Guest Barner

Anette og Theis, 8. august 2009

430 posts in this topic

Godt nytår!

Jeg har vidst endnu engang været ret meget fraværende herindefra, synes bare der er så meget at se til. Brugte juleferien på at ligge syg med lungebetændelse, og sørme om jeg ikke er blevet snottet igen nu, men indtil videre har jeg ikke overgivet mig og blevet hjemme... der er jo også et arbejde der skal passes.

Nu varer det ikke længe før jeg skal ud til Julie (Edelweiss) og have tegnet den endelige kjole, glæder mig helt vildt. Dog er jeg lidt i tvivl om det skal være halterneck eller ej, men har hørt at det skulle gøre en højere, og da manden er højere end mig vil det jo være fint nok :cheerleader3:

Vi skal også igang med at kigge på invitationer nu og få styr på det. Pludselig kommer det hele meget tættere på bare fordi man har passeret nytår, men dejligt er det :rolleyes:

Mere følger i de næste par uger.

:ilovebryllupsklar: til alle

0

Annonce ♥

Guldæbler

Tænkte på om der mon er nogle der kan hjælpe mig.

Leger med tanken om at have "fortryllet skov" til tema for bordpynten, dog uden at det bliver vildt overdrevet. Men ville forfærdelig gerne have guldæbler , da jeg synes det er så fint.

Har set i et blad at man kan bruge rigtige æbler og så lægge bladguld på, sådan så look'et bliver lidt rustikt. Men det er jo noget jeg gerne vil have styr på i god tid og ikke sidde med et par dage før brylluppet, og er lidt bange for at æblerne vil begynde at rådne i varmen.

Så anyone der har set eller hørt om steder der fohandler det?

Knus

0

Guldæbler

Leger med tanken om at have "fortryllet skov" til tema for bordpynten, dog uden at det bliver vildt overdrevet. Men ville forfærdelig gerne have guldæbler , da jeg synes det er så fint.

Har set i et blad at man kan bruge rigtige æbler og så lægge bladguld på, sådan så look'et bliver lidt rustikt. Men det er jo noget jeg gerne vil have styr på i god tid og ikke sidde med et par dage før brylluppet, og er lidt bange for at æblerne vil begynde at rådne i varmen.

Knus

I udsendelsen "Den store Dag" på DR1, hvor man fulgte forskellige par, som skulle giftes, men overlod planlægningen til familie og venner, lavede de guldæbler som bordkort og det var bare almindelige golden delicious grønne æbler, som de spraymalede med guldspray og skrev navne på med sort tusch :cheerleader3:

Det blev gjort i ugen op til brylluppet, fordi familie og venner kun havde en uge til at planlægge brylluppet, så det er selvfølgelig træls at skulle stå med det til sidst... Men samtidig er det noget, der vel ikke umiddelbart tager så lang tid og hvis du bruger de der granny smith grønne æbler, som er overfladebehandlede og skinner helt, så tror jeg ikke, at de vil blive dårlige...

Men jeg tror også sagtens, at du kan bruge bladguld - det tager jo bare lidt længere tid...

Håber, at det hjalp dig lidt :unsure:

0

Annonce ♥

Guldæbler

Knus

I udsendelsen "Den store Dag" på DR1, hvor man fulgte forskellige par, som skulle giftes, men overlod planlægningen til familie og venner, lavede de guldæbler som bordkort og det var bare almindelige golden delicious grønne æbler, som de spraymalede med guldspray og skrev navne på med sort tusch :rolleyes:

Det blev gjort i ugen op til brylluppet, fordi familie og venner kun havde en uge til at planlægge brylluppet, så det er selvfølgelig træls at skulle stå med det til sidst... Men samtidig er det noget, der vel ikke umiddelbart tager så lang tid og hvis du bruger de der granny smith grønne æbler, som er overfladebehandlede og skinner helt, så tror jeg ikke, at de vil blive dårlige...

Men jeg tror også sagtens, at du kan bruge bladguld - det tager jo bare lidt længere tid...

Håber, at det hjalp dig lidt :)

Hej, tak for hjælpen :pokey:

Så godt udsendelsen men kan huske at spraymalingen smittede af, men det er selvfølgelig værd at lave en test.

Det jeg har set med bladguldet, er at man børster det på her og der sådan så man stadig kan se æblet.

Tror jeg skal igang med at lave nogle tests.

:shooter:

0

Igår var jeg så ude hos Julie, som skal sy min kjole. Vi fik styr på stof og farve og jeg fik taget mål.

Hun laver en ny tegning til mig så jeg kan se ændringerne på toppen, men tanken er at tage udgangspunkt i den top med sløjfen. Den skal laves om til en halterneck-model men stadig bevare slidsen som udskæring. Tror at det bliver super-flot :loveboard:

Glæder mig vildt til at komme igang med "projektet"

Skal prøve stout i marts, weeeeeeeeeee :ilovebryllupsklar::cheerleader3::cheerleader3:

0

Igår var jeg så ude hos Julie, som skal sy min kjole. Vi fik styr på stof og farve og jeg fik taget mål.

Hun laver en ny tegning til mig så jeg kan se ændringerne på toppen, men tanken er at tage udgangspunkt i den top med sløjfen. Den skal laves om til en halterneck-model men stadig bevare slidsen som udskæring. Tror at det bliver super-flot :loveboard:

Glæder mig vildt til at komme igang med "projektet"

Skal prøve stout i marts, weeeeeeeeeee :ilovebryllupsklar::cheerleader3::cheerleader3:

Uhh, glæder mig til at se hvad hun finder på...

0

Annonce ♥

Vi fik for øvrigt også bekræftelse på tidspunkt og dato fra kirken igår. Desværre har vi i første omgang ikke fået tildelt den præst vi gerne vil have, så vi håber på at kunne få lavet det om.

Men måske lidt svært hvis de par foran os har ønsket den præst vi nu har fået.

Håber på det bedste :cheerleader3:

0

Vi fik for øvrigt også bekræftelse på tidspunkt og dato fra kirken igår. Desværre har vi i første omgang ikke fået tildelt den præst vi gerne vil have, så vi håber på at kunne få lavet det om.

Men måske lidt svært hvis de par foran os har ønsket den præst vi nu har fået.

Håber på det bedste :cheerleader3:

Krydser for at det kan lade sig gøre...

0

Annonce ♥

Ja :cheerleader3:

Var ude med min veninde (den ene brudepige) igår og lede efter brudepigekjole til hende. Efter at have været i en del butikker uden at have fundet noget der var lige dét, endte vi i Magasin bare for at kigge. Pludselig hang der en guld-kjole fra Vila i den rigtige størrelse og det hele. Havde kostet 400 kr. men der var 50% - hende ind at prøve kjolen. Den sad bare helt fantastisk på hende, så hun lignede en halv million. Så skulle jeg betale og så var der lige ekstra 20% oveni fordi det er slutspurt, så endte med at koste ca 145 kr. Det synes jeg godt nok er cool, hvis alt til brylluppet bare gik lige så let hehe... :biggrin:

0

Ja :cheerleader3:

Var ude med min veninde (den ene brudepige) igår og lede efter brudepigekjole til hende. Efter at have været i en del butikker uden at have fundet noget der var lige dét, endte vi i Magasin bare for at kigge. Pludselig hang der en guld-kjole fra Vila i den rigtige størrelse og det hele. Havde kostet 400 kr. men der var 50% - hende ind at prøve kjolen. Den sad bare helt fantastisk på hende, så hun lignede en halv million. Så skulle jeg betale og så var der lige ekstra 20% oveni fordi det er slutspurt, så endte med at koste ca 145 kr. Det synes jeg godt nok er cool, hvis alt til brylluppet bare gik lige så let hehe... :)

ej hvor fantastisk manner søde. :cheerleader3:

:denmarkflag::) det var da bare total nice ... :thumbsupsmileyanim: hvor heldig kan man være. hehe.

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej har også lige læst hele din tråd igennem (for første gang shh sig det ikke til nogen)

Uhh jeg kan godt forstå du valgte at få syet din kjole... glæder mig til at se resultatet.

Jeg håber både din mor og din farfar er friske igen. Jeg har lige selv snakket med min far som skal gennem stråling/kemo for kræft i munden (det kan ikke opereres) så jeg er igang med alle følelserne nu...

:lol:

Held og lykke med planlægning, skal nok følge med og forsøge at komme med de konstruktive beskeder...

0

Hej har også lige læst hele din tråd igennem (for første gang shh sig det ikke til nogen)

Uhh jeg kan godt forstå du valgte at få syet din kjole... glæder mig til at se resultatet.

Jeg håber både din mor og din farfar er friske igen. Jeg har lige selv snakket med min far som skal gennem stråling/kemo for kræft i munden (det kan ikke opereres) så jeg er igang med alle følelserne nu...

:lol:

Held og lykke med planlægning, skal nok følge med og forsøge at komme med de konstruktive beskeder...

Hej, det er bare helt i orden ;)

Min mor er frisk igen, men det er min farfar desværre ikke. Var hjemme i en længere periode men ryger nu ind og ude af hospitalet igen. Samtidig er det også super-hårdt for min farmor så hun begynder også at skrante. Det er noget værre noget og man er total magtesløs.

Ked af at gøre om din far - det er simpelthen hele følelses-registeret man gennemlever. Krydser fingre for at hans behandlinger vil virke.

Og så må jeg da vidst lige en tur forbi din tråd :)

0