste halve år og nu er det så off igen - og den ene har ikke lyst til at være i stue med den anden Lige lidt for teenage-agtigt til mig... Nå, men det lykkedes mig at få lavet en ny bordplan og den er faktisk også blevet ret god Åh det er bare træls sådan noget. Har været ude for det samme. Vi har printet ALLE bordhæfter hvori der er en lille bordplan samt hvem er hvem. Så melder min ene veninde at hun er single igen den anden dag!!!! FLOT. så nu står hans navn alle vegne....og ja de ender med kun at skulle sidde 5 ved det ene bord. Jeg nægter simpelthen at lave det hele om pga ham. Ja, på et eller andet tidspunkt er man nødt til at sige stop! Nu ringede vores fotograf igår aftes (hun indgår også i bordplanen da hun er en bekendt) - hendes kamera er blevet smadret og kan desværre ikke tage billeder alligevel. Det er jo overhovedet ikke hendes skyld, og helt klart hvad der kan ske men bare pisse-ærgeligt (for at sige det på godt dansk). Så nu ved vi ikke hvad vi gør med billeder og bordplan igen-igen... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 29, 2009 · Report post Men bortset fra det... jubiiiiii kun 10 dage 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 29, 2009 · Report post Det er ingen af de grunde du nævner - det er et par der har været on/off igennem det sidste halve år og nu er det så off igen - og den ene har ikke lyst til at være i stue med den anden Lige lidt for teenage-agtigt til mig... Nå, men det lykkedes mig at få lavet en ny bordplan og den er faktisk også blevet ret god Åh det er bare træls sådan noget. Har været ude for det samme. Vi har printet ALLE bordhæfter hvori der er en lille bordplan samt hvem er hvem. Så melder min ene veninde at hun er single igen den anden dag!!!! FLOT. så nu står hans navn alle vegne....og ja de ender med kun at skulle sidde 5 ved det ene bord. Jeg nægter simpelthen at lave det hele om pga ham. Ja, på et eller andet tidspunkt er man nødt til at sige stop! Nu ringede vores fotograf igår aftes (hun indgår også i bordplanen da hun er en bekendt) - hendes kamera er blevet smadret og kan desværre ikke tage billeder alligevel. Det er jo overhovedet ikke hendes skyld, og helt klart hvad der kan ske men bare pisse-ærgeligt (for at sige det på godt dansk). Så nu ved vi ikke hvad vi gør med billeder og bordplan igen-igen... Ej hallo...det er da bare overhovedet ikke til at holde ud. ej hvor træls. Super ærgeligt og træls. Men ja jo ikke hendes skyld eller noget. Håber i finder en løsning og din bordplan alligelvel kommer til at gå op 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 29, 2009 · Report post Ja, på et eller andet tidspunkt er man nødt til at sige stop! Nu ringede vores fotograf igår aftes (hun indgår også i bordplanen da hun er en bekendt) - hendes kamera er blevet smadret og kan desværre ikke tage billeder alligevel. Det er jo overhovedet ikke hendes skyld, og helt klart hvad der kan ske men bare pisse-ærgeligt (for at sige det på godt dansk). Så nu ved vi ikke hvad vi gør med billeder og bordplan igen-igen... Shit med jeres fotograf - det kunne jeg slet ikke klare... Jeg håber virkelig, at I finder en løsning på det - det er jo også en dyr post, hvis I skal ud og hyre en prof. fotograf... Krydser fingre for, at det lykkes for jer Og så kan jeg godt lide din kommentar "...men bortset fra det, så er der 10 dage tilbage" Så ja, der er 10 DAGE TILBAGE til jeres store dag 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 29, 2009 (edited) · Report post Hehe... tak, prøver at se lyst på det. Hvis alt går galt tager vi vores digital-kamera med, selvfølgelig ikke samme kvalitet men hellere nogle "alm." billeder end slet ingen Edited July 29, 2009 by Barner 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 29, 2009 · Report post Uha, i bliver da ramt af lidt uheld, så skal du se, så går selve dagen da som fod i hose er jeg sikker på Det hele bliver bare rigtig fint 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 30, 2009 · Report post SÅ ER DU 1 CIFRET.....9 DAGE TILBAGE 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 30, 2009 · Report post Skylder lige et billeder af de lanterner der skal stå på bordene 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 30, 2009 · Report post 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 30, 2009 · Report post Her kommer billeder af de fire blomster/planter som kommer til at indgå i bord-dekorationerne Arabicum (skal være i toppen) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 30, 2009 (edited) · Report post Dernæst: Flamingo (selvfølgelig i lime-grønne) Edited July 30, 2009 by Barner 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 30, 2009 · Report post Så lidt grønt i form af: Asparagus 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 30, 2009 · Report post Og sidst men ikke mindst i bunden af dekorationer skal disse være: Protea Hver dekoration kommer til at stå i en høj glasvse med pyntesten i bunden 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 31, 2009 · Report post SÅ GIK DER EN DAG MERE 8 DAGE TILBAGE NU 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites