Guest Barner

Anette og Theis, 8. august 2009

430 posts in this topic

Sød gæstebog :denmarkflag:

Jeg er også vild med Julie Sandlau smykkerne, men ærgrer mig lidt over at hun aldrig kombinerer blå/lilla med sølv.. Men det skal nok ikke afholde mig fra at finde et par jeg kunne tænke mig at købe :thumbsupsmileyanim:

Tak :griner:-

Jeg har faktisk set et par sølv med blå fra Sandlau, men det er så fra diamant-serien :cheerleader3: Men helt generelt synes jeg at hun laver nogle meget flotte smykke og har allerede forelsket mig i et par jeg bare MÅ eje hehe...

0

Annonce ♥

Så fik jeg brudekjolen med hjem igår. Al tvivl forsvandt da jeg endelig kunne prøve kjolen helt færdig, den er bare så fin :cheerleader3: Så nu hænger den herhjemme og venter på at sulle bruges om 1 måned og 4 dage :thumbsupsmileyanim: Skal I se billeder?

post-34714-1246693279.jpg

Edited by Barner
0

Annonce ♥

Det må være helt mærkeligt at have fået kjolen hjem men mærkeligt på den gode måde.

Hvor har du købt mange flotte ting og dine kreating er super flotte :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Er vild med handskerne med ringen på. Det er god humor. Og sød idé med bridal-showeret. :denmarkflag:

0

Annonce ♥

1000 tak piger, jeg er også bare super super-glad for min kjole. Glemte jo helt at fortælle at tylsskørtet er i tre toner. Starter inderest med et hvidt lag, derefter kommer der lag med cremefarve og yderst champagnefarvet - det giver et fantastisk spil. Og ja, Swarowski-krystallerne er jeg også vild med og ikke mindst snøre-ryggen med de brede bånd.

Den kjole er bare lige MIG :thumbsupsmileyanim:

Og ja, det er totalt mærkeligt at have kjolen hængende herhjemme, den fylder en del i landskabet selvom skørtet er vacum-pakket (det giver lidt mere struktur) indtil den store dag.

Manden var på polterabend igår men har det forbløffende godt idag selvom han først kom hjem imorges. Han havde haft en fantastisk dag :smolf:

Prøver så småt at få styr på alle detaljerne nu, mangler bl.a. bordpynten og at få svar fra fra en sidste gæst selvom deadline var den 1. juli. Desværre samme veninde som har været nævnt for et par sider siden. Har rykket hende så nu må vi se :cheerleader3:

0

Åhhh, så er jeg endelig lettet over at min farfar har været hjemme fra hospitalet i en længere periode nu, hvorefter min mor ringer i nat og fortæller at min far er blevet indlagt. Altså helt ærligt hvad sker der for denne her familie... Nå, men han har fået nyresten men hvor slemt det er vides endnu ikke... suk...

0

Åhhh, så er jeg endelig lettet over at min farfar har været hjemme fra hospitalet i en længere periode nu, hvorefter min mor ringer i nat og fortæller at min far er blevet indlagt. Altså helt ærligt hvad sker der for denne her familie... Nå, men han har fået nyresten men hvor slemt det er vides endnu ikke... suk...

Det gør mig ondt med din far :cheerleader3:

Det er en smuk og meget unik kjole, du har fået dig :bearhug: Den klæder dig godt :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Så er der kun 1 måned til vores store dag - det er da helt vildt at tænke på...

Vi skal hente Theis' tøj idag og have fundet en skjorte til ham, så kan det også snart streges fra listen :thumbsupsmileyanim:

Min far har det okay nu, er godt nok stadig indlagt men kommer måske hjem idag... dejligt :cheerleader3:

0

Theis' tøj blev hentet og fik lige købt nogle småting til ham på vejen hjem også, helt perfekt :cheerleader3: Så nu mangler han bare en skjorte så er han good to go!

Jeg blev færdig med alle bordkortene forleden aften (skylder vidst et billede :biggrin: ) så det er også streget nu. Er i fuld sving med risposerne men er pt lige løbet tød for ris hehe...

Bordpynten er en af de store ting som stadig mangler men håber på at der også snart er styr på det :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Så fik jeg lagt prøve make-up igår, synes selv at det blev rigtig fint.

Uhmmmm, glæder mig til lørdag har bestilt tid til en ansigtsbehandling - bliver så skønt. Har totalt ondt i ahlsen og er snottet i øjeblikket så trænger virkelig til noget ekstra forkælelse :cheerleader3:

post-34714-1247776133.jpg

0

Annonce ♥

Super flot make up.

I har da styr på en masse. bliver da lidt stresset når jeg læser det....ups. Nå men jeg når det jo nok.

Kender godt det der med skoene. Mine passer dog og er købt 1 nr. større end normalt, men puh jeg er ikke god til at få dem gået til...mine fødder kan ikke leve i sådan nogle sko

0

Ja nu er det snart :cheerleader3:

Skal tale med blomsterhandleren på mandag, har sat ham til at finde priser på forskellige løsninger. Og hvis det er rimeligt så bestiller vi fra ham sådan så det også kan komme ud af verden... løber jo efterhnden tør for weekender hvor tingene kan ordnes.

Skoene, ja det er straks værre. Jeg købte dem i vinters og der var den størrelse jeg normalt bruger alt for stor og i 38 (nummeret mindre) kunne jeg endda have sokker i. Har prøvet at få noget blokke-væske i og gå dem til men hjælper ikke nok. Skomageren kan ikke garantere at den metallic overflade ikke vil krakelere ved en rigtig blokning og så er skoene jo ødelagt. Kan simpelthen bare ikke finde ud af om jeg skal forsøge eller bare give op og finde nogle andre sko... Det må jeg tænke over til imorgen og så komme igang.

Risposerne skulle jeg have lavet færdig idag men hmmmmm, har glemt at købe ris ha ha ha... egentlig ret komisk :cheerleader3:

Makeup'en er jeg rigtig glad for, hende der skal lægge den er selv rødhåret og lys så hun forstod med det samme "problematikken".

Ansigtsbehandlingen igår var himmelsk - nej, hvor var det lige hvad jeg trængte til, ahhhhhhhhhhhhh....

0